Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji Enjoy the sunshine: VIANEK Łagodzący krem BB


 Ale ten czas leci! Dopiero co prezentowałam Wam nowy box od Pure Beauty, a tu już wakacje się kończą. Nadeszła pora na wyłonieni pierwszego ulubieńca edycji Enjoy the sunshine. Jak zwykle wybór nie był prosty, bo praktycznie wszystkie kosmetyki idealnie wpasowały się w mój gust. Moim numerem jeden okazał się jednak łagodzący krem BB Vianek. Na co dzień rzadko sięgam po fluidy. Najczęściej rządzą u mnie właśnie kremy BB, chociaż wcale nie jest łatwo znaleźć produkt dobrej jakości, który ma przy tym bezpieczny skład. 

Markę Vianek znam i chętnie po nią sięgam od lat. Przekonała mnie do siebie świetnymi kosmetykami, które zawierają wiele naturalnych składników. Do tej pory używałam jedynie ich produktów typowo pielęgnacyjnych. Krem BB Vianek był dla mnie totalną nowością. Jak się sprawdził? Super! Nie dość, że fantastycznie nawilża, to jeszcze chroni skórę przed promieniami UV. Kosmetyk zawiera wyłącznie filtry fizyczne -tlenek cynku i dwutlenek tytanu (SPF15). W jego składzie znajdziecie również m.in. ekstrakt z jeżówki purpurowej i alantoinę. 

Można go aplikować samodzielnie lub jako bazę pod inne kosmetyki kolorowe. Wystarczy niewielką ilość kremu nanieść na skórę twarzy, szyi i wklepać do całkowitego wchłonięcia. Kosmetyk łatwo się nakłada, dzięki wygodnej popmce. Ma bardzo przyjemną, kremową konsystencję. Krem zapewnia bardzo ładne krycie, a efekt jest delikatny, stonowany i bardzo naturalny. Skóra wygląda promiennie, a drobne niedoskonałości są niemal niewidoczne. To z pewnością najlepszy krem BB jaki miałam do tej pory :) Znacie go? 



Komentarze

  1. Tego kremu nie znam ale przekonalas mnie, musze go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym produkcie, ale powiem szczerze że produkty tej marki bardzo lubię :) Chętnie po niego sięgnę, żeby przetestować!
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wczoraj szukałam jakiegoś kremu BB zainspirowana postem na Fb. Nie używam podkładów, ale interesuje mnie to wyrównywanie kolorytu cery 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Ja włąśnie przerzuciłam się na kremy BB i stwierdzam, że jest to strzał w dziesiątkę :)

      Usuń
  4. Wiem, komu będę mógł polecić :-) . Pozdrawiam Rodzina Testuje :-) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj kusisz tym kremem:) Miałam kiedyś krem Vianek do cery naczyniowej na dzień i na noc, ale nie sprawdził się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety każdy kosmetyk tzreba przetestować na sobie, żeby mieć pewność że się sprawdzi.

      Usuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tym kremie. Muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na krem mogłabym się skusić, bo dużo dobrego słyszałam o tej marce kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś mnie pytał niedawno o taki krem, warto polecić:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki tej marki, ale tego kremu jeszcze nie miał. Chętnie się na niego słyszę pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  10. VIANEK uwielbiam, często sięgam po kosmetyki tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że od lat nie używałam kremów bb, ale po ten sięgam naprawdę chętnie. Wygląda na skórze tak ładnie i naturalnie,a do tego ma świetny skład. Nic dodać, nic ująć ♥️

    OdpowiedzUsuń
  12. Kremu BB tej marki jeszcze nie miałam :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam i również mi się sprawdził 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę wypróbować, bo po latach stosowania różnych fluidów i podkładów moja cera jest bardzo zmęczona, pora na coś lekkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dla takich osób dedykowane są kremy BB. Ja jestem też z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  15. Interesting!
    Thanks for sharing ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Kremów BB nie używam, ale markę znam i bardzo lubię inne jej kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, marka ma w ofercie wiele świetnych kosmetyków :)

      Usuń
  17. Znam i używam- jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię markę Vianek :) Cenię ją sobie zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, czas leci szybko. Nie stosuję kremów BB, żadnego w sumie nie miałam, bo potrzebuję większego krycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Przy większych przebarwieniach itp. można pod krem położyć jeszcze korektor :)

      Usuń

Prześlij komentarz