Nowości od wydawnictwa Blue Ocean: Lissy, Lego Friends, National Geographic Kids


 Jesień nie jest moją ulubioną porą roku, ale spacery po lesie pachnącym grzybami, z szumiącymi liśćmi pod stopami mają w sobie tyle uroku! W tym roku udało nam się nawet wybrać na grzybobranie i o dziwo znaleźliśmy mnóstwo okazałych maślaczków :) A jak tam u Was grzybobranie? Ten rok ponoć obfituje w grzyby i rzeczywiście na spacerze mijaliśmy bardzo dużo grzybiarzy z pełnymi koszami. Ba! Widziałam nawet, że na Facebooku ogłaszają się osoby, które zebrały tyle grzybów, że chętnie przekażą je dalej :) 

W ten weekend niestety rozpadało się u nas na dobre, więc większość czasu spędzamy w domu. Na szczęście mamy nowe magazyny od wydawnictwa Blue Ocean, dzięki którym dziewczynom się nie nudzi. Zapraszamy do przeglądu gazetek. Ciekawe, który magazyn najbardziej przypadnie Wam do gustu?


Dodatek do nowego magazynu Lissy przyda się nie tylko w domu, ale i do szkoły. Uroczy, puchaty wielokolorowy długopis z pewnością umili odrabianie lekcji. Do gazetki dołączone są też śliczne naklejki, które można wykleić w pamiętniku, czy na zeszyty. A co czeka na czytelników w środku magazynu? Nie mogło zabraknąć komiksu, na który moje dziewczyny zawsze czekają z niecierpliwością. Komiks z pewnością spodoba się też nieco starszym dziewczynom, tym bardziej że rysowany jest nowoczesną kreską. Przyznaję, że sama chętnie go czytam :) 



W magazynie sporo jest również ciekawostek o koniach, które pozwolą rozszerzyć wiedzę o tych niezwykłych zwierzętach. Dowiecie się też czegoś więcej o dynamicznym sporcie konnym, polegającym na polowaniu jeźdźcy na pierścień. W kąciku kreatywnym nauczycie się z kolei robić sprawnościową grę z pierścieniami, a także ozdobną miseczkę. 


Moja młodsza córka całkiem niedawno pytała mnie jak wygląda mózg. Najnowszy dodatek National Geographic Kids okazał się wyjątkowo trafiony. Ta niecodzienna zabawka to ... lepki mózg :) W środku magazynu na dzieci czeka cała masa wiedzy, przekazanej w tak lekki i przystępny sposób, że nie przytłacza młodego czytelnika. 


Dowiedziałam się m.in. że w starożytnym Egipcie tylko rodzina królewska miała przywilej jedzenia grzybów. W magazynie przeczytacie też m.in. o ciekawych rekordach Guinessa, poznacie niesamowite zwierzaki i ich niecodzienne historie, a także dowiecie się dlaczego trzeba chronić gepardy. My przeczytałyśmy magazyn od deski do deski i już czekamy na kolejny numer. Warto też wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są świetne nagrody.


Na koniec mamy coś dla fanów klocków-magazyn Lego Friends . Już na sam widok dołączonego do gazetki zestawu klocków moim dziewczynom zaświeciły się oczy. Uroczy pudel królewski w salonie fryzjerskim robi wrażenie. To on pojawił się też w najnowszym komiksie z przygodami przyjaciółek z Heartlake City. W numerze znajdziecie też łamigłówki, kolorowanki, a nawet grę planszową. Przeczytacie też różne ciekawostki o kudłatych przyjaciołach :) 






Komentarze

  1. Piękne. Szkoda , że za naszych czasów nie było podobnych ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. To samo chciałam napisać. Jaka szkoda, że tego nie było wcześniej, kiedy moja córeczka była małą dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe numery czasopism i super dodatki. Jestem wielką fanką długopisów i ten kolorowy bardzo mnie się podoba. Jesień jest dobra i na grzyby, i na czytanie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie kolorowe są te gazetki. Od razu przyciągają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją ulubioną porą roku jest właśnie jesień. Kolejne cudności dla najmłodszych 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za jesienią akurat nie przepadam,dlatego szukam takim Czasoumilaczy :)

      Usuń
  6. Musimy wybrać się do kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne gazetki, szczególnie ta z gepardem 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne nowości. Lego Friends musimy kupic obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz bardziej podobają mi się te gazetki edukacyjne dla dzieci, szczególnie od National Geographic. Ja mam akurat gazetki pt. National Geographic Traveler. Wspaniałe artykuły o różnych miejscach do odwiedzenia.. Typowo gazetka geograficzno-turystyczna 🙂📰

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Tobie miłego oraz pozytywnego dnia 🤗🙋‍♂️
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  10. Z takimi gazetkami dzieci nie nudzą się nawet jesienią!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Musimy kupić nową Lissy :) Ten długopis jest świetny :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie magazyny są naprawdę świetne, zawsze coś ciekawego w środku. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nowej Lissy moje wnusie jeszcze nie mają.

    OdpowiedzUsuń
  14. This looks so cool and interesting. I loved! :)

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajowe magazyny, zraz przypomina się dzieciństwo. Dla dziecka otwarcie takiego magazynu jest czymś nadzwyczajnym, cały czas pamiętam to uczucie. hehe  Cieszę się, że spędziłaś miło czas w lesie. Nie zbieram grzybów, ale je lubię jeść i fotografować. :) Posyłam Ci szeroki uśmiech i wielkie życzenia, by działo się w Twym życiu dużo dobra, tak samo Twym ukochanym. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie też życzę wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  16. mnie podoba się ta gazetka od National, i ten "mózg" ciekawie się prezentuje.
    Ja na grzybach się nie znam, więć niestety nie chodzę na grzyby:(, chyba,że pieczarki ze sklepu się liczą hihi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gazetka National jest na tyle ciekawa, że nawet dorosły z chęcią ją przeczyta :)

      Usuń
  17. Świetne nowości :) Ja w tym roku sporo spacerowałam po lesie, ale niestety grzybów nie nazbierałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się te gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też słyszałam, że w tym roku jest dużo grzybów, ale nie byłam w tym roku na grzybobraniu :D
    Ekstra jest ten długopis :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetne kolorowe magazyny dla dzieci! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejne świetne pozycje proponujesz, lubię takie dydaktyczne wydawnictwa.
    U nas mąż zbiera grzyby i je obiera, na ogól są to maślaki.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Las mam za płotem więc grzyby mam co chwila świeże. I siedzę, susze, marynuje, robię kotlety albo sosy😁 Ach jesień 🍂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze. Na zimę zapasy na pewno się przydadzą :)

      Usuń
  23. Bardzo ciekawe gazetki. Szkoda, że jak byłam mała, to nie było takich. Mama kupowała mi wtedy małe gazetki o zwierzętach, ale takie skierowane do szerszego grona odbiorców, bo nawet dla dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz rzeczywiście dzieci mają duży większy wybór.

      Usuń
  24. Magazyn National Geographic Kids świetnie wygląda i jaki dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie gazetki fajne, choć ten różowy mózg nieco upiorny :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jako fanka klocków - zdecydowanie wybieram Friends'y. Ten numer już mam i opisany został na blogu. Wczoraj wyszedł ostatni friendsowy numer i na blog trafi prawdopodobnie w niedzielę.
    Serdeczności i dziękuję z góry za wszystkie komentarze pozostawione na blogu i odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem udane zakupy! Dzieci z pewnością zadowolone!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz