Nowości od Media Service Zawada


U Was też taka piękna pogoda? My korzystamy ile się da ze słonecznych dni i dużo czasu spędzamy na ogrodzie. Wspólnie trochę pracujemy, doglądamy roślinek i ślimaczków, a w wolnym czasie czytamy książeczki i rozwiązujemy zadania. Wydawnictwo Media Service Zawada jak zwykle mile nas zaskoczyło. Zerknijcie jakie fajne nowości trafiły do naszego domu.




Bardzo spodobały nam się książeczki  "Bardzo ważne sprawy". W tej serii do wyboru jest kilka bajek: Psi Patrol, Pidżamersi i Swinka Peppa. Książeczki są rewelacyjne, bo skłaniają dziecko nie tylko do słuchania, ale i myślenia. Oprócz opowiadania są tu różne zadania- z liczeniem, rysowaniem po śladzie, kolorowaniem. Cena: 7,49zł.





Dzieciom spodoba się z pewnością także seria książeczek "Opowiadania z naklejkami". Bardzo ładnie wydane, kolorowe i do tego z pokaźnym zestawem naklejek ucieszą każdego przedszkolaka. To świetny sposób, żeby przekonać malucha do książek :) Cena: 10,99 zł



Miłośnicy kolorowanek będą z kolei zachwyceni serią "Zabawa w kolory". Książeczki dodatkowo zawierają aż 50 naklejek. Kolorowanie ulubionych bohaterów sprawi dziecku dużo radości, a taki trening rączki i koncentracji z pewnością się przyda. Cena: 13,99 zł.




"Do biegu, gotowi, start!" to świetna seria książeczek, które zawierają nie tylko mnóstwo łamigłówek, ale i propozycji zabaw ruchowych. Do każdego numeru dodana jest też figurka jednego pieska z Psiego Patrolu. Cena: 17,99 zł.
Sporo ciekawych zadań i łamigłówek znajdziecie też w serii "Ekipa na 102". Są tu labirynty, kolorowanki, wycinanki. Nuda z pewnością nie grozi. Cena: 9,99 zł.


Na koniec mam dla Was fantastyczną nowość, która pochłonęły moją młodszą pociechę bez reszty. Mam na myśli serię "Wodą malowane". Do ubarwienia obrazków dziecko nie potrzebuje farb, ani kredek. Wystarczy woda i pędzelek. Super zabawa gwarantowana. Cena: 9,49 zł.

Książeczki wydawnictwa Media Service Zawada znajdziecie w księgarniach, kioskach, salonikach prasowych, a także w sieci sklepów Biedronka, Polo i Dino. Możecie je także nabyć bez wychodzenia z domu ze strony Książeczki bajeczki










Komentarze

  1. Bardzo ładnie prezentują się te książeczki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dodaje komentarzy - a chciałem napisać, że książeczki prześliczne :-) . Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Śledzę uważnie, bo mój wnuk rośnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne książeczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tę serię moje wnuki znają, tak jak Peppę, czy Psi patrol. Bardzo pomysłowe książeczki.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy te książeczki w domu. Dziewczyny są nimi zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za czasów mojego dzieciństwa był Koziołek Matołek , Reksio... czasy się zmieniają. Nie mam dzieci w takim wieku, z bajkami jestem teraz trochę na bakier :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,ja też gdyby nie moje dziewczyny,nie byłabym w temacie :)

      Usuń
  8. Takich książeczek u mnie nigdy dosyć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne nowości :) Urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Passar tempo no jardim e ótimo. E lendo um livro melhor ainda, amei essa coleção que recebeu. Parece muito bem trabalhado e estão lindos.
    Beijos.



    http://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te książeczki 😀
    Fajnie też, że są w naprawdę przystępnych cenach- nie są drogie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze książeczki!To fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne ciekawe książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z powyższych propozycji wszystkie fajne, ale pod kątem wizualnym najbardziej przemawia do mnie Psi patrol :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musimy je kupić na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne te książeczki! Idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz