Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji- Cotton clouds- Soraya Plante- naturalny podkład dopasowujący się

 

Piękną mamy zimę tej jesieni, prawda? :) Szczerze Wam powiem, że wolę taką pogodę, niż deszcz i szarugę za oknem. W tej białej scenerii nawet pochmurny dzień ma więcej uroku. Prosto z jesienno-zimowego spaceru pędzę do Was z postem kosmetycznym. Kilka dni temu zaprezentowałam na blogu najnowszy box od Pure Beauty. Przez cały tydzień intensywnie testowałam kosmetyki, aby wyłonić pierwszego ulubieńca. I oto on- Soraya Plante- naturalny podkład dopasowujący się


Na dzień dobry zachwycił mnie jego skład. Większość składników jest naturalna lub pochodzenia naturalnego (97%).  Takiego podkładu można ze świecą szukać. Z reguły składy są tak długie i chemiczne, jak tablica Mendelejewa. W tym przypadku nawet opakowanie jest bardziej proekologiczne. Tubę wykonano w 64% z PCR, a kosmetyk nie pakowano dodatkowo w zafoliowany kartonik. Po tak dobrym pierwszym poznaniu przyszedł czas na testy. Od razu spodobał mi się zapach kosmetyku- delikatny, rośliny,  nie co słodki, a przy tym bardzo przyjemny. Konsystencja również na plus- lekka, łatwo się rozprowadza. 


Podkład ma oddychającą i nawilżającą formułę. Sprawdzi się nawet u osób z wrażliwą skórą. To rzeczywiście czuje się od razu po jego nałożeniu- nie ma efektu maski, a cera wydaje się jedwabiście gładka. Co ciekawe, kosmetyk dopasowuje się do koloru skóry, nadając jej naturalnie piękny wygląd. Podkład zawiera  pielęgnujące składniki z pestek słonecznika i gałązek wilczomleczu. Od razu czuję, że moja skóra jest za nie wdzięczna :) Twarz jest ładnie nawilżona, koloryt wyrównany,  niedoskonałości ukryte i wygląda wyjątkowo naturalnie. Podkład pozostawia satynowe wykończenie. Właśnie o taki efekt mi chodziło! Znacie ten podkład?  

Komentarze

  1. Bardzo fajny podkład, nie wiem tylko czy kolor nie za ciemny dla mnie :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo jasną karnację, ale podkład się nie odcina.

      Usuń
  2. Mnie też odpowiada taka aura za oknem, tylko u mnie jest trochę mało śniegu.
    Kosmetyk wydaje się bardzo fajny, na pewno warto wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Na południu w nocy mróz, w dzień na plusie. I szron. Powyższe kosmetyki będę wiedział, komu polecić, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Czeka u mnie na testy, ale pokładam w nim duże nadzieje 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciłaś mnie do rozejrzenia się za tym podkładem... A zima? Jaka zima??? U mnie ani grama śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie podkłady, z chęcią wypróbuję ten produkt. Teraz kupiłam jakiś z Vichy, bardzo polecany. Faktycznie krycie ma w porządku, póki co nie uczulił mnie, zobaczę jak będzie dalej i na pewno coś o nim napiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żeby znaleźć swój idealny produkt, bo u każdego sprawdza się co innego :)

      Usuń
  7. Nie lubię takiej aury za oknem. ten ziąb jest wkurzający. B. ciekawy ten podkład.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że ma oddychającą formułę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale lubię niektóre produkty tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten podkład daje odczucie na skórze jak krem BB, ale o wiele lepiej kryje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego podkładu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam go, ale chciałbym poznać 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz o nim słyszę. Chyba się skuszę :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie próbowałam nigdy podkładu z Soray'i. Muszę to zmienić:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez lubie takie lekkie kosmetyki o krotkim skladzie. No a zimy zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego podkładu. Musiałabym wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawił mnie ten podkład!

    OdpowiedzUsuń
  18. Olá!
    Amei conhecer esse produto. Parece que rende muito e a pigmentação dele parece excelente.
    Beijos.


    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sim, é um produto muito bom. Estou curioso para saber se está disponível em seu país.

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Tak, ładnie kryje niedoskonałości i świetnie dopasowuje się do koloru skóry :)

      Usuń
  20. Widziałam na drogeryjnych półkach ten podkład, ale nigdy go nie kupiłam. Widzę jednak, że warto go zakupić. Dziękuję za polecenie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy kosmetyk, fajnie, że ma taki naturalny skład:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się rzadko zdarza w podkładach :) Miła odmiana!

      Usuń
  22. Miałam kiedyś podkład dopasowujący się kolorem i średnio mu szło xD Ciekawe jak ten by się u mnie sprawdził.
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy podkład tego typu, więc nie mam porównania. Z tego jednak jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  23. Lubię takie oddychające i nawilżające podkłady. Muszę go koniecznie wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałam, że w tej serii jest też podkład. Teraz szukam czegoś lekkiego na zimę, także zerknę na niego w drogerii. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny produkt. Bardzo lubię kosmetyki od Sorayi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Boję się podkładów tego typu, bo mam bardzo jasną cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam bardzo jasną cerę, ale ten podkład ma delikatny kolorek.

      Usuń
  27. Lubię kosmetyki tej firmy.
    Dziękuję, pozdrawiam🙂🌻

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam wcześniej o tym podkładzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Używam go aktualnie i jest po prostu SZTOS. Cudownie wygląda na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Stosowałam kosmetyki z Soraya i nigdy nie narzekałam. Tego akurat nie miałam, ale może się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam bliższej styczności z tym podkładem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz