Moi ulubieńcy Pure Beauty & MIYA MIX & Match-Szampon Peeling Enzymatyczny superHAIRday Mix&Match


Pogoda płata nam niezłe figle! I to przed samymi świętami. U Was też taka silna gołoledź? W naszym mieście rano było tragicznie. Dziwiło mnie tylko, że chodniki posypywali dopiero po 9. Nie wiem jak dzieciaczki dotarły do szkoły, a dorośli do pracy... 

W oczekiwaniu na święta przychodzę do Was z kolejnym kosmetycznym postem. Czas na wyłonienie kolejnego ulubieńca boxu  Pure Beauty & MIYA MIX & Match. Wcześniej pisałam Wam o odżywce, która podbiła moje serducho. Moim drugim faworytem tego pudełka jest Szampon Peeling Enzymatyczny superHAIRday Mix&Match. Dobry szampon to połowa sukcesu. Przyznaję, że to mój pierwszy tego typu szampon. Nie wiedziałam, że tak rewelacyjnie będzie się sprawdzał! Jest to multifunkcjonalny produkt do każdego rodzaju włosów, który dopasowuje się do Twoich potrzeb. Głęboko oczyszcza z sebum i pozostałości kosmetyków oraz delikatnie peelinguje skórę głowy. Co on takiego ma w sobie, że tak dobrze działa? 

-Adaptogeny gotu kola i moringa-, które wzmacniają i pielęgnują włosy, chroniąc je przed czynnikami zewnetrznymi;

-Enzym papaina- działa peelingująco i nawilżająco na skórę głowy;

-Algi wakame- bogate w kwasy omega-3 i przeciwutleniacze łagodzą podrażnienia oraz poprawiają stan skóry głowy;

-D-panthenol- zamyka łuski włosów, ułatwia rozczesywanie, chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi, przywraca włosom sprężystość, miękkość i połysk.

Ten szampon ma wielokierunkowe działanie. Nie dość, że oczyszcza włosy z nagromadzonych zabrudzeń, działa łagodząco i odświeżająco na skórę głowy, to jeszcze delikatnie ją peelinguje, oczyszczając ją z sebum i kosmetyków. Efekt? Fantastycznie odświeżone, uniesione u nasady i pełne objętości włosy. O to mi właśnie chodziło! Dodam, że szampon bardzo dobrze się pieni i przy tym pięknie pachnie. Po umyciu dodatkowo warto zastosować odżywkę i maskę. Włosy już po jednym takim zabiegu prezentują się dużo lepiej, świetnie się układają i są bardzo przyjemne w dotyku. Słyszałyście o tym szamponie, a może też już go przetestowaliście? Jakie są Wasze wrażenia? 


Komentarze

  1. Cóż, post raczej dla Pań, ja mam żel do ciała i włosów pod prysznic nieśmiertelnej Nivei . Pozdrowienia :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o nim, ale bardzo mnie ciekawi 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon wydaje się dość ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem sięgam po peeling do skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy wpis - gratuluje i ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze tego szamponu.Chętnie wypróbuję. Anula

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mnie ciekawią produkty włosowe tej marki

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kosmetykow do włosów od Miya mam tylko odżywkę bez spłukiwanie i nie skradła ona mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, wiadomo że nie każdy kosmetyk jest dla każdego. To sprawa bardzo indywidualna.

      Usuń
    2. No cóż, wiadomo że nie każdy kosmetyk jest dla każdego. To sprawa bardzo indywidualna.

      Usuń
  9. Zapowiadają się świetnie. Lubię produkty z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu coś wypróbować z tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same rewelacyjne efekty!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  12. Wildly Soft And Beautiful - Well Done My Friend

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw :) na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam, ale dobrze poszerzać horyzonty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze go nie znam, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Amei ver e conhecer seus produtos favoritos.
    Achei muito bacana e a embalagem linda.
    Beijos.

    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tę markę! Zapraszam na mój Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie stosowałam produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas ostatnio była niezła szklanka na szosie. Ale śniegu jest tak dużo, że na święta będzie nie zdąży się stopić :)

    Bardzo fajna kosmetyki :)

    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo już słyszałam o tej marce, może pora wypróbować. U nas chodniki śliskie, trzeba na siebie uważać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na szczęście śnieg i lód u mnie znika powoli. Nie mniej są miejsca nie za ciekawe do chodzenia nadal.

    Czas pokaże czy któraś praca będzie dla mnie przeznaczona. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej marki, ale muszę to zmienić, bo widzę, że marka pięknie się rozwija.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie stosowałam kosmetyków tej firmy. Może kiedyś sprawdzę.
    U nas nie było takiej tragedii, śnieg po prostu stopniał u tyle. Teraz jest ciepło I deszczowo 🙈😅

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam tych kosmetyków, ale z tego co piszesz, to chyba warto je wypróbować...
    Pogoda ostatnio zaskakuje. Tu u mnie spadło niewiarygodnie dużo śniegu, teraz, gdy temperatura na plusie topi się on błyskawicznie... końcówka świąt będzie chyba już niestety szara. Życzę zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia🌲🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twoich najbliższych :)

      Usuń
  25. Wyglądają na bardzo dobre produkty :)
    Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twoich najbliższych :)

      Usuń
  26. Z marki Miya szczególnie lubię sera i krem spf. Serii do włosów jeszcze nie testowałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz