Nowości od wydawnictwa Blue Ocean: Pszczółka Maja i Mia and me

 


Wreszcie jest! Po dlugiej zimie doczekaliśmy się kalendarzowej wiosny :) Pąki na drzewach i kwitnące na trawnikach dywany krokusów już wcześniej zdradzały, że wiosna jest tuż za rogiem. Jak obchodzicie ten dzień? My planujemy wybrać się na długi spacer i poszukać kolejnych śladów Pani Wiosny. Dziś przygotowałam dla Was propozycje nowych magazynów od wydawnictwa Blue Ocean: Pszczółka Maja i Mia and me. O wagarach nie ma mowy, ale może warto świętować piewszy dzień wiosny z ulubionym magazynem pod ręką?

Magazyn Pszczółka Maja z pewnością ucieszy fanów tego sympatycznego owada. Znamy ją wszyscy i choć zmieniła się (na plus oczywiście) grafika, to jednak miło że Pszczółka bawi kolejne pokolenia dzieci. Dodatkiem ją dwie śmieszne myszki na kółkach, z którymi można zorganizować świetne wyścigi. W magazynie znajdziecie także ciekawostki o tych zwierzątkach, które mogą zainteresować nie tylko dzieci :) 



Nie zabrakło także komiksu o Mai i jej przyjaciołach. Zawsze podobają mi się zadania, które zmuszają dziecko do myślenia. W magazynie jest ich sporo- łamigłowki, zagadki. Przyda się taki trening szarych komórek. W najnowszym numerze znajdziecie arkusz ze słoneczniczkowym zegarem do wycięcia. Przyda się idealnie do nauki odczytywania zegara. Nauczycie sie też robić specjalną pułapkę na pająki. Dzięki nim pozbędziecie się z domu niechcianego lokatora z sufitu ;) W magazynie jest także bardzo fajny przepis na pszczele muffinki. Kiedy już przeczytacie gazetkę od deski do deski możecie zagrać w grę planszową, której plansza znajduje się w magazynie. Pszczółki Mai szukajcie w kioskach i salonikach prasowych w cenie 14,99 zł.



Małym przyjaciółkom elfów spodoba się z pewnością magazyn Mia and me. Dodatkime jest fantastyczny zestaw biżuterii, który przyda się nie tylko w zabawie. Spineczki moja córcia nosi cały czas ;) Tu także na młode czytelniczki czeka komiks, który jest na tyle barwny, że przyjmnie się go nie tylko czyta, ale i ogląda. Czytanie ze zrozumieniem Waszej pociechy możecie sprawdzić w teście "Co pamiętasz z komiksu". Poza tym w magazynie znajdziecie różne zagadki, które wymagają spostrzegawczości i logicznego myślenia. Sa tu także kolorowanki i kącik "Zrób to sam", w którym nauczycie się robić magiczną elficką koronę. 



Komentarze

  1. Pszczółka Maja jest nieśmiertelna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam wielką fanką Mai, ale znam wiele osób, które darzą ją sentymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Это издательство выпускает замечательные журналы.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne gazetki, pozdrawiam Rodzina Testuje ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super gazetki:D jak moja Kaja będzie starsza będę jej kupowac

    OdpowiedzUsuń
  6. Powtórzę PSZCZÓŁKA MAJA jest super, jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. kochałam Pszczółkę Maję, jako dziecko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amo livros assim é muito legal para presentear as crianças e dessa forma já vamos incentivando a leitura.
    Beijos.



    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajna jest ta gazetka z Pszczółką Mają :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem już za stara na takie gazetki, ale oglądanie ich zawsze mnie cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pszczółka Maja jest nieśmiertelna :) i ja i moje córki uwielbiałyśmy bajkę o Mai :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pszczółkę Maję pamiętam z dzieciństwa chociaż minęło już wiele lat :-). Ciekawe i pouczające książki zaprezentowałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Musimy się wybrać do kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mia i ja to przebój dla dziewczynek, ciągle o to pytają...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak byłam dzieckiem to lubiłam komiksy i dodatki do nich.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wybrać się z wnusiami do kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W dzieciństwie uwielbiałam Pszczółkę Maję 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Pszczółka Maja to klasyk :) Mam słabość do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. .. świetny post! ..pszczółka Maja jest kapitalna i zawsze na czasie <3
    ..gazetka kolorowa, przyjemna i miło jest poczytać:)

    - pozdrawiam cieplutko, dobrych dni ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Te książeczki coraz fajniejsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś dla moich dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś dla moich dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Once upon a time Maya the Bee Cartoon was sooo popular. It is still popular all around the world.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiałam pszczółkę Maję <3
    Piękne wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne gazetki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz