Nowości z księgarni Taniaksiazka.pl: Sekretny język twojego ciała. Kompletny przewodnik po samouzdrawianiu.

 


Zastanawialiście się kiedyś jak nasze emocje i doświadczenia wpływają na nasze zdrowie? Okazuje się, że mają bardzo duży wpływ! Ba! Każda choroba ma swoją głębszą przyczynę. Kiedy ją odkryjemy łatwiej nam będzie wyzdrowieć. Tematyka samouzdrawiania interesuje mnie od dłuższego czasu. Ostatnio w księgarni Taniaksiazka.pl odkryłam nową książkę "Sekretny język twojego ciała. Kompletny przewodnik po samouzdrawianiu." napisaną przez Innę Segal. Autorka jest ekspertką w dziedzinie naturalnych metod uzdrawiania, zarządzania stresem i inteligencji emocjonalnej. Na co dzień prowadzi ona warsztaty, w trakcie których pomaga ludziom uwolnić w sobie potencjał samouzdrawiania. Jej przewodnik został przetłumaczony na wiele języków i ukazał się m.in. w Australii, Nowej Zelandii, Niemczech, Francji, Słowacji i Meksyku. 

Wiedza o wpływie emocji i myśli na organizm była znana już starożytnym, ale dopiero teraz możesz w kompletny sposób poznać ich wpływ na swoje zdrowie. Ten inspirujący przewodnik pomoże ci zinterpretować objawy wielu schorzeń i dolegliwości, które dręczą współczesnych ludzi.


Nie musisz rezygnować z pomocy medycznej, ale umiejętność współpracy ze swoim ciałem sprawi, że specjalistycznej pomocy będziesz potrzebować znacznie rzadziej. Autorka opracowała nie tylko encyklopedyczny spis chorób i powiązanych z nimi kwestii emocjonalnych, ale przedstawiła także terapie, które pomagają w uruchomieniu naturalnej zdolności organizmu do samouzdrawiania.


Książka jest świetnym podręcznikiem dla każdego, kto chce lepiej zrozumieć przyczynę swoich dolegliwości i spróbować je leczyć. Dzięki "Sekretnemu językowi twojego ciała" dowiesz się, jak właściwie interpretować sygnały fizyczne płynące z twojego ciała i jak odczytywać jego sekretny język. Wreszcie nauczysz się pobudzać naturalne procesy samouzdrawiania, dzięki którym przywrócisz swemu ciału witalność i siłę. Okazuje się, że każda choroba ma swoje drugie dno. Bardzo prawdopodobne, że w ten sposób ciało wysyła pewne informacje, które świadczą o sferze uczuć i emocji. Jakich? Tego dowiecie się po lekturze tego przewodnika. Jeden z rozdziałów jest poświęcony konkretnym dolegliwościom i ich przyczynom. W kolejnych rozdziałach poznacie m.in. ćwiczenia uwalniania się od frustracji i irytacji, od gniewu,  lęku, nienawiści, poczucia porażki i wielu innych. Przekonacie się także jak wielką moc mają kolory, które wpływają na nasze życie i zdrowie. 
Książka jest napisana bardzo przystępnym językiem, dlatego czyta się ją wyjątkowo szybko. Autorka przytacza też wiele przykładów z jej doświadczeń, dzięki czemu łatwiej zrozumieć sens jej zaleceń. Jeżeli chcecie poznać moc samouzdrawiania to z pewnością książka Segal będzie świetnym rozwiązaniem. O skuteczności tych metod się nie wypowiadam. Najlepiej sprawdzić i ocenić je na sobie :)

Komentarze

  1. Sięgnę po tę książkę Rodzina Testuje - w przeszłości czytywałem wiele podobnych, ale powyższy tytuł sobie zapiszę :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że warto poznać język własnego ciała. To bowiem wiedza, która na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe podejście do zdrowia, na pewno warto przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też zaciekawiła ta książka :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  5. I haven't read it yet. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym poczytała o tych metodach, ciekawa publikacja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa publikacja. Chętnie bym do niej zajrzała. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uważam,że zawsze warto wsłuchać się w siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. To może być bardzo pożyteczna lektura...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa tematyka. Na pewno warto przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobno nastawienie pacjenta to połowa sukcesu!

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ mnie zaciekawiłaś tą książką!

    OdpowiedzUsuń
  14. Różne miałam doświadczenia z poradnikami, ale ten konkrety wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przeczytać tę książkę !

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa tematyka książki. Pewnie jak wierzyć w samo-uzdrawianie, to już połowa sukcesu w osiągnięciu dobrostanu. W ogóle to psychika gra rolę w ogólnym stanie zdrowia, ale wiele lekarzy nie bierze tego nawet pod uwagę tylko leczą konkretny narząd i problem.

    OdpowiedzUsuń
  17. It sounds like a wonderful book. Thanks for the review.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie publikacje i z tą chetnie się zapoznam

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię czasem sięgnąć po takie książki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. This book look very interesting. Thank you for recommendation.
    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiłaś mnie
    Pozdrawiam niteczkami nostalgii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Cię zainteresowała. Ja również serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  22. Ja raczej nie czytuję takich książek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to za bardzo nie sięgam po takie książki, jakoś niezbyt mi z nimi po drodze, ale moja siostra lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam serdecznie ♡
    Wydaje mi się, że widziałam już tę książkę, chyba w jakiś zapowiedziach :) Bez wątpienia to interesująca lektura i chodź zazwyczaj nie sięgam po tego typu książki, to tytuł zdecydowanie wart zapamiętania. Jeszcze nie wiem czy po niego sięgnę. Świetny wpis i super recenzja Kochana :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie przeczytam taką książkę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama miałam taką sytuację, że bardzo nie chciałam gdzieś iść i rano tak mnie bolały plecy, że zostałam w domu...
    Wbrew pozorom wszystko jest ze sobą powiązane. Do tego dochodzi jeszcze podświadomość i bum ;).

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mnie zaciekawiłaś tą książką 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesująca pozycja. Lubię tego rodzaju przewodniki i chętnie z nich korzystam.
    Pozdrawiam z miasta nad Brdą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Na pewno zajrzę. Akurat kompletuje biblioteczkę na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  31. Warto obserwować swoje ciało, bo często daje nam sygnały że coś może być nie tak

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem szalenie ciekawa tej książki. Już kiedyś trafiłam na coś tej pani, ale przeczytałam tylko do połowy. Ogólnie ostatnio większą uwagę zwracam na to, o czym myślę i co do siebie przyciągam.

    OdpowiedzUsuń
  33. To zdecydowanie propozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz