Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji WySPA Skarbów-Bielenda Magin Bronze

 


Kilka dni temu pokazałam Wam najnowsze pudełko Pure Beauty. Kosmetyki sprawdzają się u mnie super i nadszedł czas wyłonić pierwszego ulubieńca. Wybór nie był łatwy, bo zawartość boxu idealnie wpasowała się w potrzeby mojej skóry. Szczególnie zachwycił mnie jednak rozświetlający balsam do ciała ze złotą perłą Bielenda Magic Bronze. To wręcz idealny kosmetyk na lato! Fantastycznie nawilża skórę, dodaje jej miękkości i gładkości. Właśnie teraz odsłaniamy więcej ciała, więc każdej z nas zależy na tym efekcie. Balsam zawiera olej makadamia, babbassu i masło karite oraz d-panthenol i wit. E. W składnikach aktywnych tkwi sekret tak fantastycznego działania kosmetyku. 


OLEJ MAKADAMIA - źródło witamin A, E i B, ma właściwości zmiękczające i wygładzające, nawilżające i odżywcze. 

MASŁO KARITE - regeneruje, nawilża i odżywia skórę, jest bogatym źródłem witamin A i E. 
 
MASŁO KAKAOWE - posiada właściwości natłuszczające i nawilżające skórę, czym przyczynia się do zwiększenia jej jędrności i elastyczności.


Efekt pięknej nawilżonej i gładkiej skóry to jedno, ale balsam daje nam coś jeszcze w bonusie- drobinki złotej perły. Dzięki nim skóra delikatnie mieni się w słońcu i wygląda jeszcze piękniej. To się nazywa błyszczeć! :) Ten delikatny złoty pył fantastycznie podkreśla letnią opaleniznę, zapewniając efekt wow. 

Dodatkowy plusik przyznaję, ze wygodne, poręczne opakowanie z pompką, które ułatwia aplikację. Balsam bardzo łatwo się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Do tego pachnie wyjątkowo przyjemnie! W mojej letniej kosmetyczce jest to obowiązkowy kosmetyk :) Znacie ten produkt Bielendy? 


Komentarze

  1. Nie miałam tego produktu, ale markę Bielenda lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować ten balsam :) U mnie sprawdza się rewelacyjne :)

      Usuń
  2. Będę wiedział, komu polecić , pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny kosmetyk na wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji poznać tego kosmetyku. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... nie mam pomysłu co mógłbym napisać o tym kosmetyku. Może tyle, że kiedyś pomagałem mojej Mamie w wyborze czegoś podobnego i niemal wszystkie miały niezbyt miły zapach.

    Książka jest niczego sobie. Na pewno daje do myślenia, bo nie sposób udowodnić, że bez pewnego rodzaju kontaktów między cywilizacjami mogło dojść do niezależnego rozwoju np. pisma, ceramiki itd.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, dla większości mężczyzn kobiece kosmetyki to czarna magia ;)

      Usuń
  6. Czasem sięgam po kosmetyki marki Bielenda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam kilka ulubionych kosmetyków tej marki :)

      Usuń
  7. Świetnie wygląda na skórze 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!Rzeczywiście ciekawy kosmetyk.Muszę go wypróbować.Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam dwa lata temu, podobne cudenko z Bielendy-trzeba było trochę czekać aż się wchłonie, ale warto było 😀
    Idealny na wakacje 😀
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bielenda to dobra firma, ale tego kosmetyku akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo polubiłam się z tym balsamem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam w nim te drobinki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wygląda to opakowanie i nieźle się zapowiada kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego nie znałam, ale znam i stosuję od dawna inne kosmetyki Bielendy.
    Dodam jeszcze, że Twój komentarz pojawił się tylko na mailu. Może zabezpieczenie strony coś zmieni.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bielenda ma naprawdę duży wybór kosmetyków, jak też jeszcze wielu nie znam :)

      Usuń
  15. O widzisz, ja się boję takich koloryzowanych mazideł, bo składy niewiadomo jakie i w ogóle
    Jednak ten może być spoko.
    Kurcze jak wy pędzicie z tymi postami. Ja nie nadążam odwiedzić wszystkich a już nowe 😃ide oglądać box 🙃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest dosyć krótki i z tego co widzę nie ma się czego bać :)

      Usuń
  16. Nie znam tego balsamu, ale chyba się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kosmetyki że złotymi drobinkami.Chętnie wypróbuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kojarzę ten balsam ale jeszcze nie miałam okazji go wypróbować :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o nim wcześniej.Muszę się za nim rozejrzeć :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale z chęcią poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bielenda tak jak i Ziaja dla mnie jest super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam z innej firmy co prawda, ale fajnie prezentuje się taki połysk na opalonej skórze!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz