Naturalne kosmetyki Felicea- makijaż w stylu eko


 Przeraża mnie nadmiar chemii wokół nas... Jest dosłownie wszędzie! W powietrzu, które wdychamy, jedzeniu, które jemy, kosmetykach, które używamy. Konsekwencje tego już odczuwamy, ale będę je też  odczuwać dzieci naszych dzieci. Co możemy zrobić? Uważniej czytać etykiety i szukać produktów naturalnych, przyjaznych środowisku. Takie bardziej świadome zakupy to krok w stronę lepszego świata- naszego i naszych najbliższych. Opowiadałam Wam już o ekologicznych kapsułkach do zmywarek, naturalnych proszkach, kremach i zdrowej żywności. Dziś będzie z kolei o naturalnych kosmetykach kolorowych. Sprawdzają się świetnie, a przy tym są w pełni bezpieczne, takie jak Matka Natura chciała. Niedawno wypróbowałam kosmetyki Felicea i muszę się Wam przyznać, że zakochałam się w nich bez reszty! Ta polska marka produkuje cienie do powiek, maskary, szminki, kredki do oczu i brwi, podkłady, rozświetlacze i wiele innych- wszystko to czego potrzebujecie w Waszej kosmetyczce. 

Wszystkie receptury kosmetyków Felicea bazują na starannie wyselekcjonowanych surowcach pochodzenia naturalnego. W ich składzie znajdziecie oleje, woski i minerały, które nie tylko pozwalają stworzyć trwały makijaż, ale również pozytywnie wpływają na kondycję skóry. Wiele z nich posiada np. ceniony w branży EcoCert. 

W mojej kosmetyczce pojawiło się kilka produktów tej marki: paleta cieni, kredka do brwi, maskara i anty-aging serum do ust. Jesteście ciekawi jak się sprawdziły? W takim razie czytajcie dalej :)


Anti-aging Serum do Ust

Lubię kiedy moje usta są dobrze nawilżone i delikatnie błyszczą, dlatego najczęściej sięgam po błyszczyki. Do tej pory nie próbowałam jednak jeszcze serum do ust w formie błyszczyku. Trzeba przyznać, że to wyjątkowo wygodne rozwiązanie. Usta są delikatnie wyekponowane, wygładzone i przy tym skutecznie wypielęgnowane. Jest jeszcze jeden bonus- nakładając to serum walczymy ze zmarszczkami! Kosmetyk zawiera innowacyjny składnik pochodzenia naturalnego SWT-7™, który działa odmładzająco i zmniejsza widoczność istniejących zmarszczek wokół ust. Surowiec ten pozyskano z wyciągu z niebielistki. Regularne stosowanie kosmetyku poprawia nawilżenie skóry, co ma bezpośredni wpływ na poprawę jej jędrności i opóźnienia procesy starzenia. Uwaga! Ten kosmetyk uzależnia ;) Wystarczyło, że użyłam go tylko raz, żeby ciągle chciała do niego wracać. Jest wygodny w aplikacji, daje efekt pięknie nawilżonych ust i przy tym obłędnie pachnie, zapewne za sprawą naturalnych olejków. Serum zawiera olej rycynowy, olej ze słodkich migdałów, olej jojoba i olej z pestek winogron. Tak! Tyle dobrodziejstw w jednym kosmetyku :)





Do niedawna kompletnie nie zwracałam uwagi na skład maskary. W sklepach nie było żadnej eko alternatywy, a ja nie wyobrażałam sobie codziennego makijażu bez podkreślenia rzęs. Na szczęście teraz już mamy wybór. Naturalna maskara Felicea jest trwała, pięknie wydłuża rzęsy i nadaje głębi spojrzeniu. Co najważniejsze nie rozmazuje się, nie skleja włosków i idealnie trzyma się na rzęsach przez cały dzień. Popularny nylon zastąpiono w tym kosmetyku naturalnymi włóknami celulozowymi, które w widoczny sposób wydłużają i pogrubiają rzęsy – już po pierwszej aplikacji. Naturalna maskara Felicea nadaje rzęsom intensywny czarny kolor, jest trwała i nie podrażnia delikatnej okolicy oczu. Co zawiera? Same skarby Matki Natury! Jest tu widelash, czyli połączenie naturalnych peptydów prowitaminy B5, ekstrakt z fasoli mung i kiełków czerwonej koniczyny reguluje cykle mieszków włosowych, tym samym widocznie hamuje wypadanie rzęs, hydrolat oczarowy i olej rycynowy. Dodatkowy plusik przyznaję za wygodną szczoteczkę, która ułątwia aplikację i nie skleja rzęs. Już wiem, że ta maskara zostanie ze mną na dłużej. 




Mało wyraziste brwi, przerzedzone włoski... Znacie to? Właśnie po to stworzono kredki do brwi. Ta od Felicei nie tylko sprawia, że brwi wyglądają perfekcyjnie, ale i wyjątkowo naturalnie. Trójkątna kredka do brwi Felicea to łatwy przepis na perfekcyjnie ułożone i podkreślone włoski. Z jednej strony trwały sztyft, z drugiej – funkcjonalna szczoteczka, która modeluje kształt brwi. To bardzo praktyczne rozwiązanie. Do wyboru mamy trzy odcienie także każda z Was znajdzie dla siebie idealną opcję. Ja sięgnęłam po kredkę medium brown, polecaną dla szatynek. 



Naturalna Paleta cieni do powiek
Paleta zawiera zestaw 4 cieni do powiek w matowym i perłowym wykończeniu. Do wyboru mamy dwa warianty-nude- zestaw w naturalnych kolorach ziemi i light rose- w delikatnych odcieniach różu i brązu. Formuła każdego koloru z paletki cieni jest bogata w naturalne składniki mineralne. Konsystencja kosmetyku jest jedwabista, stąd niewątpliwa zaleta palety - cienie do powiek doskonale się blendują. Paletka jest bardzo uniwersalna, ponieważ zawiera zarówno matowe jak i perłowe odcienie. Przyda się zarówno do makijażu dziennego, jak i wieczorowego. Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie trwałość cieni. Utrzymują się na powiekach bardzo długo, nie rozmazują. O to właśnie mi chodziło! Jeżeli dodam do tego naturalny skład to mam już pewność, że mam przed sobą cień idealny :) Dodatkowy plus przyznaję za eko tekturowe opakowanie. Im mniej plastiku tym lepiej!


Kosmetyki Felicea zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie. Są bardzo trwałe, pięknie kryją i mają rewelacyjny skład. Są najlepszym dowodem na to, że z naturą zawsze nam po drodze :) Pamiętajcie o tym! 
Znacie kosmetyki tej marki? Który produkt szczególnie zwrócił Waszą uwagę? 

Komentarze

  1. Idealne dla mnie kolorki cieni i jestem ciekawa tej kredki do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kosmetyki. Szczególnie zainteresowało mnie Serum do Ust. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę wiedział, komu polecić Rodzina Testuje ;-) . Dla mnie nieodmienna Nivea do golenia, pozdrawiam po zalatanym przedpołudniu :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie. Zaciekawiło mnie to serum do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ..witam Cie serdecznie ♥
    ..wspaniała notka, dziękuję bardzo za polecenie kosmetyków firmy Felicea, uwielbiam wszystko co naturalne :)
    ..na pewno wypróbuję Anti-aging serum do ust :)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, moc uroczych chwil ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno warto korzystać z tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej marce a już widzę ,że się z nią zdecydowanie po recenzji tych produktów u Ciebie polubimy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z nich bardzo zadowolona. Rzadko się zdarza, żeby kolorówka miała takie fajne składy :)

      Usuń
  8. Same fajne rzeczy, zwłaszcza serum do ust:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie że tego typu naturalne kosmetyki są produkowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym wypróbować te kosmetyki, cenię sobie naturę. Mnie tak jak i Ciebie przeraża to ile chemii jest wśród nas :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Te ekologiczne kosmetyki są wspaniałe - dla mnie i dla środowiska. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kosmetyki, będę musiał się im bliżej przyjrzeć. Jedyne co mnie nie skusi to błyszczyk. Nie znoszę ich. Jeśli maluje usta to tylko matem.
    Co do reszty chodzi , jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kosmetyk to serum , chociaż na ustach wygląda jak bezbarwny błyszczyk.

      Usuń
  13. Miałam okazję stosować kosmetyki tej marki, są naprawdę fajne - szczerze polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czemu mój komentarz jako aninim się pokazał :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę i tych kosmetykach.Z chęcią wypróbuję,bo też najbardziej cenię naturalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka i kredka do brwi mnie bardzo zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam wcześniej o tej marce.
    Cienie mi wpadły w oko- malowałabym się takimi kolorkami ;)
    Serum do ust, też mnie zainteresowało :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne kosmetyki! Muszę po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa seria kosmetyków. Z chęcią je wypróbuję 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna seria :) chętnie wypróbuję mascarę i cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej marki kosmetycznej, ale zawsze polecasz warte uwagi, zatem sprawdzę i ja😊
    Zwłaszcza kredkę i tusz😉
    Serdeczności zostawiam🧡😀

    OdpowiedzUsuń
  22. These products look very nice. I like shades of eye shadows. I would like to try it. Thank you for recommendation.
    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny zestaw, ciekawa ta maskara do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie wyglądają te kosmetyki i Twoja recenzja zachęca do ich użycia. Ciekawa tylko jestem ich ceny...

    OdpowiedzUsuń
  25. Brzmi świetnie, a te cienie do powiek wyglądają cudnie. Jeśli makijaż, to mój jest zawsze delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też preferuję delikatny makijaż :) Te kosmetyki nadają się do tego wyśmienicie :)

      Usuń
  26. Też mnie przeraża ilość chemii wokoło, chętnie wypróbowałabym te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego warto wybierać właśnie tego typu delikatne produkty :)

      Usuń
  27. Fakt, ilość chemii jest przytłaczający

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie też przeraża ilość chemii w produktach. Staram się kupować jajka od lokalnych babeczek, które mają kury, ale też nie mam pewności czym je karmią - co zaoszczędzę na chemii w jajkach, to pewnie zjem w mięsie:/ a takie kosmetyki to super aternatywa. Mam nadzieję, że kiedyś opcje "eko" będą tańsze, niż teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję. Chociaż mam wrażenie że i tak dysproporcje cenowe między tym co eko i nie są mniejsze.

      Usuń
  29. O tej marce jeszcze nie czytałem. Cieszę się, że tobie się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak widać nawet kosmetyki kolorowe mogą być naturalne. Mnie też przeraża ilość chemii, warto być świadomym i mieć wybór.

    OdpowiedzUsuń
  31. Na pewno wypróbuję naturalną maskarę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kosmetyki świetne, ale zdjęcia mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Paletka cieni wydaje się bardzo, bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cienei akie w sam raz na codzień, dobrze że są trwałe

    OdpowiedzUsuń
  35. I didn't know this brand, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  36. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.
    hacker បាការ៉ាត់

    OdpowiedzUsuń
  37. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.
    hacker បាការ៉ាត់

    OdpowiedzUsuń
  38. Inspirujący wpis. Zwłaszcza dla mnie, fanki ekologicznych rozwiązań!

    OdpowiedzUsuń
  39. Znam Feliceę, ale niestety jedynie ze słyszenia. Kiedyś byłam bardzo zainteresowana ich naturalnym podkładem, jednak chyba muszę poczekać na większą gamę kolorystyczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkładu jeszcze nie miałam więc trudno mi się wypowiadać :)

      Usuń

Prześlij komentarz