Enjoy the sunshine- przegląd najnowszego boxu od Pure Beauty

 


Jak tam kochani znosicie upały? Ja przyznaję, że lubię ten nieco egzotyczny klimat, który teraz ponownie zapanował i nie śpieszy mi się do jesieni :) Chwilo trwaj! Ostatnio zachwycił mnie nowy box Pure Box. Już samo pudełko ma tak piękną, wakacyjną grafikę, że chce się je mieć. Jak zwykle kosmetyki zostały tak elegancko zapakowane, że czułam się jakbym odpakowała wyczekiwany prezent.


 Diabeł tkwi w szczególe jak to mówią. To prawda, bo estetyczne opakowanie rozbudza ciekawość i kusi. Zawartość boxu po raz kolejny okazała się strzałem w dziesiątkę. Kosmetyki przydadzą się na letnie dni, ale nie tylko. Po raz kolejny mam wypełnioną po brzegi kosmetyczkę :) Zobaczcie jakie perełki skrywał box!


VIANEK Łagodzący krem BB SPF 15

Jest to lekki, wielofunkcyjny krem do pielęgnacji na dzień. Zawiera tylko filtry fizyczne (tlenek cynku i dwutlenek tytanu). Chroni skórę wrażliwą i podrażnioną przed szkodliwym działaniem promieni UV. Naturalne pigmenty ujednolicająś koloryt, korygują drobne niedoskonałości i rozświetlają cerę. Krem zawiera składniki nawilżające, m.in. ekstrakt z jeżówki purpurowej i łagodzące- alantoina. Można go stosować samodzielnie lub jako bazę pod inne kosmetyki kolorowe.

PHYSIOGEL Balsam nawilżający do ciała

Przeznaczony jest dla skóry suchej, wrażliwej, a także w sytuacji odczucia szorstkości, napięcia i dyskomfortu. Można go także stosować u niemowląt i dzieci. Już od pierszego zastosowania przynosi skórze ulgę oraz pomaga przywróćić jej odpowiednią gładkość, elastyczność i zdrowy wygląd. Dzięki zaawansowanej formule BioMimicTM wspiera naturalne procesy regeneracyjne skóry oraz wzmacnia i odbudowuje jej barierę ochronną. Zapewnia przy tym długotrwałe nawilżenie chroniąc przed nawracającym przesuszeniem skóry. 

SYOSS PURE FRESH Suchy szampon do włosów

Szampon zapewnia długotrwałe odświeżenie bez mycia włosów i bez widocznych śladów po ich rozczesaniu. W kilka sekund zyskujemy jeden dodatkowy dzień świeżości włosów. Szampon nie zawiera sylikonów. 

BIOLAVEN Mgiełka do ciała

Nawilżająco- odświeżająca mgiełka do ciała pachnie winigronami i nutą lawewndy. Idealna do stosowania w ciepłe dni, w podróży oraz na urlopie. Nie tylko nawilża, ale też lekko chłodzi, pozostawiając delikatny, nieco słodki zapach na skórze.

PIERRE RENE Lakier do paznokci 

Zelowa formuła zapobiega odpryskiwaniu i ścieraniu zapewniając perfekcyjny wygląd paznokci na wiele dni. Łatwy w użyciu, nowy pędzelek "double touch" ułatwia aplikację i gwarantuje szybki i estetyczny manicure. Mnie trafił się przepiękny kolorem- w odcieniu różu- Tender Rose. Kolorek na tyle uniwersalny, ze sprawdzi się nie tylko latem. 


ONLYBIO Face in balance Serum do twarzy adaptogenne rozświetlające

Serum nartychmiastowo poprawia kondycję skóry i nadaje efekt naturalnego glow. Wzmacnia i widocznie odżywia cerę, dzięki czemu jest ona pełna blasku i energii. Kosmetyk zawiera witaminę C, reishi i granat. Reishi to adaptogeny, które doskonale nawilżają i odżywiają skórę. Witamina C zawarta w serum natychmiast nawilża i wygładza skórę, poprawia jej koloryt, redukuje przebarwienia. Granat z kolei zwalcza wolne rodniki, działa silnie regenerująco i wzmacniająco.


REDBLOCKER Kojący olejek do oczyszczania twarzy wrażliwej i naczynkowej

Specjalistyczny dermokosmetyk do mycia twarzy. Przeznaczony jest do oczyszczania skóry wrażliwej i naczynkowej. Usuwa zanieczyszczenia i makijaż, a także dostarcza skórze cennych składników odżywczych. Formuła kosmetyku oparta jest na kompleksie aż 6 naturalnych olejów. Dodatkowo składniki aktywne wzmacniają naczynka krwionośne, redukując zaczerwienienia, poprawiają funkcje barierowe skóry, koją i nawilżają.


BIOKAP BELLEZZA Maska do włosów regenerująco-naprawcza

Maska idealna jest do kuracji włosów suchych, zniszczonych, łamliwych i rozdwajających się. Zawarte w niej bogactwo składników roślinnych sprawia, że włosy po jej zastosowaniu stają się zdrowe, naweilżone, jedwabiście gładkie i błyszczące. 

ARTISHOQ Zdrowe i piękne włosy ze skrzypem

Zawiera wyciąg ze skrzypu polnego, który wspiera utrzymanie właściwej kondycji włosów, skóry i paznokci. Ponadto pomaga w ocgronie komórek przed stresem oksydacyjnym, wspomaga produkcję kolagenu i prawidłowe funkcjonowanie skóry. Ten suplement diety zawiera także wyciąg z liści karczocha i ziela pokrzywy, a także biotynę i cynk. W jego składzie znajdziecie także m.in. cynk, żelazo, witaminę C, E, B1, B12 i niacynę. Jedno opakowanie wystarcza na cały miesiąc. 

ARTISHOQ Zdrowe i piękne włosy z biotyną

Suplement doety, którego składniki wspierają od wewnątrz prawidłową kondycję włosów, skóry i paznokci. awiera biotynę i cynk pomagające zachować zdrowe włosy oraz skórę, a także selen który wpływa pozytywnie na paznokcie. 

APIVITA WINE ELIXIR Przeciwzmarszczowy krem pod oczy i do ust

Przywraca młodość skórze w najbardziwej efektywny sposób, dzięki polifenolom- cząsteczkom i silnym działaniu przeciwstarzeniowym. Zmniejsza widoczność zmarszczek, jednocześnie zapewniając efekt liftingujący.


ISDIN Krem do twarzy fotoultra Age repair SPF 50

Krem przeciwsłoneczny o potrójnym działaniu przeciw fotostarzeniu skóry, o lekkiej, szybko wchłaniającej się konsystencji. 


FLOSLEK PEELLOVE MARINE Peeling do twarzy z kwasami AHA

Peeling z kwasami AHA do codziennej pielęgnacji twarzy dla osób w każdym wieku. Delikatnie, ale jednocześnie dokładnie i głęboko oczyszcza skórę twarzy, szyi i dekoltu z zanieczyszczeń, resztek zrogowaciałego naskórka oraz nadmiaru sebum. 


MINTY FRESH FOOT CARE Peeling do stóp odświeżająco-wygładzający

Peeling do stóp o działaniu wygładzającym. Posiada formułę na bazie pumeksu, która delikatnie złuszcza martwy naskórek i przygotowuje skórę do przyjęcia składników aktywnych. Wygładza skórę stóp, pozostawiając ją gładką i miękką w dotyku. 


SO!FLOW BY VIS PLANTIS Brązująca pianka do ciała

Z pianką brązującą Twoje ciało pokryje się cudownym kolorem skóry muśnieętej słońcem. Efekty są widoczne już po kilku godzinach. Dobroczynnew składniki dodatkowo dbają o odpowiednie nawilżenie i odżywienie skóry. I to wszystko bez nieestetycznych smug! Dzięki wygodnemu aplikatorowi nałożenie kosmetyku jest jeszcze prostsze, a jego lekka formuła nie obciąża skóry. Ma obłędny, wakacyjny zapach kokosa z mango. Pianka jest odpowiednia dla wszystkich typów skóry i może być stosowana zarówno do twarzy, jak i do ciała. 

Ja widzicie, kosmetyków do testowania mam całą masę. Cieszy mnie ich różnorodność. Są produkty do twarzy, ciałą, włosów i paznokci, a to oznacza że z nowym boxem Pure Beauty będziemy wypielęgnowane od stóp do głów. Niebawem przedstawię Wam moich ulubieńców :) Jak podoba się Wam zawartość najnowszego boxu? Które kosmetyki szczególnie Was zainteresowały? 

Komentarze

  1. Zawartość pudełka jest genialna 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Na taką mgiełkę sama chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny box! Kosmetyki też świetne. Ta mgiełka mnie wyjątkowo kusi :) Anula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna.Stosuję ja nie tylko na ciało,ale też na ubranie 🙂

      Usuń
  4. Pudełko - rewelacja!!! Szczególnie przypadła mi do gustu mgiełka i pianka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, same znane i lubiane marki, faktycznie rewelacyjny box:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię próbki, można poznać kosmetyk bez kupowania dużych opakowań:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja też lubię wcześniej wypróbować próbkę, chociaż niestety nie zawsze jest to możliwe.

      Usuń
  7. Zawsze chętnie sięgam po Syoss :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu zwróciłam uwagę na zielone stópki :).

    Czekam na recenzję ONLYBIO serum do twarzy.

    A box bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki są tak trafione, że sama zastanawiam się jeszcze które wytypuję jako ulubione :)

      Usuń
  9. A ja już nie mogę wytrzymać przez te upały :(
    Najbardziej zainteresowała mnie chłodząca Mgiełka do ciała BIOLAVEN

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajna ta zawartość tego pudełka - sporo nieznanych mi produktów, które chetnie bym spróbowała na sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nim oczarowana :) Kosmetyki idealnie trafiły w mój gust :)

      Usuń
  11. nie dość, że super zawartość, to to opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna zawartość tego pudełeczka :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa zawartość pudełeczka. Mnie najbardziej zaciekawił ten balsam do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Upały to dla mnie prawdziwa katorga 😓 Od razu pomyslalam o tej chłodzącej mgiełce

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawartość tej edycji pudełka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba się skuszę na taki box! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. amazing products!
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Pudełko jak zawsze pięknie się prezentuje ♡ A i zawartość jest świetna, więc życzę Ci miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw, a opakowanie prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna zawartość 😊 Chciałabym taki box 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne to pudełko! Naprawdę ciekawe i przydatne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie skomponowany box. Na pewno jesteś zadowolona. Mnie spodobał się olejek do wrażliwej:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście opakowanie jest przepiękne. Opisujesz bardzo dużo kosmetyków,
    mnie przydałoby się serum :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście świetne kosmetyki znalazły się w tym boxie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Może i zawartość pudełka nie do końca mi odpowiada, ale za to sam desing pudełka genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście, zawartość pudełka bardzo ciekawa- cóż, mnie najbardziej zainteresował krem Vianka i peeling do twarzy :)
    Opakowanie boxu, bardzo ładne i bardzo wakacyjne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. To idealny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne kosmetyki. Ta pianka brązujaca mnie szczególnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny kolor lakieru! Upały dają mi trochę w kość,troszkę czekam już na jesień 😄

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa zawartość i piękne opakowanie :) fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś korzystałam z różnych kosmetyków Physiogel, były bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sięgnęłam teraz po tamarke po raz pierwszy,ale też jestem bardzo zadowolona:)

      Usuń
  32. Chyba się skuszę na taki box :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej zainteresowała mnie mgiełka do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie csle pudełko totalnie przypadło do gustu. Moi najwięksi ulubieńcy to krem bb, mgiełka do ciała i peeling, bo ma ciekawe działanie i niestandardową konsystencję 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz