Personalizowane prezenty nie tylko na święta ze sklepu Wanapix.pl

 

Jak tam kochani nastoje? Udziela się Wam świąteczna atmosfera? Święta zbliżają się wielkimi krokami, więc już teraz warto wybrać prezenty dla najbliższych. Nie zostawiajmy tego na ostatni moment, aby nie dostarczać sobie dodatkowych stresów. W sklepach trwa przedświąteczna gorączka, jednak ja zdecydowanie wolę robić zakupy przez Internet. Jest nie tylko szybciej, wygodniej, ale też często taniej. Świetnym pomysłem są personalizowane prezenty- unikatowe, jedyne w swoim rodzaju. Ostatnio weszłam na stronę wanapix.pl i... przepadłam. Znalazłam tam mnóstwo fantastycznych pomysłów na prezenty na różne okazje- urodziny, rocznice, Walentynki, Dzień Ojca, Dzień Matki, czy właśnie Boże Narodzenie. W ofercie sklepu są dostępne m.in. personalizowane kubki, poduszki, koce, pluszaki, terminarze, gry, świece, lampy... Wybór jest naprawdę ogromny. Ostatecznie jednak zatrzymałam się przy zakładce z zegarkami. Szukałam właśnie prezentu dla mojej mamy i pomyślałam, że zegarek może być świetnym pomysłem- tym bardziej taki personalizowany. Na stronie wanapix.pl dostępne są zarówno modele damskie, męskie, sportowe, jak i młodzieżowe. Wzory są naprawdę bardzo ładne i na tyle zróżnicowane, że z pewnością każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego. Ceny zegarków przy tym są bardzo atrakcyjne (zaczynają się od 93,33 zł), więc przy okazji nie nadszarpniemy zbyt mocno naszego budżetu. 


Samo przygotowanie projektu jest bardzo łatwe i zajmuje zaledwie kilka minut. Po wybraniu wzoru wpisujemy tekst, czyli np. imię. Ja zdecydowałam się na zegarek z napisem- No one like you. Potem wystarczyło tylko wpisać imię. Zamówiony zegarek doszedł do mnie w ciągu kilku dni. Zegarek był starannie zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem. Pudełko jest na tyle eleganckie, że wystarczy zapakować je w ozdobny papier i prezent jest gotowy. 



Zegarek jest solidnie wykonany, ma wygodne zapięcie i  stalowy pasek z siatki milanese. Jest on wykonany ze stali nierdzewnej, nie zawiera niklu i może być używany przez alergików. Moja mama i ja mamy wąskie nadgarstki, więc obawiałam się czy zegarek nie będzie się zsuwać. Na szczęście regulacja jest dostosowana także do szczupłej dłoni. 



Jak Wam się podoba taki pomysł na prezent? 

Post powstał we współpracy z firmą Wanapix.

Komentarze

  1. Zajrzałam tam. Kule śnieżne personalizowane zdjęciami bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, zajrzę tam Rodzina Testuje. Owszem udziela się świąteczna atmosfera ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zegarek! Świetny pomysł na prezent. Musze zajrzeć na tą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarki cudne! Chętnie jakiś zamówię.To rzeczywiście bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zegarek z kwiatkami jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne te zegarki - gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzałam na polecaną stronę, ale na razie nic nie wybrałam...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już tyle zegarków mam, że więcej nie potrzebuję, podobnie jak mój mąż, ale mam nadzieję, że inni skorzystają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy bym nie pomyślała,że zegarek też może być personalizowany. Ale pomysł bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zegarek ⌚ Ja bardzo lubię robić prezenty własnej roboty, choć nigdy nie przykuwam aż dużej uwagi do prezentów, gdyż one nie są najważniejsze moim zdaniem. Nie mniej jednak bardzo piękny prezent wybrałaś na święta i mam jednocześnie nadzieję, że spodoba się tej osobie ten prezent. 😍👍

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Tobie miłego oraz wspaniałego dnia 🤗❤
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  12. O, z zegarka ucieszyłabym się, bo stary się zepsuł i pan zegarmistrz stwierdził, że czyszczenie i naprawa będzie kosztować tyle, co nowy zegarek :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej jaki cudowny zegarek. Ucieszyłabym się z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ piękny zegarek, takiego nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamówiłam sobie kiedyś ręcznik i cukierniczkę z personalizacją. Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię bardziej złoto niż srebro ale muszę przyznać, że ten zegarek wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful watch ♥
    Watch is an accessory that I really like, I use it every day. In addition to being beautiful, it is also very useful.

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zegarek ciekawy pomysł na prezent. Może sprawie mamie bo od dawna wspominała, że jakiś by chciala.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie prezentują sie te zegarki. Super mieć taki ze swoim imieniem!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysłów na prezenty nigdy za wiele, a spersonalizowane prezenty bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudeńko :) Twoja mama na pewno będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam. Zegarek ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  25. zegarek to zawsze fajny pomysł na prezent;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę, że to jedna z sprawdzonych propozycji :)

      Usuń
  26. Witam serdecznie ♡
    Super propozycje :) Jestem wielką fanką personalizowanych prezentów, bardzo mi się podobają, uwielbiam takie dostawać ale również dawać :) Myślę też, że zegarek to zawsze dobry pomysł na prezent :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie personalizowane prezenty to naprawdę bardzo dobry pomysł :)

      Usuń
  27. Bardzo pomysłowy prezent!

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest bardzo fajny pomysł na prezent, fajnie, że można samemu potworzyć, dodać coś od siebie, to też ważne. :) Zdjęcia są prześliczne, bardzo ładnie ukazałaś zegarek. On sam w sobie jest śliczny, ale zdjęcia bomba. :) Bardzo miłego wieczorku Ci życzę. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się spodobały :)

      Usuń
  29. Solidne zegarki i przepięknie wykonane.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny zegarek, muszę zajrzeć na stronę. Piękny klimat zdjęć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz słyszę o personalizowanych zegarkach. Naprawdę świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają :) Aż nie wiedziałam, który wybrać :)

      Usuń
  33. Bardzo fajny zegarek. Uważam, że taki personalizowany to fajny pomysł na upominek :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Podsunęłaś mi pomysł dla mojej siostrzenicy <3
    Zajrzę z ciekawością na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie głowię się nad prezentem dla szwagra. Dzięki za podesłanie pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zegarki kupowałam w tamtym roku. Na szczęscie trafiłam w gusta

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne zegarki. Sama nie wiem, który najbardziej mi się podoba. Ja czasem kupuje ozdoby w.sklepie Action. Fajne rzeczy tam mają.

    Kasinyswiat

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz