Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Let's celebrate-nawilżający żel do mycia rąk Sylveco


 Święta, święta i po świętach... Mam nadzieję, że minęły Wam one w miłej, rodzinnej atmosferze :) W domu nadal jest odświętnie, niecodziennie i mam wrażenie, że wszystko czas jakoś leniwiej płynie. Wracam jednak do tej poświątecznej rzeczywistości z pierwszym ulubieńcem boxu Let's celebrate od Pure Beauty. I wiecie co? Chyba nieprzypadkowo moim faworytem tego pudełka został nawilżający żel do mycia rąk Sylveco. On pachnie jak nasza choinka w salonie! Jeżeli chcecie przedłużyć sobie świąteczną atmosferę to ten żel może okazać się pomocny :) Nie są to jednak jego jedyne zalety! Po pierwsze skład- w 100% naturalny- lepszego nie można sobie wymarzyć. Ten naturalny, myjący żel do codziennej pielęgnacji rąk zamiast tradycyjnego mydła, zawiera bardzo łagodne detergenty, które skutecznie oczyszczają. Nie podrażniają przy tym nawet najbardziej wrażliwej skóry. 

Zawarty w nim ekstrakt z liści podbiału pospolitego posiada właściwości nawilżające i ochronne, przyspiesza regenerację skóry i łagodzi zaczerwienienia. Gliceryna, panthenol i mocznik przywracają skórze miękkość, gładkość i zapobiegają wysuszeniu. Dodam, że żel posiada fizjologiczne pH, a naturalne olejki eteryczne tonizują i pozostawiają na skórze dłoni uczucie pachnącej świeżości. W ziołowej wersji zimowej tego żelu znajdziemy olejek cynamonowy, sosnowy, jałowcowy i bergamotkowy. 



Żel jest przezroczysty- to bardzo dobrze, bo mamy pewność że nie zawiera dodatkowych chemicznych barwników. Kosmetyk bardzo dobrze się pieni i pachnie obłędnie. Po umyciu skóra dłoni jest przyjemnie nawilżona, wygładzona. Sosnowo-cynamonowy zapach żelu przez jakiś czas utrzymuje się jeszcze na dłoniach. Żel występuje w wersji 300 ml ale także w szklanym opakowaniu 500 ml i ekologicznym opakowaniu uzupełniającym 2l. Nie mam wątpliwości, że to teraz mój ulubiony zimowy żel do mycia rąk :) Znacie go?

Komentarze

  1. Nie znam tego żelu, sam mam suche dłonie - efekt po innych nawilżających ;-) . Pozdrowienia :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego wybór odpowiedniego żelu jest ważny.

      Usuń
  2. Tj. nie po żelach - a mydłach w płynie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Sylveco, może kiedyś wypróbuję ten żel. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie miałam, ale chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks like a great product, I love it!
    And thanks for the comment there on my blog, you seem like a really nice person too! ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny żel, nie znam tej marki, ale mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję ten żel.Pierwszy raz o nim słyszę!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie praktycznie nic nie zostało z atmosfery świątecznej- mam sporo pracy.
    Żelu nie miałam.
    Podobny zapach, miały chusteczki uniwersalne do sprzątania, które kupiłam kilka lat temu w Biedronce- niestety zapach mnie przyprawiał o młodości, więc raczej na ten żel się nie skusze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym żelu, jeśli będę go miała gdzieś na oku kupię i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi!
    This sounds great!
    Thanks for sharing, amazing review
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam,ale chętnie wypróbuję :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli pachnie jak choinka i nawilża to myślę, że trzeba go mieć. To duża zaletą. Marki nie znałam wcześniej :) Moje święta zleciały szybciutko i leniwie. Czytałam i oglądałam.

    Pozdrawiam serdecznie Cie Agnieszko i Twoją Rodzinę

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  13. Żel o świątecznym zapachu? Jak uroczo, jestem na "tak" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wypróbuję żel do rąk pachnący świętami 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego żelu do mycia rąk jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawił mnie ten zapach. Rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O! Fajne, podoba mi się, że dodatkowo nawilża dłonie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie go spróbuję - ręce zawsze potrzebują odpowiedniej dawki nawiliżenia

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś dla mnie:))
    Pozdrawiam nadzieją na dobre dni w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana!
    Uwielbiam te markę😊
    Dziękuję za 2022r. i życzę, aby nowy 2023 był tylko lepszy🍀🌹🤗💝

    OdpowiedzUsuń
  22. Niech Nowy Rok 2023 przyniesie Ci wiele radości, miłości, przyjaźni, pomyślności, optymizmu, dobrych ludzi wokół oraz spełnienia niezrealizowanych marzeń!
    Przesyłam moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Ja również życzę Ci wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok! :)

      Usuń
  23. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy, ale słyszałam już wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię kosmetyki od tej marki! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobre są kosmetyki z tej firmy. I wszystkie ładnie pachną, są delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam ten żel. Jest naprawdę dobry. Używamy też płyn do płukania jamy usnej. Polecam.
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten żel bardzo mi przypadł do gustu od pierwszego użycia. Super zimowy zapach i dłonie w też mam dzięki niemu w nieco lepszej kondycji 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz