Moi ulubieńcy kosmetyczni AVON-cz.2


 Chętnie sięgam po różne nowości kosmetyczne AVON, chociaż mam też kilku ulubieńców, do których regularnie wracam. Muszę przyznać, że kosmetyki które poleci mi konsultantka AVON świetnie się u mnie sprawdzają. W poprzednim poście zaprezentowałam Wam moją ulubioną wodę toaletową- Her Story i ANEW rewitalizująca maska peel-off z miedzią. Teraz czas na kolejne kosmetyki, które zawsze mam w swojej kosmetyczce. 


Bardzo polubiłam się ostatnio z tuszem do rzęs Euforia. Ma bardzo wygodną szczoteczkę, która ułatwia nakładanie tuszu i idealnie dociera do wszystkich rzęs. Formuła z ultraczarnym pigmentem nadaje rzęsom niepowtarzalnego wyrazu, a keratyna i olejek rycynowy dodają im lekkości i rozłożystości. Po pomalowaniu rzęsy są pogrubione i wydłużone, a spojrzenie nabiera głębi. Właśnie o taki efekt mi chodziło. Do tego tusz jest bardzo trwały, nie kruszy się i bez problemu utrzymuje się przez cały dzień na rzęsach. 

W torebce mam też zawsze pod ręką ultrakremową szminkę z edycji walentynkowej. Ma piękny odcień  czerwieni, która długo utrzymuje się na ustach. Zawiera ona dodatkowo olejek z awokado, który fantastycznie nawilża. Szminka pięknie pachnie, dzięki czemu przyjemniej "nosi" się ją na ustach. Do tego zobaczcie jakie ma piękne opakowanie. To zdecydowanie jedna z moich ulubionych szminek.

A Wy jakich macie ulubieńców AVON

Komentarze

  1. Chętnie wypróbowałabym tusz do rzęs. Jestem go bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Avon ma bardzo fajne pomadki, lubię ich gamę kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecę znajomym Paniom w rodzinie, Rodzina Testuje ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam swoich ulubieńców z Avon np. pomadkę do ust, która barwi też usta. :D Szminki też mają fajne, choć odkąd mam z Lip Lab to właśnie ona góruje nad wszystkimi! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór szminek w Avon jest ogromny. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  5. Lubię kosmetyki AVON,ale tych akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja żona zamawia kosmetyki z Avon, ale nie mam pojęcia jakie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love this color!!!
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. z Avonu kocham podkład Super Stay i tusz Genius:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawił mnie ten tusz.Nie miałam go jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się kolor tej szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc, nie mam nic z Avonu, ale ta szminka wygląda obłędnie!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szminka ma cudny kolor, niezwykle elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor tej pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas zerknać do katalogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie kupowałam kosmetyków z Avon. Ten tusz mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten tusz! Bardzo przypadł mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ piękny blog! Jeżeli chodzi o szminkę, to trwałość jest zwykle tym, czym się kieruję.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Tak, trwałość szminki to podstawa :)

      Usuń
  18. Bardzo lubię te markę.Muszę wypróbować ten tusz skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, acz czasami kupuję coś od Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja z Avonu lubię żele pod prysznic i perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno nic nie kupowałam w Avonie.Czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obecnie moimi ulubieńcami marki są pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam. Ja z Avonu bardzo lubię perfumy z serii Far Away.

    OdpowiedzUsuń
  24. TAK!! TAK!! Ten tusz jest REWELACYJNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam ten tusz i będę testować, ale na razie czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam też tusz i jest super.

    OdpowiedzUsuń
  27. Avon make-up products are very popular here. We all use its products. I loved color. Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny kolor szminki i tusz pierwsza klasa :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz