Nowości od wydawnictwa Blue Ocean: magazyny Lissy i Heidi

 


Jutro wielki dzień dla każdego ucznia- rozpoczęcie szkoły. Myśl o końcu wakacji nie każdego nastraja optymistycznie, dlatego też dziś będzie post na osłodę- z nowymi magazynami wydawnictwa Blue Ocean.  Gazetki jak zwykle mają nie tylko ciewawą treść, ale i fantastyczne dodatki, które z pewnością poprawią dziecku humor. Moje dziewczyny z niecierpliwością czekają na każdy nowy numer i za każdym razem dostarczają im taką samą dużą porcję endrofin :)


W nowym numerze Heidi dodatkiem jest wędka i kaczuszki. Zabawa świetna zarówno na dworzu, jak i w domu, kiedy za oknem jest zimno i deszczowo. Heidi znamy i oglądamy całą rodzinką. Dodam, że serial oglądałyśmy już kilkakrotnie, ale nadal ogląda się go równie przyjemnie. To jedna z tych bajek, która zachwyca dzieci, uczy ich dobrych wartości, ale i przyciąga uwagę dorosłego. Magazyn z pewnością zachwyci każdego fana małej Heidi. W gazetce jest całą masa ciekawych informacji. 



W nowym numerze Wasza pociecha będzie mogła dowiedzieć się czegoś więcej o mieszkańcach stawu, a także o tym skąd biorą się jajka. Jest też sporo łamigłówek i zagadek, które są świetnym treningiem dla szarych komórek dziecka. Z kącika kreatywnego nauczycie się robić uroczy domek dla kaczuszek,a także poznacie przepis na pyszności prosti z hali. Bardzo spodobał nam się też pomysł na gry i zabawy na targu. Do magazynu dołączona jest karta z produktami, które należy wyciąć. Później możecie razem się bardzo fajnie pobawić w robienie zakupów. Dla dziecka to świetna zabawa, a przy tym nauka. Z tym magazynem nuda Wam nie grozi :)





Magazyn Lissy gości w naszym domu już od jakiegoś czasu. Wszystko zaczęło się od miłości do koni... Dzięki tej gazetce pasjonaci tych niezwykłych zwierząt mogą dowiedzieć się o nich nie co więcej. Dodatkiem do magazynu jest bardzo fajny zestaw ozdób, w skład którego wchodzi 1 z 2 łańcuszków- tatuaży, 1 z 4 pierścionków i 1 z 9 bransoletek z charmsami. W nowym numerze poznacie bliżej rasę Furioso-North Star- rzadkich koni o ognistym temperamencie. Jak zwykle czekają też na Was ciekawy komiks "Królowe wrzosowisk". Są też łamigłówki, gry i plakaty. 



W kioskach jest także dostępne wydanie specjalne Lissy. Dodatek jest naprawdę fantastyczny- interaktywne zwierzątko! Moje dziewczyny oszalały na jej punkcie. Do wyboru jest ponad 160 różnych zwierzątek, które później trzeba karmić, opiekować się nim i bawić się. Dzięki praktycznemu bryloczkowi zabawkę można przymocować np. do plecaka i mieć ją zawsze przy sobie. Obsługa wcale nie jest taka prosta, ale na szcęście do zabawki dołączona jest też instrukcja. Po krótkim treningu szybko można się połapać w jej obsłudze. Wydanie specjalne ma nieco większy format niż tradycyjne, przez to mam wrażenie że jeszcze wygodniej się je czyta. W magazynie jest zarówno komiks rysunkowy, jak i fotostory. Gazetkę przeczytałyśmy razem od deski do deski i z niecierpliwością wyczekujemy kolejnego numeru :)





Komentarze

  1. Fajne. Same ciekawe gazetki dla najmłodszych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe książeczki :-) . Pozdrawiam Rodzina Testuje :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeej przypomniał mi się misio z interaktywnych zwierzątek, którego musiałam karmić, sprzątać po nim itd. :D Te kaczuszki sama bym przygarnęła. Nie ma to jak dzieciństwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja też miałam skojarzenie z dzieciństwem :)

      Usuń
  4. No proszę myślałam że takich zabawek - małych elektronicznych w kształcie jajka - że zwierzątkami już nie ma :) pamiętam takie coś z mojego dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że sama patrzę na tę zabawkę ze wzruszeniem :) Cieszę się, że pomimo rozwiniętych technologii, komputerów, smartfonów tego typu zabawki jeszcze się dzieciom podobają :)

      Usuń
  5. Ale cudne te gazetki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego czytania się szykuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam, że za dziecka też miałam tamagotchi i uwielbiałam się opiekować wirtualnymi zwierzątkami Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta gierka dodana do Lissy jest świetna! Musimy ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te magazyny są wprost prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo że edukację szkolną mam już dawno za sobą, to mnie też myśl o końcu wakacji może nie zasmuca, ale jakieś takie nostalgiczne odczucia we mnie powoduje...
    Super jest ten dodatek do specjalnego wydania magazynu Lissy.
    Mnie zawsze cieszyły takie specjalne wydania ulubionych gazetek, właśnie ze względu na dodatki 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dodatki mają szczególną moc przyciągania :)

      Usuń
  11. Pierwszej bajeczki nie kojarzę, jak rodzeństwo podrosło, już nie jestem tak na bieżąco :). Dla fanów koni dwie pozostałe na pewno będą idealne, Świetne dodatki w każdej gazetce ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne magazyny :) Pamiętam, że kiedyś był szał na takie interaktywne zwierzątka, nie wiedziałam, że dalej można je gdzieś kupić. Ja w dzieciństwie miałam kurczaka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Musimy wybrać się do kiosku po Lissy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym była dzieckiem bardzo chętnie bym zbierała magazyn o koniach ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla miłośniczek koni to naprawdę fantastyczny magazyn :)

      Usuń
  15. Takie dodatki napewno ucieszą małego odbiorcę

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne i kolorowe a dodatki umilą dzieciom czas :) Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja zawsze lubiłam początki nowego roku szkolnego bo było dość lekko i jeszcze pogoda była ładna, ale rozumiem że koniec laby i siedzenie w szkole jest dla niektórych dość smutne ;) a gazetki bardzo fajnie pomyślane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nawet za początkiem szkoły nigdy nie przepadałam ;)

      Usuń
  18. Bardzo ciekawe te gazetki dla dzieci. Trochę rozrywki, trochę edukacji przy tym 😊👍📰

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Tobie miłego oraz pogodnego dnia 🖐🙂❤
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ urocze te kaczuszki :) Zawsze żałuję, że w gazetach ogrodniczych które kupuję, nie ma żadnych fajnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dodatki do gazet cieszą tak samo dzieci, jak i dorosłych :)

      Usuń

Prześlij komentarz