Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Let's celebrate-wysokokryjący podkład odmładzający Lirene

 


Jak tam kochani poświąteczne nastroje? Święta mijają zdecydowanie za szybko. Dobrze, że w perspektywie jest jeszcze Sylwester :) Dziś przychodzę do Was z moim drugim ulubieńcem z boxu Let's celebrate od Pure Beauty. Wybór jak zwykle nie był prosty. Ostatecznie stwierdziłam jednak, że wysokokryjący podkład odmładzający Lirene to to czego moja skóra potrzebuje. Szczególnie teraz przed zabawą sylwestrową, gdy zależy mi aby ukryć drobne niedoskonałości. Początkowo podkład My master Lirene testowałam z dużą niepewnością. Moja skóra jest dosyć wymagająca jeżeli chodzi o podkłady. Mam co prawda kilka sprawdzonych kosmetyków,ale bubli które miałam okazję próbować jest jeszcze więcej. 

Okazało się jednak,że ten podkład od Lirene naprawdę staje na wysokości zadania :) My Master to nie tylko podkład, ale również odmładzająca esencja pielęgnacyjna. Dzięki zawartości unikalnego kompleksu Golden collagene twarz staje się widocznie odmłodzona i zregenerowana. Nowatorskie połączenie mikroskopijnych cząsteczek złota koloidalnego i peptydu działa przeciwzmarszczkowy, intensywnie regeneruje skórę, dzięki czemu wyraźnie nabiera ona elastyczności. Zawarte w kompleksie pielęgnacyjnym ceramidy uszczelniają cement międzykomórkowy, który w wyniku starzenia się skóry znacznie słabnie. Olej tamanu i ekstrakt z kwiatów lotosu dbają o odpowiednie nawilżenie zewnętrznych i wewnętrznych warstw skóry. 

Czy jestem z niego zadowolona? Nawet bardzo! Podkład ma bardzo przyjemną konsystencję i świetnie rozprowadza się na skórze. Skutecznie kryje zaczerwienienia i przebarwienia. Co najważniejsze po nałożeniu podkładu nie ma efektu maski, kosmetyk nie pozostawia także smug. Twarz wygląda naturalnie i promiennie. Dzięki idealnie scalającym się pigmentom można decydować o sile krycia nakładając kolejne warstwy podkładu. 

Komentarze

  1. Wiem komu polecić, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład polecę mojej siostrze. Powinien się jej spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję, może mnie odmłodzi?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie testowałam jeszcze tego podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię niektóre produkty tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład jest naprawdę fajny, jednak z kolorem nie trafiłam, ale mam zamiar kupić sobie odpowiedni odcień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego podkładu, ale w tej kategorii mam już swoich ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki z Lirene😊
    Wszystkiego dobrego na nowy 2023r. życzę, obyśmy byli zdrowi i szczęśliwi💚🍀🤗🌹🥂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich najbliższych droga Morgano :)

      Usuń
  10. Coś zdecydowanie dla mnie! Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tym podkładzie. Muszę go sprawdzić na swojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy podkładach trzeba się dobrze przymierzyć, by dobrać dla siebie odpowiedni kolor. Czasem mam problem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Abyśmy były w tym nadchodzącym Nowym Roku tak samo piękne :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze dobrane kosmetyki mogą okazać się w tym pomocne :)

      Usuń
  14. Kochana dziękuję za polecenie, firmę znam i lubię .. na pewno polecę komuś, bo sama nie używam ;)

    - pozdrawiam ciepło i serdecznie.. życzę Ci i Twojej Rodzinie w tym nadchodzącym
    Nowym Roku 2023 :
    ogrom zdrówka, miłości i radości, niech będzie dobry <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

      Usuń
  15. Chyba sprawię sobie taki podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na podkładach się nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie słyszałam o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto ją bliżej poznać. Mają wiele fajnych produktów :)

      Usuń
  19. Most Excellent Photos As Always - And A Very Happy New Year To You

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejna pozytywna recenzja, tego podkładu, którą czytam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie otworzyłam tego podkładu, ale liczę że i u mnie świetnie się sprawdzi 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz