Podpaski Lula-komfort każdego dnia


Dziś mamy Dzień Kobiet, nasze święto, więc będzie bardzo kobieco- o miesiączce... Każda z nas przechodzi ją inaczej. Dla jednym te kilka okresowych dni w kalendarzu niewiele różni się od pozostałych, dla innych- wręcz przeciwnie- oznacza bardzo silny ból i konieczność zmiany planów. Sama należę do tej drugiej grupy, bo od lat cierpię na endometriozę... Niezależnie od tego jak przechodzimy miesiączkę, dla każdej z nas istotna jest odpowiednia ochrona i poczucie bezpieczeństwa. To dlatego wybór odpowiednich podpasek jest tak ważny. 



Ostatnio zaczęłam używać podpaski Lula. Początkowo sięgnęłam po nie po prostu z ciekawości, bo to nowość na rynku. Szybko jednak przekonałam się do nich na tyle, że na stałe zagościły one w mojej torebce. Do wyboru mamy kilka wariantów: bezzapachowe, antyseptyczne, na noc i podpaski o zapachu mięty. O podpaskach bezzapachowych miałyście okazję niedawno czytać na moim blogu. Teraz nadszedł czas na test podpasek o zapachu zielonej herbaty. Po rozpakowaniu opakowania od razu zwróciłam uwagę, że są bardzo cienkie, a przy tym bardzo miękkie w dotyku. Co najważniejsze okazały się bardzo chłonne. Świetnie sprawdzają się nawet w pierwszych dniach miesiączki, kiedy krwawienie jest najobfitsze. Klej jest na tyle mocny, że utrzymuje podpaskę na miejscu, co zapobiega przeciekaniu i chroni bieliznę przed zabrudzeniem.
 

W przypadku tego produktu mamy do czynienia z biologicznie czystą celulozą, która pochodzi z fińskiej i syberyjskiej tajgi. Cenna informacja, bo niestety bardzo często w podpaskach wykorzystywana jest chińska celuloza. Zapach podpaski jest bardzo delikatny, a przy tym przyjemny. Dodatek zapachowy przedłuża uczucie świeżości. Jest tu zastosowana bezpieczna technologia perfumowania podpasek, dzięki czemu mamy pewność że nie spowodują one alergii, czy podrażnień. Środek zapachowy w podpaskach Lula jest umieszczony na "back sheet", tzn. nigdy nie ma bezpośredniego kontaktu ze skórą. Podpaski sprawdziły się u mnie bardzo dobrze. Dobrze chroniły bieliznę, nie powodowały obtarć skóry, ani podrażnień. Nosi się je bardzo wygonie, a dzięki temu, że są tak cienkie, nie ograniczają ruchów i są niewidoczne pod ubraniem. Znacie podpaski tej marki?




Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego Rodzina Testuje w dniu Twego Święta. My obchodziliśmy wczoraj :-) . Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, przez co przechodzisz, bo sama od wielu wielu lat cierpię na endometriozę. Do do podpasek tej marki, to niestety nie znam, ale jak będę w drogerii, to z czystej ciekawości sięgnę po jedno opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog! będe częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, ale na pewno warto wypróbować :) wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzenia z okazji Dnia Kobiet. U mnie niestety pierwsze dni miesiączki są tragiczne ale potem jest już tylko lepiej.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Olá!
    Não conhecia o produto mas achei que parece bem confortável.
    Beijos.



    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  10. W Dzień Kobiet jakoś nie myślę o podpaskach ... Chyba że akurat mam okres :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuje tych problemów...
    Ja już od kilku miesięcy nie mam obfitych miesiączek, praktycznie nie czuję że mam okres.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prze najbliższych zakupach wezmę te podpaski. Z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam ale fajne było poznać

    OdpowiedzUsuń
  15. Markę znam jedynie z nazwy.
    Najważniejsze to poczucie bezpieczeństwa i wygody, skoro te podpaski to zapewniają, to warto zwrócić na nie uwagę.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze podpasek z tej firmy 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam jeszcze tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O!Ciekawa nowość! Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od Luli kojarzę pieluszki, o ile się nie mylę. Takich podpasek jeszcze nie miałam, ale może kupię skoro są ok.

    OdpowiedzUsuń
  20. It sounds very useful product!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz