Nowości z księgarni TaniaKsiazka.pl: Pozdrowienia z Warszawy

 


Zastanawialiście się kiedyś co wspólnego mają polskie tajne służby i CIA? Okazuje się, że łączy ich wiele,a historia tej współpracy sięga kresu zimnej wojny. Wszystko zaczęło się od tego, że dawni komunistyczni szpiedzy w brawurowej akcji wywieźli z Iraku sześciu amerykańskich oficerów. Zdziwicie się jak wielki wkład mieli później nasi agenci w rozwiązywaniu problemów w polityce zagranicznej USA. Takie smaczki czekają na Was w książce Johna Pomfreta"Pocztówki z Warszawy" z księgarni TaniaKsiążka.pl. Przyznaję, że wciągnęła mnie bez reszty! Jeżeli lubicie historie szpiegowskie to ta pozycja Was mile zaskoczy. Została ona napisana przez cenionego dziennikarza, który przez dwadzieścia lat był korespondentem "Washington Post", relacjonującym przebieg wojen w Afganistanie, Bośni, Kongu, Sri Lance i Iraku. 


Czyta się ją wyjątkowo dobrze, niemal jak wciągający polityczny kryminał, tyle że zamiast literackiej fikcji mamy tu potężny zastrzyk faktów, które czasami wbijają w fotel. Zapewne nie bez znaczenia jest wysoki kunszt dziennikarski autora, lekki, przystępny język i umiejętność dawkowania informacji, w taki sposób by nie przytłoczyły czytelnika. Z książki dowiecie się m.in. jak wyglądały szczegóły operacji "Przyjazny Saddam", a także przekonacie się, czy gdyby polski rząd słuchał polskich tajnych służb, nie doszłoby do ataków terrorystycznych z 11 września. SpyTalk nie bez powodu określił "Pozdrowienia z Warszawy" jako "arcydzieło historyczne dziennikarstwa śledczego". Książka otwiera oczy na wiele kwestii jeżeli chodzi o niedostrzegalny międzynarodowy sojusz polsko-amerykański. Historia wciągająca, tym bardziej że prawdziwa, opowiedziana m.in.przez emerytowanych oficerów CIA, a także dwóch oficerów amerykańskich sił zbrojnych uratowanych przez Polaków w Iraku. Zostawia czytelnika z szerszym spojrzeniem na tajniki międzynarodowego szpiegostwa i poczuciem, że historia jeszcze nie raz nas zaskoczy. Polecam serdecznie!

Kolejnych inspirujących nowości szukajcie w popularnej księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl



Komentarze

  1. Mam tę książkę, ale zajrzę do niej w późniejszym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sending Positive Vibes - Stay Strong My Friend

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytuł sobie zapisuję :-) . Lubię takie książki, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka idealna dla mnie! Z chęcią przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super książka chętnie bym przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się mega ciekawa :) Tytul zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa się wydaje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć nie moja tematyka książka wydaje się ciekawa.

    Masz super zakładkę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tania Książka zawsze dodaje takie cudeńka do książki :)

      Usuń
  10. Ciekawy temat, kusi mnie ta książka :)

    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej pozycji, ale pewnie dlatego, że to nie moja bajka. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powieść idealna dla mojego teścia - muszę mu o niej powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako że całe życie mieszkam w Warszawie to mnie ta książka z pewnością zainteresuje. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. To coś dla mojego zięcia. Będę miała pomysł na prezent. Dziękuję za podpowiedź. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Very interesting, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na tę książkę do recenzji z ciekawością😊📖
    Pozdrawiam serdecznie🌼😀💚🍀

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat na to się nie skuszę, nie bardzo interesują mnie wywiad, szpiedzy itp.

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat ta karta historii sama w sobie nie jest dla mnie nowością, ale jeśli będę chciała się bardziej wgryźć w temat, przypomnę sobie o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Książka idealna dla mojego taty!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem czy to dla mnie- gdyby to była fikcja, to może bym przeczytała, ale skoro tam jest sporo faktów(które mogłyby mnie zdenerwować, podejrzewam) to chyba sobie odpuszczę- nie na moje nerwy :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa książka! Tytuł zanotowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Intrygująca ta książka

    OdpowiedzUsuń
  23. Też dostałam miśka pandę z różą. Cudowna ta zakładka! A książka brzmi całkiem, całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  24. chętnie po nią sięgnę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ta książka to średnio moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie czytałam tej książki, wydaje się bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam serdecznie ♡
    Przyznam, że nie czytałam tej książki. Tytuł nie jest mi znany. Jednak po twojej recenzji myślę, że warto skusić się na tę historię. Wydaje się być bardzo ciekawa, myślę że mogłaby trafić w mój gust :) Wspaniała recenzja, jak zawsze szczera i interesująca!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Szukałam pomysłu na książkę dla bliskiej osoby i spadłaś mi z książkowego nieba ;) Bardzooo dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Parece uma ótima leitura, amei conhecer esse livro.
    beijos.


    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  31. Tematyka nie moja, ale na pewno znajdę wśród swoich znajomych, którzy by z chęcią przeczytali tą pozycje:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawa tematyka książki :) Można się zaczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaciekawiłam się. Z chęcią bym ją przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam i nie wiem, czy bym po nią sięgnęła, szczerze mówiąc. Lubię kryminały, ale czy z polityką w tle? Nie wiem, czy by mi się spodobał. Na razie mam sporo pozycji do przeczytania i nie wiem, kiedy się wyrobię.

    OdpowiedzUsuń
  35. Idealna na dluzsza podroz pociagiem, fajna ksiazka!

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice blog post for reading and Thanks for sharing the wonderful articleThis
    ប្រដាល់តាមអនឡាញ

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz