Puder Nude Look marki Golden Rose- mój kosmetyczny ulubieniec z boxu Pure Beauty :)

 


Muszę Wam powiedzieć, że jestem tak zadowolona z zawartości majowego boxu Pure Beauty, że wytypowanie ulubieńców okazało się nie lada wyzwaniem. Nie myślałam, że tak wiele kosmetyków mi przypasuje :) Ostatecznie uroczyście Wam ogłaszam, że moim drugim faworytem z tego pudełka jest puder wypiekany Nude Look marki Golden Rose. Mam bladą cerę, więc chętnie sięgam po różnego rodzaju pudry. Muszę jednak ostrożnie wybierać ich kolor, ponieważ zdarza się niestety że jest zbyt ciemny i widocznie odcina się się od mojej skóry. Puder Nude Rose ma rewelacyjny odcień, w którym czuje się fantastycznie. Jego satynowa formuła przyjemnie aplikuje się na skórę i nadaje jej naturalne wykończenie. Puder zapewnia delikatnie rozświetlające wykończenie dziennego i wieczornego makijażu. Efekt jest przy tym bardzo delikatny, a twarz po nałożeniu pudru wygląda promiennie i przy tym naturalnie. Sekret pudru tkwi w perłowych mikro-pigmentach, które rozpraszają światło, a dzięki temu też optycznie wygładza cerę dodając jej subtelnego blasku. 



Jakie są jego największe zalety?

-daje efekt no make-up

-posiada satynową formułę

-wygładza optycznie skórę


Kosmetyk jest bardzo wydajny i wygodny w aplikacji. Można go nakładać puszkiem, gąbką lub pędzlem. Zaczynamy od środka twarzy, od czoła do brody, a następnie delikatnymi ruchami przechodzimy na brzegi twarzy i szyję.

Muszę Wam powiedzieć, że nie rozstaję się z nim na co dzień- zawsze mam go w torebce, Znacie puder Nude Look? 


Komentarze

  1. Bardzo lubię taką satynową formułę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę wiedział, komu polecić Rodzina Testuje :-) . Pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam,ale kolorem rzeczywiście bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Puder wygląda naprawdę ciekawie. Z chęcią go wypróbuję 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mnie ciekawi jakby sie on u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat pudrów mam jeszcze cały zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, ale kiedyś był bardzo popularny 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sięgnęłam po niego pierwszy raz, ale na pewno będę do niego wracać :)

      Usuń
  8. Nie znałam tego pudru, ale no przyznam, że czuję się zachęcona! Bardzo się cieszę, że taki super produkt udało Ci się zgarnąć w Pure Boxie :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory rzadko sięgałam po pudry, ale ten tak fajnie się sprawdza, że z pewnością będę po niego częściej sięgać :)

      Usuń
  9. Moja żona zawsze cieszy się z tego typu upominków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tym pudrze nie słyszałam. Z chęcią wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że trafiłaś na dobre kosmetyki, a pudru nie używam, więc i tego nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię satynowe pudry ale tego nie próbowałam. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz o nim słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie pudry, ale akurat z tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że box tak dobrze się dopasował, a pudru tego niestety nie znam

    OdpowiedzUsuń
  17. Czuję się zachęcona, bo też mam bardzo jasną cerę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wypróbuj :) Jestem z niego bardzo zadowolona.

      Usuń
  18. Nie znam tego pudru, ale bardzo chętnie go poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie często sięgam po pudry, ale będę miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam rozświetlające właściwości tego pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O!Fajny!Nie miałam go jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój dom był wypełniony niekończącymi się problemami i nieszczęściami, które doprowadziły do ​​rozwodu, którego nigdy nie chciałam z mężem. Wszystko się załamało i poszliśmy własnymi drogami. Próbowałam iść dalej, ale było to dla mnie bardzo trudne, ponieważ nadal kochałam mojego męża, a moja córka zawsze płakała, chcąc odzyskać ojca. Nie miałem innego wyjścia, jak szukać pomocy, co skłoniło mnie do skontaktowania się z DR DAWN po zobaczeniu tylu dobrych uwag na temat jego pracy. Zapewnił mnie, że pogodzi mnie i mojego męża swoim zaklęciem pojednania, które zrobił. Cieszę się, że mogę powiedzieć wszystko, że osiągnąłem pożądany rezultat po 2 dniach, miłość i szczęście zostały przywrócone i wróciliśmy do siebie i wierzę, że to dla nas na zawsze i wszystko dzięki DR DAWN za zrobienie tak wiele dla ratowania mojej rodziny . Nigdy nie jest zbyt zajęty, by komukolwiek pomóc. Więc skontaktuj się z nim teraz, jeśli potrzebujesz pomocy. napisz do niego teraz przez: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +2349046229159 Ten komentarz z uznaniem pochodzi od Julii Lorenzo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz