Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Bright Harmony- Aktywator pod krem do twarzy i oczu SunewMed+

 


Nie wiem jak to się dzieje, ale wytypowanie tylko dwóch ulubieńców z boxu Pure Beauty za każdym razem jest dla mnie dużym wyzwaniem. Do tej pory wszystkie pudełka były dla mnie trafione, a kosmetyki wydawały się wręcz dla mnie stworzone :) Jaki produkt szczególnie mnie oczarował? Z pewnością Aktywator pod krem do twarzy i oczu SunewMed+. Jest to wielozadaniowy kosmetyk, który łączy w sobie funkcje aktywnej maski odmładzającej i przeciwzmarszczkowego serum. Aktywator ESSENCE+ czyni pielęgnację skóry bardziej skuteczną i zwiększa efektywność stosowanych kremów. Zawiera wiele składników aktywnych, które sprawiają że jest on jest jednym z najlepszych kosmetyków odmładzających do twarzy. W jego składzie znajdziecie m.in. ekstrakt z wąkrotki azjatyckiej, korzeń rdestu japońskiego, tarczycę bajkalską, ekstrakt z liści zielonej herbaty, korzeń lukrecji gładkiej, wyciąg z liści rozmarynu, wyciąg z piwonii- wszystko to co natura dała. Zawiera on również snail secretion filtare, oparty na innowacyjnej technologii filtrowania śluzu ślimaka. Powoduje on, że jego działanie na skórę jest dodatkowo wzmocnione, a jego wchłanianie znacznie efektywniejsze. 


Jak go stosujemy? 

Po aktywator sięgam codziennie rano i wieczorem. Wystarczy zaledwie kilka kropli na twarz i na okolicę oczu pod ulubiony krem. Kosmetyk ma lekką, delikatnie żelową konsystencję. Jest całkowicie przezroczysty. Nakłada się go bardzo wygodnie, ponieważ dobrze się rozprowadza. Jest przy tym bardzo wydajny. 


Jak działa? 

Na opakowaniu czytam, że "każde użycie Aktywatora sprawia, że drobne linie zmarszczek są mniej widoczne, potęgując elastyczność i jędrność skóry". Rzeczywiście, już po kilku aplikacjach miałam wrażenie że moja skóra lepiej wygląda, jest bardziej gładka, jędrna. Wydaje się też bardziej wygładzona po nałożeniu korektora- linie zmarszczek mniej rzucają się w oczy. Na pewno na bardziej wyraźne efekty trzeba jeszcze poczekać, ale póki co jestem bardzo zadowolona z jego działania. 

Stosujecie tego typu kosmetyki? Miałyście okazję wypróbować Aktywator SunewMed+? 



Komentarze

  1. Dobrze, że jest wydajny bo to dla mnie bardzo istotne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się zbytnio na kosmetykach, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie czeka na swoją kolej, ale jestem mega ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawił mnie ten kosmetyk z tego boxa.

    Fajnie, że jest wydajny. Muszę sprawdzić cenę i może się skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie stosowałam takiego kosmetyku, brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aktywatora SunewMed+ jeszcze nie miałam fajnei że spełnia swoją rolę

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam takich kosmetyków, ale najważniejsze że tobie służy 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Good review but I don't know this brand.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten aktywator mnie zainteresował, czas nieubłaganie nas zmienia...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  10. aktywator pod krem? a to ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie. Nie słyszałam wcześniej o tym kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aktywator i jeszcze ze śluzem ślimaka? :D Jakby wiedźma tworzyła "eliksir młodości" :))) Ja na razie takich rzeczy nie stosuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow to teraz są nawet aktywatory pod krem :O dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tego typu aktywatorach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie muszę wypróbować! Pierwszy raz słyszę o tego typu kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A to dobre: coś dla mojej żony, pierwszy raz słyszę..., no nic temat dla kobiet. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam wcześniej o takim specyfiku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam wcześniej o tego typu kosmetykach, ale zdecydowanie zachęciłaś mnie do jego zakupu. Chętnie sprawdzę na sobie jak on działa. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słyszę o tego typu produkcie.Koniecznie muszę wypróbować!Anula

    OdpowiedzUsuń
  20. O rety, ja korzystam tylko z zestawu: żel, tonik, krem do twarzy :) i to koniec jesli chodzi o kosmetyki do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rety. Nijak nie odniosę się do wpisu, bo mężczyźni raczej nie używają kosmetyków. Chociaż ostatnio trend się zmienia i pojawiają się jakieś edycje dla panów.

    :) Tak to właśnie jest z książkami o nauce. Jedna osoba przeczyta z chęcią, a inna rzuci w kąt szybko. Ja należę do grupy co przeczyta ale z uwagami (do książki o DNA mam jedną, że nieco za długa jest).

    Pozdrawiamz1
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, kosmetyków dla panów jest coraz więcej :)

      Usuń
  22. Lekki i wydajny kosmetyk to u mnie podstawa 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Już na dniach zabieram się z jego testy :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam o nim na kilku stronach ale nie miałam go.

    OdpowiedzUsuń
  25. Już niedługo się do niego dobiorę i jestem naprawdę ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Liczę na to wygładzenie pod oczami, bo zaintrygował mnie ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Interesujący produkt. Chciałabym go przetestować

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten aktywator pod krem ciekawi mnie od dawna i kiedyś na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo interesujący produkt, ostatnio coraz więcej interesuje się kosmetykami do twarzy, to już chyba ten wiek :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stosuję i zawsze mam nadzieję, że mnie odmłodzą ;)
    Bardzo ciekawy produkt. Chętnie przetestuję na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy produkt. Na pewno warto wypróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam czegoś takiego. Ostatnio wypróbowuję różne serum do twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz