Collect memories- przegląd najnowszego boxu od Pure Beauty


 Coraz krótsze i chłodniejsze dni mają jednak jakieś plusy. Rzadziej wychodzimy wieczorami z domu, a ja mam więcej czasu dla siebie. Wreszcie mogę nieśpiesznie zrobić sobie maseczkę, dłuugą relaksującą kąpiel i urządzić sobie SPA w łazience. Dzięki boxom od Pure Beauty nie brakuje mi fantastycznych kosmetyków. Nie wiem jak oni to robią, ale każda edycja jest tak samo dobra i dostarcza takich samych niesamowicie pozytywnych emocji. 


Taki box to naprawdę idealny pomysł na prezent. Nie dość, że przepięknie opakowany to jeszcze skrywa tyle kosmetycznych skarbów. Na stronie Pure Beauty można zamówić pojedynczy box, skorzystać z elastycznej miesięcznej subskrypcji lub zamówić pakiet na 3 lub 6 miesięcy. Najnowsza edycja Collect memories to pokłon w stronę jesieni. Pudełko prezentuje się wyjątkowo- barwy są jesienne, ale dwa kolorowe ptaki łagodnie wprowadzają nas do nowej pory roku, tak jakby najlepsze było jeszcze przed nami :) Zawartość pudełka od razu poprawiła mi humor. Zobaczcie co skrywało w środku...


ARTEGO Touch Dwufazowy spray termoochronny do włosów

Spray ma postać lekkiej, nabłyszczającej mgiełki, która zabezpiecza zewnętrzną warstwę włosów i chroni je przed działaniem wysokich temperatur. Dodaje kosmykom lekkości oraz subtelności, nawilża i dodaje włosom blasku. Zawiera składniki odbijające światło, zapewniając piękny połysk włosom niezależnie od koloru. Wszystko to za sprawą składników aktywnych- filokompleksu z zielonych orzechów włoskich. Moje włosy ostatnio straciły nieco blasku, więc mam nadzieję, że kuracja tych sprayem mile mnie zaskoczy. 

PERRIER Organiczny napój energetyczny

Jest to pierwszy organiczny napój energetyczny na bazie naturalnej wody mineralnej i kofeiny, pozyskiwanej z ziaren zielonej kawy. Napój jest niskokaloryczny, certyfikowany, organiczny i zawiera tyle kofeiny, co filiżanka kawy. Do napoi energetycznych podchodzę z dużą rezerwą, bo najczęściej mają strasznie chemiczny skład. Ten napój jest całkowitym przeciwieństwem. Super!

ZIELKO ŻEL DO WC JAŚMIN&KWIAT POMARAŃCZY

Naturalny, bezpieczny i wydajny żel do czyszczenia toalet. Wystarczy nanieść produkt pod krawędź muszli, a po chwili spłukać wodą. Produkt jest w 100% biodegradowalny. Jego skład sprawia, że jest bezpieczny dla flory bakteryjnej, jaka powinna panować w przydomowej oczyszczalni ścieków. Ten produkt w boxie bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Wiadomo, że nie samymi kosmetykami żyje człowiek. Produkty do pielęgnacji domu cieszą mnie równie mocno, a już szczególnie gdy mają tak rewelacyjny skład :) 

BIELENDA MAKE-UP ACADEMIE MAGIC WATER MGIEŁKA 3 W 1 PINK

Jest to multifunkcjonalny produkt, który wizualnie poprawia koloryt cery i uatrakcyjnia makijaż. Można go stosować pod makijaż, lub jako rozświetlacz na makijaż . Umożliwia subtelne modelowanie twarzy światłem, cera wygląda witalnie i promiennie. Kosmetyk można też stosować na całe ciało. Technologia MIKRO-DYFUZJI pokrywa skórę niezwykle drobną perłową mgiełką. Efekt robi wrażenie. Dla mnie jest to totalna nowość, ale już po pierwszej aplikacji wiem, że ten kosmetyk zostanie ze mną na dłużej.


BIOLAVEN MASECZKA CAŁODOBOWA DO TWARZY

Maseczka rozjaśniająco- wygładzająca do zaawansowanej pielęgnacji każdego typu cery. Zawiera wyjątkowy ekstrakt białych winogron, bogatych w mieszaninę kwasów organicznych. Działa dwufuncyjnie: rozjaśnia i rozświetla dzięki złuszczającym właściwościom kwasów oraz spłyca istniejące zmarszczki, silnie nawilża i znacznie uelastycznia skórę twarzy, szyi i dekoltu. Systematyczne stosowanie maseczki zapewnia jej jednolity koloryt i strukturę. 

PROSALON MASKA W SPRAYU 12W1

Innowacyjny produkt o natychmiastowych działaniu, w formie maski, bez spłukiwania. Przynosi aż 12 korzyści włosom, m.in. nawilża, odżywia, ułatwia rozczesywanie, chroni przed promieniowaniem UV, czy nadaje jedwabisty połysk. Wzbogacony olejkiem arganowym oraz keratywną dla kompleksowej pielęgnacji nawet najbardziej wymagających włosów. Już po pierwszym zastosowaniu mogę powiedzieć, że bardzo przypasował mi ten produkt. Idealny kosmetyk dla zabieganych i żyjących w ciągłym pędzie. Maskę nakłada się na suche lub mokre włosy i nie wymaga spłukiwania. 

OLEIQ HYDROLAT OGÓREK

Intensywnie nawilża, wygładza, zmiękcza i daje uczucie świeżości. Rozjaśnia przebarwienia i zmniejsza zaczerwienienia na skórze. Redukuje wydzielanie sebum. Hydrolat z ogórka działa również przeciwstarzeniowo. Polecany dla każdego typu skóry. Wystarczy spojrzeć na krótki i przejrzysty skład tego kosmetyku, żeby zakochać się w nim bez pamięci. 

REDBLOCKER KONCENTRAT NAPRAWCZY

Koncentrat naprawczy Redbrocker to specjalistyczny dermokosmetyk, przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej i naczynkowej. Wyraźnie poprawia kondycję skóry i natychmiast łagodzi podrażnienia. Optymalnie nawilża, koi i uelastycznia. Zmniejsza zaczerwienienia. W efekcie cera jest zregenerowana, ukojona, aksamitnie gładka i promienna. 

ONLYBIO SERUM DO TWARZY DODAJĄCE BLASKU

Doskonała kompozycja skoncentrowanych składników, które mają dobroczynny wpływ na cerę. Intensywnie odżywia, wspiera procesy regeneracyjne oraz polepsza kondycję skóry. Dzięki temu Twoja twarz będzie promienna oraz pełna energii i harmonijnie połączy się z Twoimi wnętrzem. 


IWOSTIN PURE BALANCE ZWALCZAJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI KREM NA DZIEŃ

Zapewnia gruntowną odnowę wrażliwej lub naczynkowej cery. Wyraźnie poprawia kondycję skóry i natychmiast łagodzi podrażnienia. Optymalne nawilża, koi i uelastycznia. Matuje skórę, zarazem intensywnie nawilża, ujędrnia i widocznie redukuje drobne zmarszczki, zapewniając jej zdrowy, promienny wygląd. Kosmetyk zawiera kwas hialuronowy, witaminę C oraz E, a także sarkozynę, aminokwas, zmniejszający przetłuszczanie się skóry. Warto dodać, że krem nie powoduje powstawania zaskórniaków. 

BIOMADENT PASTA DO ZĘBÓW

W boxach pojawiło się kilka wariantów past Biomadent. Do mnie trafiła naturalna pasta do zębów jaśmin + mięta. Pasta zapewnia skuteczne oczyszczanie zębów z jaśminowo-miętowym efektem odświeżenia. Skutecznie usuwa płytkę nazębną i zapobiega osadzaniu się kamienia. Zapewnia świeży oddech i ochronę dziąseł. Pasta ma formułę wegańską.

APIVITA AQUA BEELICIOUS KOJĄCY-NAWILŻAJĄCY KREM DO TWARZY

W boxie znalazłam dwie saszetki po 2ml. Stworzony z wykorzystaniem ekstraktów z kwiatów oraz miodu, aloesu i kwasu hialuronowego. Zapewnia natychmiastowe, długotrwałe nawilżenie i świeżość. Odżywia i przywraca skórze miękkość. Jego aksamitna konsystencja to idealna baza pod makijaż. 98% składników pochodzenia naturalnego.

Muszę Wam powiedzieć, że zawartość tego boxu wyjątkowo mi przypasowała. Podoba mi się też, że oprócz kosmetyków znalazłam w nim inne produkty. Na razie jestem na etapie testów, ale niebawem przedstawię Wam moich ulubieńców. Które produkty szczególnie przypadły Wam do gustu? 


Komentarze

  1. Chętnie przygarnęłabym koncentrat Redblocker, w sam raz do mojej naczynkowej cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować :) Ja co prawda nie mam skory naczynkowej, więc trudno mi ocenić skuteczność jego działania, ale za przekonałam się, że świetnie nawilża.

      Usuń
  2. Fajny box:;dla każdego coś miłego;).Mnie zainteresował spray do włosów i uniwersalna mgiełka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście fantastyczny box! Anula

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wersję aloesową tego hydrolatu i bardzo ale to bardzo sobie go chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że zrobił na Tobie wrażenie, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ różnorodność! Niezłe przygotowanie do jesieni:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!Ale świetna zawartość! To serum Onlybio mnie szczególnie ciekawi.Uwielbiam tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki box to naprawdę fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile dobroci:)
    Samo opakowanie, bardzo jesienne i bardzo ładne :)
    Moją uwagę przykuł ten żel do WC- „nie samymi kosmetykami, żyje człowiek”, zgadzam się na 1000%, sama do WC stosuje Domestos, jest skuteczny, ale zapach...:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. W środkach czyszczących jest masa chemii, którą później wdychamy. Warto sięgać po tego typu naturalne produkty :)

      Usuń
  10. Lubię hydrolaty, ale ogórkowego jeszcze nie miałam. Serum Onlybio również mnie ciekawi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy hydrolat ma inne właściwości. Ogórkowy świetnie nawilża, odświeża i rozjaśnia skórę :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawe produkty, fajnie, żę oprócz kosmetyków, znalazły się też inne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pudełko! Zaciekawił mnie szczególnie ten hydrolat i płyn do toalety :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hihi, u mnie kosmetyki aż tak szybko się nie zużywają, co innego u córki :) Ale pudełko i płyn do wc sztos.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych boxów, ale mam coraz większą ochotę sobie zamówić, kiedy oglądam kolejne edycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kuszą, kuszą te boxy :) Za każdym razem pozytywnie zaskakują :)

      Usuń
  15. Pudełeczko pełne niespodzianek!!! Muszę sobie wreszcie takie zamówić 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też muszę sobie takie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie mam tu kilku swoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeglądając Twój box właśnie uświadomiłam sobie, że istnieje taka marka jak iwostin :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile wspaniałości do testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie produkty chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawartość jak zawsze zachwyca i muszę powiedzieć, że jak dla mnie jest najlepsza ze wszystkich i wręcz idealna do jesiennej pielęgnacji 😍

    OdpowiedzUsuń
  22. Samo pudełko jest śliczne, a środek jak zawsze różnorodny :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wygląda i tyle skarbów w środku! Bardzo mi się podoba taki zestaw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba zawartość tego pudełka. Jest świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam!
    Wow, podobają mi się wszystkie produkty, zwłaszcza Thermo Shimmer, Perrier i Magic water.
    Dzięki za udostępnienie!
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  26. Design tych pudełek niezmiennie mnie zachwyca ♡ Wcale się nie dziwię, że dostarczają Ci pozytywnych emocji, bo są naprawdę udane! Ta zawartość również jest niczego sobie i jest tu kilka produktów, które z chęcią bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda- zarówno samo pudełko jak i jego zawartość robią niesamowite wrażenie :) Jestem oczarowana tym boxem :)

      Usuń
  27. Zawartość zdecydowanie na plus. Dużo ciekawych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna zawartość, uwielbiam hydrolaty od Oleiq:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Iwostin bardzo fajna firma i jej kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, że zrobił na Tobie wrażenie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nic dziwnego,że Cię oczraował ten box. Super się zapowiada, bardzo podobają mi się te kosmetyki do włosów, bo moje strasznie liche są..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiednio dobrane kosmetyki ratują sytuację :) Wiem coś o tym.

      Usuń
  32. Super produkty :D
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę, że najbardziej pasuje mi ten krem z Iwostin. Chętnie bym go wypróbowała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie zainteresował Iwostin i nawilżający krem do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia, bardzo udana sesja produktów:):)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo intersujące produkty. Nie znam ich, więc nie będą wypowiadać się na ten temat, choć z przyjemnością przeczytałem ten post 🙂

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego oraz pozytywnego dnia 🙋‍♂️🤗
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz