Cotton clouds-przegląd najnowszego boxu od Pure Beauty


 Lubicie niespodzianki? Ja uwielbiam i dlatego z wypiekami na twarzy oczekuję kuriera z kolejnym boxem od Pure Beauty. Nie wiem jak oni to robią, ale każda edycja jest tak samo wyjątkowo, niepowtarzalna i trafiona. Już samo grafika pudełek jest tak cudowna, że trudno oderwać od niej wzrok. Chowam w nich później różne pamiątki, biżuterię, czy zdjęcia. Rozpakowywanie każdego pudełka od Pure Beauty dostarcza mi tyle radochy, że czuję się jak dziecko :) Jestem przekonana, że boxy są idealnym pomysłem na prezent dla każdej kobiety. W najnowszej edycji Pure Beauty znalazły się same perełki- zarówno kosmetyki do makijażu, jak i pielęgnacyjne. Dla każdego coś miłego :) Zresztą, zobaczcie sami! 



FEEDSKIN Serum na przebarwienia

Redukuje i rozjaśnia przebarwienia oraz wspomaga ochronę przed ich powstawaniem. Serum w formie lekkiej emulsji do stosowania przy każdym typie cery, również wrażliwej. Redukuje przebarwienia posłoneczne, hormonalne, pozapalne, potrądzikowe. Silnie nawilża, łagodzi, a także zwiększa elastyczność skóry. Poprawia koloryt cery, dodatkowo przyspiesza regenerację, działa antyoksydacyjnie oraz zmniejsza zaczerwienienia i podrażnienia skóry. 

Muszę przyznać, że ten kosmetyk bardzo mnie ucieszył, bo niestety zmagam się ze sporymi przebarwieniami na twarzy. Skład ma rewelacyjny, więc mam nadzieję że świetnie się sprawdzi.

CYKLOCZUŁY KREM DO TWARZY MARKI HAGI PHASES 2

To dla mnie prawdziwe odkrycie!  Kremy, które dostosowuje się do cyklu. Rzeczywiście, ma to sens, bo nasza cera zmienia zmienia się pod wpływem wahań hormonalnych w trakcie trwania cyklu i tak samo zmieniają się potrzeby naszej skóry. Do mnie trafił krem do stosowania w środku cyklu Phases 2 z kompleksem witamin A, B5, H, E, różą rdzawą, jaśminem, stokrotką i skwalanem. Ma on działanie odżywiające, wspiera naturalne procesy odnowy skóry i utrzymuje jej dobrostan. Multiwitaminowy kompleks stymuluje regenerację komórkową. 

SORAYA PLANTE NATURALNY PODKŁAD DOPASOWUJĄCY SIĘ

Podkład ma oddychającą i nawilżającą formułę. Dopasowuje się do koloru skóry, nadaje jej naturalnie piękny wygląd. Zawiera roślinny zapach oraz pielęgnujące składniki z pestek słonecznika i gałązek wilczoleczu. Odpowiedni dla cery wrażliwej. Przyjazny dla vegan. 

Na pewno podkład pójdzie na pierwszy ogień testowania. Jestem niesamowicie ciekawa jak się sprawdza. Czytam skład i przecieram oczy ze zdumienia- krótki z duuuużą ilością składników pochodzenia naturalnego. Można? Można!

CAREO3 BARIEROWY KREM DO RĄK 

Ochronny krem do rąk z oliwą ozonowaną, olejkiem arganowym i woskiem pszczelim o działaniu antybakteryjnym. Wyselekcjonowane składniki nawilżające działają łagodząco i kojąco na przesuszony, spierzchnięty naskórek zniszczony w wyniku częstej dezynfekcji.

Czuję, że zaprzyjaźnię się z tym kremem :) Zimą moje ręce zawsze wołają na ratunek. Taki krem jest prawdziwym zbawieniem.

NUTKA PEELING DO TWARZY CZARNA PORZECZKA I BIAŁE KWIATY

Peeling zawiera 88,3% składników naturalnych pochodzenia roślinnego. Delikatnie, a jednocześnie dokładnie oczyszcza. Redukuje niedoskonałości, wygładza i energetyzuje skórę. Doskonały do każdego typu cery. Peeling należy stosować w codziennej pielęgnacji-rano i wieczorem.


ARTISHOQ ODŻYWKA EKSPRESOWA KURACJA NAWILŻAJĄCA

Regeneruje, wzmacnia, optymalnie i długotrwale nawilża włosy, nie obciążając ich. Dzięki zawartości niskoczostęczkowego kwasu hialuronowego nawilża również skórę głowy, zmniejszając jej wrażliwość. Ekstrakt z karczocha wygładza skórę włosów, zmniejsza ich skłonność do plątania się i łamania, przez co łatwiej się rozczesują i układają. Lekka formuła odżywki sprawia, że włosy są miękkie i pełne blasku już po pierwszym użyciu. 

Teraz gdy włosy najczęściej chowam pod czapką, wiem że dobra odżywka to skarb. Świetnie, że trafiła do najnowszego boxu :)


LIRENE ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD PODKŁAD

Twoja pełna blasku baza pod podkład. Piękne rozświetlenie, nawilżenie i codzienna dawka przyjemności dla skóry. Otul się zapachem i bogatą formułą. Ekstrakt z czerwonych owoców sprawi, że Twoja skóra będzie nawilżona, zregenerowana i miękka przez cały dzień. SPF 15 ochroni przed działaniem promieni słonecznych zarówno latem, jak i zimą. 

Coś czuję, że polubię się z tą bazą :)


STARS FROM THE STARS ORIENTAL STAR Gwiezdny żel do mycia ciała z drobinkami

Jego nieziemska formuła, mieniąca się milionem gwiazd, przyprawi o zawrót głowy, a sensualny zapach przeniesie Cię w inny wymiar. Zawarte w żelu naturalne składniki delikatnie oczyszczą Twoją skórę, nie powodując podrażnień i wysuszenia. Zawiera rozświetlający kamień księżycowy, regenerujący migdał i odżywczy jaśmin.

BABYBOOM SUCHY OLEJEK DO CIAŁA ANTI-CELLULITE POBUDZAJĄCY EKSPERT

Olejek jest stworzony na bazie składników pochodzenia naturalnego i wegańskiej receptury. Jest pomocny w nierównej walce z cellulitem, a także sprawia że ciało wygląda jędrnie i pięknie. Skutecznie nawilża, wygładza i regeneruje. Ma konsystencję suchego olejku, szybko się wchłania, dobrze rozprowadza, a także pięknie pachnie. 

BIELENDA SWEET LIPS ODŻYWCZY BALSAM DO UST W SZTYFCIE

Rozsmakuj się w słodkiej pielęgnacji z miodowym balsamem do ust w sztyfcie Sweet Lips. Transparentny sztyft 3WOW, przyjemność i wygoda stosowania, a do tego cudowny słodki smak i ten zapach, sprawią, że zakochasz się w nim już od pierwszego użyciu. Odżywczy miodowy balsam do ust pielęgnuje i odżywia naskórek, likwidując uczucie spierzchnięcia, ściągnięcia i suchości, działa wygładzająco na usta, zabezpieczając je przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Na zimę będzie jak znalazł!


L'OREAL PARIS COLOR RICHE SZMINKA DO UST

To szminka dla kobiet, które uwielbiają codzienny komfort idący w parze z najnowszymi trendami. Zmysłowe usta, subtelny połysk oraz trwały efekt na pewno przypadną Ci do gustu. Doceń innowacyjną formułę, prostą aplikację oraz wyjątkową trwałość. Postaw na Color Riche Shine i zostań miłośniczką ponadczasowej elegancji. 


PIERRE RENE GEL EYELINER

Gwarantuje długotrwały makijaż, doskonale podkreśla kształt oczu, dodaje kobiecie elegancji i zmysłowości zarazem. Profesjonalny pędzelek zapewnia wykonanie perfekcyjnej kreski, a innowacyjna żelowa konsystencja ułatwia aplikację. 


ZAPROSZENIE DEPIL CONCEPT 

To zaproszenie było dla mnie miłą niespodzianką. Z przyjemnością zrealizuję voucher :)

Zabieram się teraz za testowanie i niebawem wrócę do Was z moimi ulubieńcami najnowszej edycji Pure Beauty. Który kosmetyk szczególnie Was zainteresował?

Komentarze

  1. A te wszystkie kosmetyki zużywasz czy rozdajesz, bo sporo tego w każdym boxie...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość zużywam- mają długie terminy ważności.

      Usuń
  2. Wiele z tych produktów już teraz mnie ciekawi. Z chęcią poznam ich recenzje.
    Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście fantastyczna zawartość :) Samo pudełko też piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zostawiam je do przechowywania różnych rzeczy.

      Usuń
  4. Piękny box i super zawartość. Kilka kosmetyków chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze piękne pudełko :).

    Żel z drobinkami chętnie bym wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki box to fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetna zawartość, szczególnie zaciekawił mnie ten krem Hagi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie był on dużym zaskoczeniem. Jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
    2. Dla mnie był on dużym zaskoczeniem. Jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  8. Wszystko brzmi fajnie. Nie miałam niczego z przedstawionych produktów, ale np. lubię markę Soraya, miałam kilka kosmetyków i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Doceniam kosmetyki ze składnikami naturalnego pochodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są zdrowsze i bezpieczniejsze dla nas i środowiska :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię takie niespodzianki a zawartość pudełka by mnie bardzo ucieszyła

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ skarbczyk dostałaś:) wyjątkowo wszystko mi się w tym zestawie podoba:) to teraz się rozpieszczaj;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe pudełeczko pełne kosmetycznych Skarbów 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten podkład z Soraya ale u mnie się nie sprawdził. W ogóle to zawartość pudełka jest świetna ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny ten box! Uwielbiam takie pudełeczka.
    Ostatnio kupiłam ten gwiezdny żel, ale jeszcze nie zdążyłam przetestować, pozostałych kosmetyków również jeszcze nie tesowałam, a niektóre z nich widzę pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to pudełko było ogromną niespodzianką :)

      Usuń
  15. Zazdroszczę boxu! Słyszałam wiele dobrego o tej odżywce nawilżającej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowne pudełko... Chyba zainteresowało mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy 😍 muszę zdobyć ten gwiezdny żel 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Robi wrażenienie! Ten naturalny podkład i pomadka szczególnie mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To jedna z lepszych edycji. Jestem mile zaskoczona zawartością.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna zawartość i oczywiście mam tu kilku swoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz co testować.
    A ja zobaczyłam i poczułam u Ciebie prawie adwentowy klimat.
    Pozdrawiam ciepło, chociaż na dworze coraz zimniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Cię serdecznie pozdrawiam :) Tak, u nas już świątecznie się zrobiło, chociaż z ozdobami domu czekam na ostatni moment, żeby mi się nie opatrzyły ;)

      Usuń
  22. Już samo pudełko jest zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zainteresowała mnie większość kosmetyków. Będę czekać na Twoje wrażenia po testowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie kosmetyki mnie ciekawią,ale chyba najbardziej ten krem cyklowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Samo pudełko to niemal dzieło sztuki :D
    Mnie najbardziej zaintrygował podkład dopasowujący się i peeling z czarnej porzeczki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny box! Będzie co testować. Udało mi się kupić jeden raz, później już nie było możliwości. A szkoda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba być czujnym, żeby nie przeoczyć. Nie bez powodu boxy rozchodzą się jak świeże bułeczki :)

      Usuń
  27. Niespodzianki są najlepsze, uwielbiam:) Super box!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten box za każdym razem powala świetna zawartością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak oni to robią, ale nie ma słabych edycji :)

      Usuń
  29. Bardzo mi się podoba zawartość tego boxa. Same ciekawe produkty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały zestaw, a pudełko, w które zapakowano te kosmetyki, wprost mnie oczarowało - coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz