Chusteczki do higieny intymnej dla mężczyzn Lula -komfort i higiena w każdej sytuacji

 


Na szczęście upalne lato nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa,choć żółknące na niektórych drzewach i krzewach liście wyglądają trochę jesiennie. To dobry moment,żeby jeszcze przed końcem wakacji skorzystać z ładnej pogody, pozwiedzać. W końcu sezon urlopowy jeszcze trwa. A skoro mowa o pakowaniu wakacyjnych bagaży to mam ciekawy produkt, który przyda się Waszym mężczyznom. Mam na myśli chusteczki do higieny intymnej dla mężczyzn Lula. Kiedy powiedziałam o nich mojemu mężowi był bardzo zdziwiony i jakoś nie widziałam,żeby był chętny do ich używania. Spakowałam je jednak kiedy jechaliśmy na wakacje i wiecie co? Przekonał się do nich. 


W czasie długiej podróży, kiedy nie masz możliwości na orzeźwiający prysznic jest to bardzo dobre rozwiązanie. Chusteczki mają bardzo przyjemny,delikatny,ale przy tym męski zapach. Są bardzo wygodne w użyciu, poręczne i wszędzie można je że sobą zabrać. Sprawdzą się nie tylko w podróży, ale także np. w pracy. Z pewnością warto, aby mężczyzna miała je zawsze przy sobie. Dzięki praktycznemu zamknięciu chusteczki nie wysychają zbyt szybko i wystarczają na dłużej. Dodam, że mają delikatny skład- nie zawierają alkoholu i innych drażniących substancji, takich jak parabeny i glikole. Znacie je? Czy Wasi panowie chętnie używają tego typu produkty? 










Komentarze

  1. Nie znam, ale produkt rzeczywiście ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że istnieją takowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno warto zabrać w podróż takie chusteczki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, niezły produkt, choć przyznam, że nie wiedziałem o takowych chusteczkach. Dużo ciekawych produktów tutaj prezentujesz, o których nie wiedziałem nawet 😉 Dziękuję serdecznie za podzielenie się kolejnym dość interesującym produktem 😊👍 Warto wiedzieć na przyszłość, że są takowe produkty, które są przydatne w życiu codziennym.

    Pozdrawiam cieplutko i życzę Tobie miłego i przesympatycznego dnia 🤗 🙋‍♂️
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze,że takie produkty powstają także dla mężczyzn.Higieny nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie chusteczki są z nami zawsze, wszyscy z nich korzystają, szczególnie właśnie na wyjeździe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście bardzo przydatny produkt :) Anula

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno przydadzą się niejednemu mężczyźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo nie wiedziałam, że istnieje męska wersja tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne podczas podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że istnieją takie chusteczki dla mężczyzn 😁

    PS. Co do wegańskich kosmetyków: w takim razie sklep sugarpowder.pl mógłby być dla Ciebie dobry, bo tam mają także wegańskie kosmetyki. Albo takie jak np. Marka Simply More, gdzie jest tylko 10 składników. U mnie Simply More będzie testowany. Dziś przyszedł mi żel do mycia twarzy tej marki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak takie chusteczki bywają bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że jest też wersja dla mężczyzn takich chusteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne chusteczki :) Zabraliśmy je ze sobą w podróż :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz