Jak przeżyć upał? Chusteczki antyperspiracyjne dla mężczyzn LULA


Jak znosicie upały? O żelaznych zasadach większość z nas słyszała- picie dużej ilości wody, nakrycie głowy, spędzanie czasu w cieniu... A czy wiecie jak radzić sobie z nadmierną potliwością? Samo pocenie nie jest niczym złym. Wręcz przeciwnie, reguluje temperaturę naszego ciała i zapobiega przegrzaniu. Jednocześnie jednak nadmierna potliwość nie jest mile widziana, ani dla nas, ani dla otoczenia. Jak jej zapobiegać? Pamiętajmy, aby unikać ostrych przypraw, a także cytrusów, alkoholu, kofeiny, które nasilają działanie gruczołów potowych. Niekorzystnie działają także ciepłe kąpiele. Przy nadmiernej potliwości pomocne może okazać się także picie naparów z melisy, szałwi, czy pokrzywy. A jak walczyć z nieprzyjemnym zapachem? Tu najskuteczniejsze są antyperspiranty. 



Wielu mężczyzn lubi minimalizm w łazience i niechętnie sięga po dodatkowe kosmetyki.Tymczasem samo umycie ciała to za mało. Przed nieprzyjemnym zapachem trzeba się dodatkowo zabezpieczyć. Mój mąż ma zawsze w torbie chusteczki antyperspiracyjne Lula.   Zawierają one formułę z jonami srebra, która ma właściwości bakteriobójcze. Nie zajmują dużo miejsca i zawsze warto mieć je pod ręką. Idealnie sprawdzają się w podróży, czy w pracy, kiedy chcemy się na szybko odświeżyć. W takie upały są naprawdę niezastąpione. Jak się sprawdzają? Bardzo dobrze! Dają szybki efekt odświeżenia i skutecznie eliminują powstawaniu brzydkich zapachów. W odróżnieniu od tradycyjnych antyperpirantów nie brudzą ubrań i nie powodują powstawania plam. Są bardzo wygodne w użyciu, a dzięki praktycznemu zamknięciu na długo zachwoują świeżość. Dodatkowy plusik przyznajemy za ich ekologiczność- są w pełni biodegradowalne. 

Stosowaliście już chusteczki antyperspiracyjne Lula

Komentarze

  1. Nie słyszałem o nich wcześniej. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie słyszałem i chętnie wypróbuję. Ja w czasie upałów bardzo się pocę :-) . Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt! Na pewno warto go mieć w torbie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam już o tych chusteczkach, ale jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie chusteczki są bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie wiem czy na moim by zadziałało:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy chodzę po sklepach, to naprawdę dochodzę do wniosku, że wielu panom by się przydały...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę takie chusteczki kupić mojemu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze, że nie słyszałam wcześniej o takim produkcie, ale forma chusteczek wydaje się być wygodna i warta wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezbędne przy ostatniej upalnej pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie stosowałam takich chusteczek, ale fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesting post
    Thanks for sharing! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno praktyczne, zwłaszcza przy takiej pogodzie, kiedy wciąż upał, a człowiek nie daje rady siedzieć 24 h na dobę pod prysznicem, choć oczywiście by się chciało. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam wcześniej o tych chusteczkach, ale brzmią jak ciekawy produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno bardzo przydatne w czasie upałów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moj to w życiu by czegoś takiego nie użył 😄🙈

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze słyszę, nie wiedziałam że takie są :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O rety, nie miałam pojęcia, że ostre przyprawy, kawa i alkohol zwiększają potliwość ciała!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie chusteczki to na pewno bardzo przydatna rzecz 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za podzielenie się kolejnym dość interesującym, moim zdaniem, produktem. Używam też antiperspiranty, choć należy zaznaczyć, że pocenie jest rzeczą naturalną (fizjologiczną) i także to zależy od wielu czynników, szczególnie w okresie letnim, gdzie panują upały. Wielokrotnie mycie się nie wyeliminuje tego problemu, bo pocenie się jest normalnym zjawiskiem fizjologicznym (np. wydalanie wody z organizmu) 😀 Chusteczek takowych nie używałem. W przyszłości z chęcią je wypróbuję 😉

    Pozdrawiam gorąco i życzę Tobie miłego i pozytywnego dnia 🤗😘🙋‍♂️
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy produkt, nie znałam go wcześniej. Na pewno przetestuję na moim mężu 😊 Nie znam też tej marki 🤔 przetestuję też coś na sobie 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam wcześniej o takim produkcie. A co do upałów bardzo je lubię.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam wcześniej o tych chusteczkach, ale rozejrze się za wersją dla kobiety- strasznie się pocę, a dezodoranty i antyperspiranty nie pomagają i dodatkowo brudzą mi ubrania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam, że cytrusy powodują większe pocenie się.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz