Moi ulubieńcy Pure Beauty & MIYA MIX & Match- lekka odżywka bez spłukiwania- superHAIRday mix&match MIYA


Jak tam kochani u Was przygotowania do świąt? My jesteśmy z wszystkim daleko w tyle, bo dzieciaki znowu złapały jakiegoś paskudnego wirusa. Temperatura prawie 40 stopni... 🌡️Koszmar! Mam nadzieję, że Wy trzymacie się zdrowiej. 

Kilka dni temu zaprezentowałam nowy box Pure Beauty & MIYA MIX & Match, a teraz nadszedł czas na wyłonienie pierwszego ulubieńca.  Powiem Wam, że wybór nie był łatwy, bo okazało się,że kosmetyki MIYA fantastycznie sprawdzają się na moich włosach. Podoba mi się to, że te produkty można wykorzystywać na wiele sposobów i dowolnie je ze sobą zestawiać w zależności od rodzaju włosów oraz sytuacji. Który kosmetyk szczególnie polecam? Zachwyciła mnie zwłaszcza lekka odżywka bez spłukiwania- superHAIRday mix&match MIYA. Łączy ona zalety lekkiej odżywki bez spłukiwania z ochroną włosów przed wysokimi temperaturami. Fantastycznie nawilża i wygładza włosy, ułatwiając ich rozczesywanie. Można ją stosować na kilka sposobów- jako ultralekką odżywkę bez spłukiwania, jako mleczko modelujące skręt fal i loków, czy jako zabezpieczenie końcówek przed zabiegami stylizacyjnymi z użyciem lokówki, prostownicy i suszarki. 

Jeżeli musimy na szybko umyć włosy i nie mamy czasu na żadne zabiegi możemy nałożyć odżywkę bezpośrednio na wilgotne włosy i gotowe! Jeżeli natomiast możemy sobie pozwolić na domowe SPA możemy wykorzystać kilka kosmetyków z boxu-szampon peeling enzymatyczny, Lekki Szampon Odświeżający, Serum i na koniec Lekką Odżywką bez spłukiwania.

Odżywka idealnie sprawdza się przy włosach nisko porowatych, cienkich i pozbawionych objętości. Moje wrażenia? Przyznaję, że na co dzień nie mam czasu na dłuższe zabiegi pielęgnacyjne. Zazwyczaj w pośpiechy myję włosy i tak naprawdę dopiero w weekend nakładam na nie różne maski, czy odżywki. Ten kosmetyk ma tą zaletę, że można go użyć na szybko i nie wymaga spłukiwania. Zauważyłam, że po zastosowaniu tej odżywki włosy są wyraźnie gładsze, milsze w dotyku. Łatwiej się je też rozczesuje. Co ważne odżywka nie obciąża włosów i nie zostawia tłustej warstwy. Do tego ma bardzo przyjemny zapach, który długo utrzymuje się na włosach. To jedna z najlepszych odżywek, jakie miałam okazję testować do tej pory. Znacie ją? Co myślicie o odżywkach bez spłukwiania?

Komentarze

  1. Polecę znajomym Paniom, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi super, chętnie wypróbuję, może kosmetyk okaże się u mnie hitem😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie odżywki. Tę chętnie poznam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej odżywce. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekaw ma ta odzywka możliwe , że sama wypróbuje . Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej odżywki jeszcze nie miałam. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie korzystałam jeszcze z takiej odżywki. Swoją drogą, dużo zdrowia dla Twoich pociech!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta odżywka. Anula

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś nie miałam przekonania do odżywek tego typu, a teraz zdarza mi się po nie sięgać, aby uzupełnić moją pielęgnację ;) Tej nie znam, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już mam swoich ulubieńców do włosów

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam takiej odzywki, ale uważam, że to duża wygoda.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję że Twoje pociechy wyzdrowieją jak najszybciej...
    Prawdziwa plaga z tymi choróbskami w tym roku.
    Bardzo lubię odżywki bez spłukiwania- zazwyczaj mi służą, jako wstęp do układania włosów i rano do rozczesywania ich.
    Z tej marki o o której piszesz, miałam kilka kosmetyków i byłam średnio zadowolona, więc nie wiem czy się skusze...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że w końcu się wykurujemy :)

      Usuń
  13. Na moje włosy odżywki bez spłukiwania niezbyt dobrze działają ;) może ta byłaby lepsza... ;)
    Dużo zdrowia dla was!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta firma robi coraz większe zamieszanie na blogach, dlatego chętnie sie z nią zaprzyjaźnię ;) a raczej z ich produktami , czekam na kolejne wpisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. markę kojarzę, produkty postaram sie zapamietać by wyprbować

    OdpowiedzUsuń
  17. Do tej pory takie produkty nie sprawdzały się na moich cienkich włosach, może tym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz