Nowości od Blue Ocean: Lissy i Smerfy


 Czujecie już wiosnę w powietrzu? Ostatnio na spacerze podziwiałam krokusy, których żółty jak słońce kolor przeganiał zimową aurę. Czekam już z utęsknieniem na cieplejsze dni...Dziś będzie u mnie kolorowo, bo takie właśnie są magazyny od  wydawnictwa Blue Ocean. Przychodzę do Was z magazynami Lissy i Smerfy. Jak zwykle nie zabrakło świetnych dodatków, które kuszą jak magnes :) 


W magazynie Lissy tym razem dodatkiem jest bardzo ładna bransoletka, z symbolem nieskończoności i zawieszką z konikiem. Solidnie wykonana, modna, z pewnością spodoba się nie jednej nastolatce. Moja starsza od razu ją założyła do szkoły :) A co ciekawego w magazynie? Dużo ciekawych artykułów o koniach i fantastyczne komiksy. Wiele dziewczyn marzy o pracy weterynarza, ponieważ kochają zwierzęta. Z tekstu "Co robi weterynarz" można się dowiedzieć na czym polega praca tego lekarza. Warto przeczytać :) 


Jak zwykle nie zabrakło także ciekawego przepisu, a także kąciku "Zrób to sam", z którego dowiecie się jak zrobić oryginalną ozdobę do pokoju miłośniczki koni :) Magazyn jest dostępny w kioskach i salonikach prasowych w cenie 14,99 zł.

Magazyn Smerfy trafił do nas po raz pierwszy. Młodsza córka uwielbia tą bajkę, więc była zachwycona. Dodatkiem jest łuk i strzały. Zabawka świetna zarówno dla chłopców, jak i dziewczynek. Daje też pole do popisu dla tatusiów, którzy mogą bawić się w strzelanie z łuku do celu ze swoją pociechą :) U nas to się sprawdza. 


W magazynie znajdziecie aż trzy komiksy z ulubionymi bohaterami. Są stosunkowo długie, wiec będzie co czytać przed snem. Do tego sporo łamigłówek, zagadek, które umilą czas i są idealnym treningiem dla szarych komórek, a także plakaty :) Polecamy wszystkim fanów smerfowej wioski! 

Komentarze

  1. Świetny post Rodzina Testuje. Za naszych czasów takie gazetki były w sumie rzadkością ;-) . Serdecznie pozdrawiam, sam byłem fanem Smerfów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dodatki do wydań zawsze kuszą najmłodszych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie gazetki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superaśne gazetki! Pamiętam jak za dziecka ciągle oglądałam Smerfy, ahhh co to była i jest za bajka! <3 Gazetka z ich udziałem z pewnością w tamtym - dziecięcym czasie bardzo by mnie ucieszyła.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja też byłam w dzieciństwie wielką fanką Smerfów, chociaż teraz też je lubię i chętnie oglądam z dziećmi :) Za moich czasów nie było jednak takiej fajnej gazetki :)

      Usuń
  5. Мне очень нравятся такие журналы.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieliśmy kiedyś tą gazetkę Lissy :) Całkiem fajna, ale no dla takich trochę większych dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Lissy jest dedykowana dla nieco starszego czytelnika.

      Usuń
  7. Współczesne dzieci mają duże możliwości rozwijania zainteresowań.

    OdpowiedzUsuń
  8. Smerfy?Nie wiedziałam,że jest taki magazyn!Musimy kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. magazyny idealne dla córeczki mojej przyjaciółki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Smerfy sama bym chętnie przytuliła. Mam do nich ogromny sentyment od czasów dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiałam i do dziś sentyment pozostał :)

      Usuń
  11. Mam duży sentyment do Smerfów. To była jedna z moich ulubionych bajek w dzieciństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smerfy najlepsze! Tego typu gazetki myślę, że fajne jeśli chodzi o rozwój dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie tylko zawiera komiks ale i bardzo rozwijające zagadki i łamigłówki.

      Usuń
  13. Muszę wybrać się z wnusiami do kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gazetka Smerfy jest całkiem fajna :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie było takich cudów gdy moje dzieci dorastały:) Świetne są te gazetki z dodatkami. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są naprawdę rewealcyjne :) Również serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  16. Smerfów jeszcze nie mieliśmy!Nawet nie wiedziałem,że jest taki magazyn.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne magazyny i ta bransoletka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że teraz są dostępne takie magazyny dla dzieci :) Smerfy, to jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa i zawsze wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo :) Cudownie, że Smerfy bawią kolejne pokolenia :)

      Usuń
  19. Śliczna jest ta bransoletka :)
    Jednak Smerfy, mi się o wiele bardziej podobają- bajka mojego dzieciństwa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne gazetki, gdybym była małą dziewczynką bardzo bym chciała je zbierać, szczególnie widząc taką ładną bransoletkę😉

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, mają dzieciaki spory wybór i dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajne te gazetki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czuć wiosnę zdecydowanie. Ja widziałam przebiśniegi. Fajnete bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza gazetka jak najbardziej dla moich dziewczyn 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka ładna ta bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie w ogródku też kwitną krokusy, ale nadal zimno i mało wiosennie. Kolor pożądany, ciekawe te gazetki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz