Okulary przeciwsłoneczne Trend Him- styl i ochrona


Latem obowiązkowo powinniśmy pamiętać o dwóch rzeczach- dobrym kremie ochronnym i okularach przeciwsłonecznych. Pogodę mamy wręcz idealną do plażowania, zwiedzania, odpoczywania, ale tylko dbając o ochronę oczu i skóry możemy czuć się bezpiecznie. Odpowiednio dobrane okulary przeciwsłoneczne minimalizują ryzko oparzenia rogówki, zapalenia spojówek, zwyrodnienia plamki żółtej, skrzydlika, zaćmy oraz zmian o charakterze nowotworowym. I teraz uwaga- czy wiecie co to znaczy odpowiednio dobrane okulary? Nie, nie chodzi wyłącznie o to, by dobrze w nich wyglądać, choć oczywiście jest to także ważny aspekt. Najważniejsze, jednak by miały filtry, które rzeczywiście chronią oczy. 


Nie łudźcie się, że okulary kupione na straganie za kilkanaście złotych zapewnią Wam ochronę. Ba! Mogą wyrządzić więcej szkód, niż zysków. Jeżeli nosicie na nosie zwykłe brązowe szkiełka bez filtra Wasza źrenica się rozszerza i przenika do niej jeszcze więcej światła ultrafioletowego. Ryzykujemy w ten sposób poważanymi chorobami oczu, a nawet utratą wzroku. To dlatego warto kupować okulary słoneczne ze sprawdzonych źródeł. Mój mąż kompletnie nie zwracał uwagi na jakość okularów. Do czasu aż zrobiłam mu wykłod o szkodliwości promieni UV na wzrok. Sama wyszukałam mu też odpowiednie okulary przeciwłoneczne, które nie tylko dobrze wyglądają, ale przede wszystkim mają odpowiednie filtry. Znalazłam takie na stronie Trendhim. To rewelacyjny sklep z akcesoriami dla mężczyzn. Znajdziemy tu m.in. krawaty, paski, zegarki, bransoletki, pierścionki, torby, portfele. Z pewnością wrócę do tego sklepu nie raz, kiedy będę chciała zrobić mężowi prezent.




Wybór okularów przeciwsłonecznych na stronie jest bardzo duży, także z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Sama nie mogłam zdecydować się na jeden model, więc ostatecznie wybrałam dwa. Niech mąż się cieszy! :)  Pierwsze jakie wrzuciłam do koszyka to piramidowe szare spolaryzowane okulary przecisłoneczne Paul RileyTe wyjątkowe okulary przeciwsłoneczne posiadają metalowe zauszniki w złotym tonie, przezroczyste szare oprawki i dopasowane soczewki.Nie tylko chronią przed szkodliwym promieniowaniem UVA/UVB, ale także mają spcjalny filtr polaryzacyjny. Taki filtr przepuszcza do oka wyłącznie pionowe promienie światła, odbijając promienie poziome, które utrudniają widzenie. Okulary z filtrem polaryzacyjnym pomagają wyeliminować silne odblaski z powierzchni takich jak woda czy śnieg. Jeśli macie oczy są wrażliwe na światło, a podczas przebywania na słońcu łzawią, pieką i są zaczerwienione, koniecznie zainwestujcie w okulary polaryzacyjne. 



Drugi model, który wybrałam jest bardziej klasyczny. Są to srebrzysto-niebieskie lustrzane okulary Aviator. Model na tyle uniwersalny, że przyznaję, że czasami pożyczam je od męża. Okulary Aviator mają tę zaletę, że  pasują osobom w różnym wieku i praktycznie o każdym typie urody. Będą idealne do wielu kształtów twarzy (może z wyjątkiem twarzy okrągłych, ponieważ mogą zbytnio podkreślać zaokrąglone rysy). Do tego pilotki mogą nosić zarówno kobiety, jak i mężczyźni. 
Do okularów można także zamówić etui i bilecik prezentowy, składane potrójne etui, a także czarny sznurek, dzięki któremu okulury trudniej będzie zgubić. Zamówienie z Trend him dotarło do mnie błyskawicznie i było dobrze zabezpieczone, dzięki czemu okulary bez problemu przetrwały podróż. Mąż jest zachwycony :) To był idealny pomysł na prezent! 
Czy Wasi panowie pamiętają o zakładaniu okularów przeciwsłonecznych? Znacie sklep Trend him?


 

Komentarze

  1. Ładne. Ja niestety nie chodzę w okularach przeciwsłonecznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się przestawić,bo niestety oczy potrzebują dodatkowej ochrony.

      Usuń
  2. jako, że mam wadę wzroku, to mam okulary z moją mocą szkieł przeciwsłoneczne, od optyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nosę szkła kontaktowe w słoneczne dni :)

      Usuń
  3. Dobrze wiedzieć! Podsunęłaś mi pomysł na prezent dla zięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te okulary! Chyba sprawie takie mężowi.Anula

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobne i nosze także zimą, zwłaszcza w słoneczny dzień, bo nie ma nic gorszego, niż światło odbite od śniegu!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się takie okulary w stylu Toma Cruisa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne okulary, ja akurat nie chodzę w okularach przeciwsłonecznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się przekonać, bo niestety słońce nie ma dobrego wpływu na nasz wzok.

      Usuń
  8. Bardzo ważne, żeby faktycznie chroniły oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! W przeciwnym wypadku możemy sobie tylko zaszkodzić.

      Usuń
  9. Myślałam,że Trend him ma tylko zegarki. Muszę polecić stronę narzeczonemu.ostatnio coś mówił,że chce sobie kupić nowe okulary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdzie jakiś odpowiedni model dla siebie :)

      Usuń
  10. Nie znam tego sklepu, ale w słoneczne dni nie wychodzę z domu bez okularów przeciwsłonecznych 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie robiłam zakupów w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Wybór był tak duży,że nie wiedziałam na co się zdecydować :)

      Usuń
  13. Rzeczywiście rewelacyjne te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukam właśnie jakiś dobrych okularów i tak myślę, że te piramidowe szare spolaryzowane okulary przeciwsłoneczne Paul Riley byłby dla mnie odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne oprawki - podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę sobie i mężowi sprawić okulary polaryzacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne okulary :) też uważam, że tylko okulary od optyka zapewniają odpowiednią ochronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Na dobrych okularach nie powinno się oszczędzać.

      Usuń
  18. Nie używam okularów przeciwsłonecznych, ale zawsze wiedziałam, że powinny być one specjalnie dobrane.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam sklepu,ale okulary bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam!
    Bardzo ładne wejście. Uwielbiałem okulary, zwłaszcza to ostatnie.
    Twoje zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  21. So nice glasses!!
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też okulary słoneczne, to zdecydowany must have ;) Świetne modele wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oba modele bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się zdecydować na jeden model,więc ostatecznie wybrałam dwa :)

      Usuń
  24. Piękne okulary. Chętnie zaglądnę na stronę, bo szukam obecnie dobrej jakości okularów z filtrami.
    Po operacji oczu słońce doskwiera mi jeszcze bardziej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w takim wypadku tym bardziej trzeba pamiętać o odpowiednich okularach.

      Usuń
  25. Ciekawy ten sklep! Muszę zainwestować w te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wyobrażam sobie lata bez okularów słonecznych :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz