Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Enjoy the sunshine: BioKap Maska Regeneracyjno Naprawcza

 


Jak tam kochani mija Wam ostatni weekend wakacji? Nie chce się wierzyć, że tak szybko zleciało! Dziś przychodzę do Was z moim kolejnym ulubieńcem z najnowszej edycji boxu Pure Beauty. Do tej pory nie było u mnie żadnego kosmetyku do włosów. BioKap Maska Regeneracyjno Naprawcza zrobiła na mnie jednak tak pozytywne wrażenie, że pomyślałam że muszę Wam o niej wspomnieć. To idealna kuracja dla włosów suchych, zniszczonych, łamliwych i rozdwajających się. Nie oszukujmy się- po lecie, które było prawdziwym wyzwaniem dla naszych włosów taki kosmetyk przyda się niemal każdej z nas. 


Maska zawiera fitokeratynę, olej ze słodkich migdałów bio i ceramidy roślinne. Co to za składniki, jak one działają? 

Fitokeratynę z ryżu- zachowuje się ona podobnie do naturalnie występującej keratyny - wypełnia włókna włosowe, wzmacniając trzon włosa i przeciwdziałając rozdwojonym końcówkom. Fitokeratyna wnika głęboko we włosy i rekonstruuje pierwotną strukturę włosa, dzięki czemu odzyskują miękkość, nawilżenie i blask. 
Ceramidy roślinne z oliwy z oliwek i olejek ze słodkich migdałów pomagają odbudować zniszczone końcówki oraz dają silnie odżywczy efekt dla całych włosów.

Czytam uważnie skład... Żadnych PEGów, parabenów, SLESów, czy silikonów. O to właśnie mi chodziło. Z naturalnych składników jest jeszcze sok z aloesu, proteiny pszenicy, ekstrakt z lawendy, ekstrakt z rozmarynu lekarskiego, z szałwii, z macierzanki tymianku.

Jak ją użyć?

Myjemy włosy szamponem, po czym nakładamy niewielką ilość produktu na całej długości włosów i końcówkach. Maskę pozostawiamy na 2 minuty, po czym spłukujemy.

Jak się sprawdza?

Zawsze liczy się pierwsze dobre wrażenie... Otwieram słoiczek i rozkoszuję się bardzo przyjemnym zapachem słodkich migdałów. Jest delikatny, nie narzucający się, ale przy tym dobrze wyczuwalny. Maska ma bardzo przyjemną, budyniową konsystencję. Łatwo rozprowadza się ją na włosach. Tak naprawdę już po pierwszej aplikacji zauważyłam, że moje włosy stały się gładsze w dotyku, lepiej się też układają. Maskę stosuję dwa razy w tygodniu i mam wrażenie, że moje włosy są lepiej nawilżone i mają więcej blasku. Dodam, że maska nie uczula, ani nie podrażnia. Dodatkowy plusik przyznaję za jej dużą wydajność. 

Znacie ten produkt?

Komentarze

  1. Dziękuję właśnie szukam dobrej maski

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione pudełko i jak zawsze świetna zawartość .

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze są tam jakieś perełki jak ta

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty ciekawe, polecę znajomym Paniom :-) . Pozdrowienia :-) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio weekend wakacji spędzam w górach:) Maski nie znam, ale widzę że to dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja żona na pewno byłaby zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze mogę celebrować miesiąc wakacji! :)
    Ciekawy produkt, z chęcią chciałabym go przetestować zwłaszcza, że ostatnio dość sporo przebywałam na słońcu... zdecydowanie muszę zadbać o nawilżenie nieco przesuszonych włosów.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting product!
    I didn't know it
    Thanks for sharing
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że w składzie nie ma silikonów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa wydaje się ta maska, z chęcią bym jej użyła 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego nie znam, ale dostałam dziś zestaw kosmetyków Ives Rocher, musze poczytać co tam na buteleczkach napisano...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto czytać składy. Im mniej chemii, tym lepiej- dla nas i dla środowiska :)

      Usuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tej masce, ale nie tego co piszesz warto się zaopatrzyć. Zwłaszcza ten skład przemawia na plus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ja zawsze najbardziej zwracam uwagę na składy.

      Usuń
  13. mam ją, ale jeszcze czeka na wypróbowanie

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie nadaje się do moich włosów. Będę ją miała na uwadze, jak będę kupowała kosmetyki do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  15. A very interesting product even if I don't know the brand, I would love to try this hair mask.

    OdpowiedzUsuń
  16. O taka maska to w sam raz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam z tą maską taką relacje love hate. Na początku zrobiła mi trochę bałaganu na głowie. Aktualnie jest o wiele lepiej i potwierdzam, że włosy są po niej cudowne 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Maska wydaję się bardzo fajna :) Chętnie ją przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam u mnie takiej opcji aktualnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz