Moi ulubieńcy Pure Beauty z edycji May...be grat-pomadka ochronna Herbapol Polana


Niedawno prezentowałam Wam pudełko Pure Beauty, a teraz czas na wyłonienie pierwszego ulubieńca. Wybór nie był łatwy, bo box May...Be great! zawiera tyle fajnych kosmetyków, że "ulubienców: jest znacznie więcej ;) Ostatecznie jednak wybór padł na pomadkę ochronną Herbapol POLANA. Dlaczego akurat ten produkt? Dlatego, że świetnie sprawdza się nie tylko latem, ale przez okrąglutki rok. Już po jednej aplikacji usta są fantastycznie nawilżone i odżywione. Od razu prezentują się ładniej, nawet bez pociągnięcia błyszczykiem. 

Zachwycił mnie też skład. Matka Natura tworzy najlepsze i najbezpieczniejsze kosmetyki, więc warto czerpać z jej darów garściami.Kto jak kto, ale Herbapol, ktoóry słynie też z produkcji herbatek ziołowych, wie o tym najlepiej :)  




Pomadka Polana zawiera:

  • olej z maku -posiada właściwości nawilżające i zwiększające barierę skórną. Poprawia elastyczność skóry, działa przeciwzmarszczkowo i ujędrnia.
  • olej z rokitnika- prawdziwe bogactwo witamin i mikroelementów. Nawilża skórę, natłuszcza ją,  ujędrnia i zapobiega powstawaniu zmarszczek. Nie obciąża skóry.  
  • olej z wiesiołka-przeciwdziała zmęczeniu i starzeniu się skóry. Reguluje wilgotność i poprawia elastyczność skóry.

Eksta dodatkiem jest czerwona koniczyna, która zmniejsza wysuszenie naskórka, pozytywnie wpływa na elastyczność i sprężystość skóry. Dzięki filtorowi ochronnemu SPF 20, idealnie sprawdza się latem, ponieważ chroni usta przed negatywnym wpływem słońca. Niestety o ile, np. na plaży pamiętamy o zastosowaniu filtra na ciało, to już usta traktowane są po macoszemu. Tym czasem odpowiednia ochrona to podstawa. Warto mieć ją zawsze pod ręką. Dodatkowy plus przyznaję za zapach- delikatny, słodkawy, bardzo przyjemny. 

A Wy pamiętacie o ochronie ust? Stosowałyście już pomadkę ochronną Herbapolu? 



Komentarze

  1. Wpis dla Pań, znam wiele stosujących podobne. A Herbapol - kojarzy mi się z genialnymi faktycznie herbatami ziołowymi :-) . Pozdrawiam Rodzina Testuje :-). Dziś najkrótszy dzień w roku, od jutra noce coraz dłuższe. Nie lubię lata :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że Herbapol robi nie tylko świetne herbaty :)

      Usuń
  2. Pomadki tej firmy jeszcze nie miałam. Może się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbapol? Często wybieramy produkty tej firmy. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też :) Okazuje się,że nie tylko herbaty mają dobre :)

      Usuń
  4. Mam, korzystam, chętnie kupuję, lubię😀💄
    Pozdrawiam🧡😊🌼

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej pomadki. Używam balsamu zawierającego też składniki naturalne takie jak miód, wosk... Najlepiej się sprawdza na moich ustach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto jeszcze zwrócić uwagę,aby pomadka miała filtr.Zwłaszcza teraz-latem, trzeba pamiętać o ochronie.

      Usuń
  6. Ja nie używam nic do ust... ale chyba w końcu pora to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,warto pomyśleć o dodatkowej ochronie :)

      Usuń
  7. Wygląda na bardzo ciekawie! Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Chciałem podziękować za odwiedzenie mojej strony i za dodanie komentarza. Mam nadzieję, że tematyka mojej strony była interesująca. Odnosząc się do kosmetyków, nie wypowiem się na ten temat, natomiast lubię czasami pić herbaty ziołowe i owocowe. Lubię je.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka ochronna to u mnie codzienność. Nie wiedziałam, że jest też pod marką Herbapolu. Sprawdzę ją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Herbatki znam ale o pomadce nie słyszałam, z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna pomadka :) nie wiedziałam, że ta firma produkuje też kosmetyki :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto bliżej zapoznać się z ich oferta :) Z pomadki jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  12. This look like an amazing lip balm. Thank you for review.

    OdpowiedzUsuń
  13. Look like a incredible lip balm, I want use it
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, ja nie znoszę pomadek ochronny i tego co zostawiają na ustach. Mnie one kompletnie nie pasują 🙈

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością wypróbuję tą pomadkę 🥰!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam wcześniej o tej pomadce.Muszę ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  17. o fajnie! też czekam na swoje pudełko:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie muszę ją kupić. Rzeczywiście filtr na ustach też jest istotny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzmi super :) Często zdarza mi się mieć spieczone usta, ale to raczej zimą. Jak do tego czasu nie zapomnę, to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie takie pomadki to podstawa, bo moje usta często mają tendencję do przesuszania 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto mieć wtedy pomadkę ochronną pod ręką :)

      Usuń
  21. Nie wiedziałem, że Herbapol produkuje też kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też ją polubiłam :) Idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Herbapol Polana ma fajne, naturalne kosmetyki. Bardzo je lubię:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować. Z pomadki jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń

Prześlij komentarz