Nowości z TaniaKsiazka.pl- Skrzydła i kości


Do debiutów literackich zazwyczaj podchodzę z dużą rezerwą, bo niestety kilkakrotnie się na nich zawiodłam. Sięgając po książkę "Skrzydła i kości"z Taniaksiazka.pl  nie spodziewałam się, że tajemnicza atmosfera niewielkiej wioski pochłonie mnie bez reszty! Przyznaję, że moją uwagę od razu przyciągnęła mroczna okładka. Tak, wiem, że nie ocenia się książki po okładce, ale trzeba przyznać, że jest intrygująca. "Możesz albo stąd uciec. Albo tutaj umrzeć"- czytam i już podświadomie czuję, że ten thriller obyczajowy może mi się spodobać...

Przeprowadzka z miasta na wieś miała być dla rodziny Bocheńskich nowym startem. Skryci, nieco nieśmiali uciekli przed przeszłością. Minie jednak wiele kartek, zanim dowiecie się dlaczego. Janusz Bocheński szybko znajduje pracę w nowym miejscu, która choć jest poniżej jego kompetencji, pozwala mu utrzymywać jego czteroosobową rodzinę. Wieczne kłopoty sprawia mu jego 20-letnia córka Kinga, która nie toleruje swojej macochy, nie podoba jej się życie na wsi i ma żal do ojca, że opuścili miasto. Znika ona w tajemniczych okolicznościach po corocznym festynie. Jest poszukiwana przez całą wieś, ale ostatecznie zamiast niej znaleziono ciało chłopaka, z którym potajemnie się spotykała. Kto go zamordował? Co stało się z Kingą? Jakie tajemnice skrywa wioska i jej mieszkańcy? Odpowiedzi na te pytania Wam nie zdradzę, ale gwarantuję, że nie będziecie mogli się oderwać od tej książki.

Joanna Pawłusiów w swojej książce przedstawia historię zbrodni, która wpływa na pokolenia, oraz snuje opowieść o chęci chronienia najbliższych bez względu na koszty.

Autorka ma zdolność budowania tajemniczej, mrocznej atmosfery i tworzenia wielu wątków, które czytelnik składa w czasie lektury jak puzzle. Jest tu zdrada, zaginięcie, zemsta i morderstwo. Motywy są ukryte w skomplikowanych międzyludzkich relacjach. Pytania z każdą stroną się nawarstwiają i tak naprawdę dopiero zakończenie odkrywa przed nami karty. Nic dziwnego, że czyta się ją,a może raczej chłonie jak rasowy thriller. Dodam, że koniec książki jest niezwykle zaskakujący! Z pewnością jest to prawdziwa gratka dla czytelnika o mocnych nerwach. Nie żałuję zarwanej nocy, spędzonej z nosem w książce. Była tego warta :)

Kolejnych inspirujących nowości szukajcie w popularnej księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl

Komentarze

  1. Uwielbiam taką mroczną atmosferę. Jestem jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno już nic nie zamawiałem z Taniej Książki. Teraz jednak stawiam na biblioteczne i na to, co znajduję na czytniku :-) . Pozdrawiam Rodzina Testuje ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam czytać polskie kryminały, ale poddałam się...na razie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie niewiele jest dobrych, ale ten naprawdę mile mnie zaskoczył.

      Usuń
  4. Zapowiada się ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Wspaniała recenzja Kochana! Przyznam, że o tytule słyszę po raz pierwszy. Ja z kolei bardzo lubię debiuty literackie i filmowe. Chętnie po nie sięgam :) Tytuł zdaje się być idealny dla mnie. Jestem pewna, że będzie to dla mnie świetna lektura. Dziękuję za czytelniczą inspirację! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję tytuł! Może mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fabuła bardzo intrygująca, lubię takie klimaty w książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mówię tej książce "nie". Może kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ktoś zginął i kogoś szukają 🔍no i trup 🔪 jakaś tam tajemnica czyli coś się dzieje i to jest książka dla mnie 📖📚

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej książki, ale muszę przyznać, że szalenie zaintrygowała mnie jej fabuła, dlatego jak skończę czytać obecną powieść, to wezmę się za powyższy tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest coś, co chciałabym przeczytać, zarówno fabuła jak i okładka zachęca do sięgnięcia po tą książkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresowałaś mnie tą książką. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy to ja - L - nie podpisałam się. ;)

      Usuń
  14. Czuję się mocno zainteresowana tą książką. Muszę ją zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę,że może mi się spodobać.To zdecydowanie mój gatunek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba się skuszę i zamówię w wolnej chwili!
    Zapraszam na nowy post prosto z rzepaku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo te książkę z chęcią przeczytam. Bardzo lubię takie klimaty:) muszę poszukać na legimi😃

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem na tak z mnóstwa powodów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta czeka u mnie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! so interesting review! Thank you very much for your support me and my country) Please subscribe my blog in English room-plants.blogspot.com Thank you very much, Victoria

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię tego typu książki! Z przyjemnością przeczytam,skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja właśnie bardzo lubię debiuty, dlatego chętnie przeczytam tę książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. A história parece muito boa mas não tenho nervos tão fortes atualmente para essa leitura.
    Amei saber que gostou.
    Beijos.



    http://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  24. Już sama okładka mnie przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam serdecznie. Bardzo ciekawie opisana ta książka. Nie znam takiej, choć przyznam, że fabuła jest bardzo ciekawa dla osób, którzy lubią takie gatunki książek :) Ja najbardziej lubię bardziej książki fachowe z dziedziny gastronomii, żywności i żywienia, choć także mam książki w języku niemieckim i angielskim np. The Casebook of Sherlock Holmes A. C. Doyle. Dopiero co jestem w trakcie czytanie tejże książki ;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,ja też chętnie czytam różne gatunki książek,w tym poradniki :)

      Usuń
  26. Czuję, że mogłaby wciągnąć mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapowiada się ciekawa książka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Thank you for visiting my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój dom był wypełniony niekończącymi się problemami i nieszczęściami, które doprowadziły do ​​rozwodu, którego nigdy nie chciałam z mężem. Wszystko się załamało i poszliśmy własnymi drogami. Próbowałam iść dalej, ale było to dla mnie bardzo trudne, ponieważ nadal kochałam mojego męża, a moja córka zawsze płakała, chcąc odzyskać ojca. Nie miałem innego wyjścia, jak szukać pomocy, co skłoniło mnie do skontaktowania się z DR DAWN po zobaczeniu tylu dobrych uwag na temat jego pracy. Zapewnił mnie, że pogodzi mnie i mojego męża swoim zaklęciem pojednania, które zrobił. Cieszę się, że mogę powiedzieć wszystko, że osiągnąłem pożądany rezultat po 2 dniach, miłość i szczęście zostały przywrócone i wróciliśmy do siebie i wierzę, że to dla nas na zawsze i wszystko dzięki DR DAWN za zrobienie tak wiele dla ratowania mojej rodziny . Nigdy nie jest zbyt zajęty, by komukolwiek pomóc. Więc skontaktuj się z nim teraz, jeśli potrzebujesz pomocy. napisz do niego teraz przez: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +2349046229159 Ten komentarz z uznaniem pochodzi od Julii Lorenzo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz