Witamy Nowy Rok z pralinami VOBRO

 


Ostatni dzień tego roku! Jak spędzacie Sylwestra? W domu, czy może na imprezie? My w tym roku nigdzie się nie ruszamy, ale i tak świetnie się bawimy. Kto powiedział, że w domu ma być nudno? Na koniec roku przychodzę do Was z słodkim postem. Obojętnie, czy imprezę sylwestrową spędzacie w domu, czy w gościnie słodkości zawsze się przydadzą. Bombonierka  Hazelnut Passion VOBRO w eleganckim plastikowym opakowaniu może być świetnym pomysłem na słodki upominek dla kogoś bliskiego.


Bombonierka zawiera pralinki w kształcie kuferków. Skrywają one słodki skarb- orzech laskowy zamknięty w orzechowym nadzieniu oraz czekoladowej otoczce z mlecznej czekolady. Prawdziwa poezja smaku! Bardzo lubię czekoladę z orzechami, ale ta pralinka jest lepszą wersją tego deseru. W produktach VOBRO czekolada jest bardzo dobrej jakości, wręcz rozpływa się w ustach. Dodatkowym plusem jest skład pralinek- nie ma tu zbędnej chemii, sztucznych konserwantów. Czekoladki VOBRO są najlepszym dowodem na to, że polskie produkty są naprawdę świetnej jakości i warto po nie sięgać. To marka, którą można polecać w ciemno :)


Kochani, życzę Wam roku bez trosk i zmartwień, życia w miłości, przyjaźni i szczęściu. Oby najskrytsze marzenia znalazły urzeczywistnienie, a każdy dzień przynosił tylko radość i uśmiech.

Komentarze

  1. Wszystkiego Najlepszego i Tobie Rodzina Testuje. A czekoladki faktycznie wyglądają na smakowite, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Te czekoladki są pyszne. Mniam, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego w nowym ropku :D Same smaczności :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo apetycznie! Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. my w domu i w karty z dziewczynkami graliśmy. Wszystkiego najlepszego na ten nowy rok!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam w domu. Taki Sylwester mi bardzo odpowiada hihi :).

    Pralinki wyglądają bardzo apetycznie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwestra spędziłam ze znajomymi na domówce :)
    Uwielbiam orzechowe czekoladki, więc te też by mi zapewne posmakowały :)
    Wszystkiego dobrego w 2023 roku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również życzę Ci wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok :)

      Usuń
  8. Nie jadam takich rzeczy, ale tobie życzę smacznego oraz wszystkiego najlepszego w nowym roku ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również życzę Ci samych wspaniałości w tym Nowym Roku :)

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :) aby był tak słodki jak praliny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również życzę Ci wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku :)

      Usuń
  10. Ale słodko. Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam dobry widok na fajerwerki z okna więc też zostałam w domu :D niech inni tkwią w tłumach i korkach pod Burj Khalifa :) smacznego pralinowego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że niektóre słodkości nie mają wersji w gorzkiej czekoladzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czekoladę w każdej postaci:) wszystkiego dobrego w Nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) Również życzę Ci wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  14. Aż ślinka leci! I jakie piękne opakowanie! Pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają smakowicie! Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszności!
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym 2023 roku. Zdrowia, radości, pomyślności, spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia, brawo. Oczywiście, że chętnie wypróbuje to cudo. hehe Ja to lubię jeść i taka prawda. ;D Na Sylwestra byłam w domu, tuliła, mojego pieska, on tak boi się fajerwerków, tuliłam, śpiewałam głośno, a on trzymał moją rękę, brat był obok i tata też...fajna to była chwila...mama chrapała. ;D Z całego serca życzę, by ten rok była dla Ciebie naprawdę przepełniony szczęściem pod każdą postacią. :****

    OdpowiedzUsuń
  18. Praliny mega :) Zdjęcia robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię czasem zjeść taką czekoladkę

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby dla Ciebie i całej Twojej rodziny rok 2023 był równie słodki co te cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze :)

      Usuń

Prześlij komentarz