Chusteczki antyperspiracyjne Lula dla kobiet- komfort na gorące letnie dni

 



Uff!Jak gorąco! Wreszcie doczekaliśmy się prawdziwego ciepełka. Wysokie temperatury mają też mniej przyjemny skutek-bardziej się pocimy.Pot odgrywa bardzo ważną rolę w naszym organizmie,bo zapobiega przegrzaniu.Jego przykra woń może jednak uprzykrzyć życie. Czy wiecie,że na zapach naszego potu może wpływać stres, poziom hormonów, choroby,stosowane leki,a także dieta? Na pewno warto ograniczyć w naszym menu produkty,które wydzielają związki siarki- cebulę,czosnek,brokuły, przetworzoną żywność,a także pokarmy zawierające sztuczne konserwanty i barwniki.Przyda się też dodatkowa ochrona. 

W torebce mam zawsze antyperspiracyjne chusteczki Lula. Sprawdzają się rewelacyjnie! Dają efekt szybkiego odświeżenia i skutecznie chronią przed nieprzyjemnym zapachem. Zauważyłam,że zapewniają ochronę przez kilka godzin. Są w poręcznym opakowaniu, dzięki czemu zawsze możemy je mieć w podróży. Za moment zacznie się sezon wakacyjny,a chusteczki antyperpiracyjne na pewno sprawdzą się na wszelkich wyjazdach. W jednym opakowaniu jest 15 sztuk. Dodam jeszcze tylko,że chusteczki są bardzo wydajne, a dzięki wygodnemu zamknięciu na długo zachowują świeżość. Znacie je? 





Komentarze

  1. Jeszcze się nie spotkałam z chusteczkami antyperspiracyjnymi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. We have antibacterial wipes but antiperspirant wipes I have not seen.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę wiedzieć, komu polecić :-) . A tak na marginesie, nie znoszę wysokich temperatur :-) . Pozdrawiam ! :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam ich jeszcze. Rzeczywiście przydatne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto mieć takie chusteczki w swojej torebce.

    OdpowiedzUsuń
  6. W lecie bardzo się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście,bardzo przydatny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tych chusteczkach, jednak jeśli nie uczulają, to z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć!
    Nie zdawałam sobie sprawy z tego jakie skutki za sobą może pociągnąć coś tak trywialnego jak zapach potu. Mega ciekawe, z chęcią poczytam o tym więcej. A chusteczki to mega super rozwiązanie!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na podróż lub długi dzień w pracy idealne!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jest teraz tak strasznie zimno, że zaraz wypiję gorącą herbatę xD Uwielbiam wysokie temperatury i ich wyczekuję! O tym produkcie nie słyszałam, ale podobnie jak Jotka, myślę, że na podróż byłby jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne rozwiązanie szczególnie teraz na lato. Muszę sobie takie kupić. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pożyteczny produkt dla naszej higieny, na pewno warto się w nie zaopatrzyć ikorzystać.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo! Te chusteczki to rewelacyjne rozwiązanie!!

    OdpowiedzUsuń
  15. I just learned something new. Thank you for sharing. Regine
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie korzystałam z takich chusteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam wcześniej o tych chusteczkach.
    Przydadza mi się- niezależnie od pory roku, temperatury, ja i tak się pocę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo chętnie się zaopatrzę :)
    Zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki wakacyjny niezbędnik. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam!
    Wow, kocham je, rozejrzę się po tych częściach, chyba nie widziałem ich tutaj. 😀Gracias por la recomendación!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, czy te produkty są u Ciebie dostępne.

      Usuń
  21. Witam serdecznie ♡
    Miałam okazję używać podobnych, ale nie z takiej linii :) Jestem wielką fanką chusteczek, zwłaszcza tych nawilżanych bo sprawdzają mi się w każdej sytuacji. Te również chętnie przetestuję :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Very nice too for the Summer season! Nice and helpful type of feminine wipes!
    Marie
    https://theflowerduet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne i na pewno przydadzą się w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię tę markę chusteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. So useful for summer.
    Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  26. Chusteczki takie mam zawsze w torebce.
    Często gdzieś jadę, są nieodzowne.
    Pozdrawiam cieplutko kochana🧡😊🌼

    OdpowiedzUsuń
  27. The product seems great! Tnx for sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wydaje się, że to niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To naprawdę super propozycja na lato! Bardzo przydatna rzecz! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tego produktu. Nie mniej warta uwagi rzecz.

    Całkiem dobra ta książka o dezinformacji. A dla fanów szpiegowskich historii tym bardziej ciekawa. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mokre Chusteczki znam, ale o takich antyperspiracyjnych nie słyszałam, muszę się rozejrzeć. Dzięki za podpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam nigdy takich chusteczek, wydają się bardzo przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przydatne takie chusteczki, zwłaszcza w upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak już jest powyżej 25 stopni to męczy mnie taka pogoda. W tropikach bym mieszkać nie chciała xD. Dobrze mieć takie chusteczki pod ręką. Przydatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skrajnych upałów nie lubię,chociaż lubię gdy jest ciepło :)

      Usuń
  35. Takie chusteczki zawsze lubię mieć w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak dla mnie to super rozwiązanie :) Muszę sobie takie kupić, do pracy będą jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz słyszę o takim produkcie. Może być on dobrym pomysłem, w szczególności na upalne dni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz