Nowości z księgarni TaniaKsiązka.pl: Leczenie odżywaniem. Cukrzyca typu 2


 Cukrzyca nazywana jest pierwszą niezakaźną epidemią na świecie. Szacuje się, że 422 milionów osób na całym globie choruje na cukrzycę, z czego 179 milionów, to osoby u których choroba jeszcze nie została zdiagnozowana. Dlatego tak ważna jest profilaktyka i wsłuchiwanie się w sygnały, jakie wysyła nam organizm. Na szczęście w walce z tą chorobą nie jesteśmy całkowicie bezbronni. Oprócz stosowania odpowiednich leków, powinniśmy jednak także pamiętać o odpowiedniej diecie. Ona też może zdziałać cuda. Ostatnio do naszej domowej biblioteczki trafiła książka "Leczenie odżywaniem. Cukrzyca typu 2" z Taniaksiazka.pl. To prawdziwe kompendium wiedzy dla osób, które chorują na cukrzycę. 

Książka została napisana przez dietetyczkę i specjalistkę od spraw żywienia Kimberly Tessmer. Znajdziecie w niej najnowsze doniesienia medyczne dotyczące choroby oraz uproszczone ich omówienie, a także opisy interaktywnych narzędzi, które pozwalają nauczyć się kontrolować poziom cukru we krwi, by poczuć przypływ energii i wzmocnić organizm. Dowiecie się z niej jakie produkty należy włączyć do diety, a jakie z niej wyeliminować. 

W książce sporo jest także informacji o tym jak badać poziom cukru we krwi, jakie są objawy tej choroby i jakie są metody jej leczenia. Przekonacie się także jak ważne jest zdrowe odżywianie. Bardzo spodobał mi się również rozdział o planowaniu jadłospisu, z przewodnikiem po zakupach. Niezastąpiony może okazać się także 14-dniowy jadłospis i pomysły na robienie zapasów. Książką jest bardzo czytelna, napisana prostym, trafiającym do czytelnika językiem. Polecam ją każdemu, kto zmaga się z tą chorobą lub ma w otoczeniu osobę leczącą się na cukrzycę. 

Kolejnych niezwykłych nowości szukajcie w popularnej księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl



Komentarze

  1. Dobrze, że takie publikacje są wydawane, gdyż zawierają wiele potrzebnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie. Co prawda nie mam cukrzycy, ale miałam stan przedcukrzycowy i niestety jestem tą chorobą obciążona genetycznie :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej warto ją przeczytać. Dieta jest bardzo ważna. Profilaktyka działa cuda :)

      Usuń
  3. Mój pradziadek zmarł na cukrzycę w 1937 roku. Potem niektóre osoby miały też z bliższej i dalszej rodziny cukrzycę, ale nie wiem, którego typu. Ja miałem podwyższony poziom jakiś czas temu. Dlatego na uwadze będę miał. Pozdrawiam, tego typu książki są bardzo potrzebne :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To trudna w prowadzeniu choroba, wiele dzieci na nią zapada, więc warto takie rzeczy znać.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że są książki na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczęłam się zdrowiej odżywiać i zdecydowanie lepiej się czuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja bratowa ma problemy z cukrem, więc jej polecę powyższą publikację.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama zmaga się z cukrzyca.Polece jej ta książkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć o takiej książce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatna pomoc dla osób z cukrzycą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Que livro maravilhoso!
    Não conhecia, ótima resenha!
    Beijos.
    https://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla potrzebujących informacji w tym temacie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa propozycja. Cukrzyca dotyka wiele osób.

    OdpowiedzUsuń
  15. Może babci polecę. Ciężko ją czasem namowić do odpowiedniej diety. Mimo iż dziadek juz zmarł na cukrzycę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, właściwa dieta przy cukrzycy jest kluczowa.

      Usuń
  16. Dobra lektura dla osób borykającyxh sie z cukrzycą

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesująca lektura i bardzo potrzebna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super temat :) U mnie niestety jest podwyższony poziom cukry, wszystko zaczęło się wraz z problemami na tle hormonalnym.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z pewnością jest to interesująca i przydatna książka dla osób rozeznających w temacie. Mnie chwilowo nie zainteresowała, ale będę miała na uwadze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może to głupie, ale z racji moich zdrowotnych przejść, unikam jak ognia tematu chorób, jeśli mogę sobie na to pozwolić. Jednak takie książki mogą być przydatne dla wielu ludzi i należy to docenić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię :) Chociaż rzeczywiście ta książka jest bardzo pomocna!

      Usuń
  21. Temat bardzo aktualny,także dla mnie niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ją przeczytać. Zawiera wiele cennych wskazówek.

      Usuń
  22. Na pewno przydatną wiedzę zawiera ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze wiedzieć, że tę książkę można znaleźć w popularnym dyskońcie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda, cukrzyca jest bardzo powszechna, wystarczy się zastanowić ile osób się zna z tą chorobą. Fajnie, że powstają takie książki, bo na pewno wiele mogą wyjaśnić i uświadomić!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z pewnością warto mieć taką książkę w swojej domowej biblioteczce :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. W Polsce cukrzyków jest coraz więcej, zatem taka lektura jest idealna📖😊
    Serdeczności wiosenne przesyłam🌷🌞😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Warto mieć tą książkę w swojej biblioteczce.

      Usuń
  28. Bardzo ciekawa książka!Chętnie wzbogacę o nią swoją apteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa książka. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój tato niedawno dowiedział się, że ma cukrzycę, więc książka mogłaby okazać się przydatna 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być dobry pomysł na upominek dla niego :)

      Usuń
  31. Moja ulubiona księgarnia <3
    Mam bliską osobę chorą na cukrzycę. Książka z pewnością się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam tę książkę i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Taką książkę warto mieć w biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz