Świąteczne porządki z produktami Stella


Święta zbliżają się wielkimi krokami! Zabraliście się już za porządki? Sprzątanie domu może okazać się bardzo czasochłonnym zajęciem, zwłaszcza jeżeli mamy zaległości w tym zakresie. Aby wszystko nam sprawnie poszło warto zacząć generalne porządki od przejrzenia szaf, półek i szuflad i pozbycia się zbędnych rzeczy. Ja zazwyczaj prace rozpoczynam od kuchni, bo tam zazwyczaj najwięcej rzeczy jest do uporządkowania. Warto sprawdzić kuchenne szafki i przejrzeć produkty, leki, bo niektóre z nich mogą być już przeterminowane. 



Niepotrzebne rzeczy wyrzuciłam do worków na śmieci Stella. Ależ one obłędnie pachną! Szczególnie opowiadają mi te o zapachu lawendy. Co najważniejsze są wytrzymałe i nie rwą się. Są wyposażone w wygodną taśmę ściągającą. Warto zaopatrzyć się w mocne worki, żeby mieć pewność że bez problemu wyniesiemy śmieci i nie trzeba ich będzie zbierać z podłogi ;) 

Kiedy uporamy się z szafkami, czas na dalsze porządki. Świetnie sprawdziły się u mnie ściereczki Stella. Dzięki nim do sprzątania nie musiałam używać detergentów, a wiadomo że im mniej chemii wokół nas tym lepiej, tym bardziej że wszystkie te szkodliwe substancje później wdychamy. Warto o tym pomyśleć zwłaszcza jeżeli mamy w domu alergika, czy dzieci, które są najbardziej wrażliwe. 

Przy czyszczeniu kuchni towarzyszyły mi ściereczki z mikrofibry do kuchni Stella. Jestem z niej bardzo zadowolona, ponieważ wystarczyło ją zmoczyć w ciepłej wodzie i zabrać się za czyszczenie stołu, blatów kuchennych i zlewu. Okazało się, że świetnie poradziłam sobie bez użycia chemicznych środków. Ściereczka skutecznie czyści nawet tłuste i silnie zabrudzone powierzchnie. Nie pozostawia przy tym żadnych smug, ani zacieków. Sprawdza się także do czyszczenia lodówki, zmywarki, kuchenki mikrofalowej i piekarnika. Rewelacyjna sprawa! Takie porządki bez chemicznych detergentów są dużo bezpieczniejsze, szczególnie w przypadku sprzętów które mają styczność z żywnością. 


Do mycia szyb i luster użyłam ściereczki z mikrofibry Stella. Jest idealna dla alergików, ponieważ czyści bez użycia detergentów. Doskonale wchłania wodę i skutecznie czyści i poleruje lustra, szyby i inne szklane powierzchnie. Co najważniejsze nie zostawia smug ani zacieków. Czyszczenie z tymi ściereczkami jest bardzo wygodne i przy tym ekologiczne. Po zastosowaniu wystarczy ją przepłukać. Warto ją jednak także regularnie prać w pralce. Schną bardzo szybko! Dodam, że jest to inwestycja na dłużej. Ściereczka jest wyjątkowo trwała i może być używana na sucho i na mokro nawet przez okres 2 lat. To kolejna dobra wiadomość dla środowiska :)


Porządki ułatwią także Magiczne ściereczki antyalergiczne Stella. Są ona wykonane z rewolucyjnego materiału Evelon, który jest super gładki, nie rysuje powierzchni, nie rozmazuje, nie pyli i nie strzępi się. Posiada on udokumentowane właściwości antyroztoczowe, więc ściereczki świetnie sprawdzą się w domach alergików, jak również osób cierpiących na Atopowe Zapalenie Skóry. Możemy stosować je do polerowania szkła i powierzchni lakierowanych, do czyszczenia okularów, biżuterii, ekranów LCD oraz płyt indukcyjnych. Świetnie zbierają kurz. Najczęściej używam ich do czyszczenia na mokro, zamaczając ściereczkę w ciepłej wodzie. W jednym opakowaniu mamy 2 ściereczki.


Do wycierania kurzu zastosowałam też ściereczkę z mikrofibry do mebli i sprzętu RTV. Jest niezwykle miękka i bardzo przyjemna w dotyku. Włókna mikrofibry są 100 razy cieńsze od ludzkiego włosa, przez co doskonale czyszczą nawet najmniejsze, trudno dostępne szczeliny. Najczęściej stosuję ją do ścierania kurzu z mebli i sprzętu, chociaż po jej zmoczeniu można ją także wykorzystać do usuwania trudniejszych zabrudzeń lub plam. Jest idealna także do czyszczenia mebli wykonanych z tworzyw sztucznych, blatów kuchennych, drzwi, klamek i poręczy, lamp, żyrandoli, karniszy, czy np. sztucznych roślin.

Zabraliście się już za porządki świąteczne? 


Komentarze

  1. Jakie fajne te ściereczki. Super pomocny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. This product sounds good.
    I'm following you.

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, zabrałem się za świąteczne porządki. Nie wiem tylko, co zrobić ze starym telewizorem w szafie ;-) . Zwykle sprzątam generalnie w piątki do południa, ale przed świętami codziennie jest coś w mieszkaniu do zrobienia :-) . Pozdrawiam serdecznie, te ściereczki kojarzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Я тоже занимаюсь уборкой. Мои питомцы мне помогают.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę markę, choć ściereczek i worków używam zupełnie innej firmy. Stella ma świetne rękawiczki do kontaktu z żywnością, polecam, są niezastąpione np. przy obieraniu buraków na barszcz:))) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że te ściereczki mnie kuszą. Zwłaszcza te antyalergiczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiły mnie te antyalergiczne ściereczki.Mamy w domu małego alergika i musimy na wszystko uważać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne ściereczki, może skuszę się aby je zakupić ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest w czym wybierać, najważniejsze by było łatwo i szybko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana
    Jak zawsze u Ciebie garść praktycznych, przydatnych porad i produktów- dziękuję😃
    Serdeczności zostawiam💖🤗🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zawsze znajdujesz u mnie coś ciekawego :)

      Usuń
  11. Wasze recenzje, testy da zawsze takie dokładne i pełne. Super. Dobrego wieczoru dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marki nie kojarzę, ale fajnie prezentują się takie ściereczki :D
    Jeszcze jestem przed porządkami świątecznymi :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Może te się sprawdzą, bo wiele testowałam i niestety, nie spełniały zapewnień producenta!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, te są naprawdę bardzo dobrej jakości :)

      Usuń
  14. dobra ściereczka na wagę złota

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wcześniej zaczęłam porządki, warto spróbować.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra ściereczka z mikrofibry, to podstawa sprzątania i pucowania w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na szczęście nie szaleję z "przedświątecznym" sprzątaniem:) Ale czysto musi być:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam zapasy produktów tej formy i też polecam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe produkty!!! Rzeczywiście mogą być pomocne w przedświątecznych porządkach. Pozdrawiam serdecznie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie ściereczki są zawsze pomocne

    OdpowiedzUsuń
  21. Musimy takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przydatne ściereczki, takie produkty ułatwiają życie. Mam kilka takich produktów, kupionych bardzo dawno temu i korzystam z nich często, nazw firm nie znam, bo sprzedawali je tzw. "domokrążcy" na pokazach.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tam nie robię wielkich porządków przed świętami...ale produkty Stella znam i często korzystam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe produkty. Będąc na zakupach chętnie po nie sięgnę. Ściereczki dla alergików sprawdzą się u mnie na pewno. Mój faworyt to worki do śmieci o zapachu lawendy, który uwielbiam. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  25. U nas już posprzątane, jeszcze tylko ostatnie szlify i można łapać oddech :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już praktycznie wszystko posprzątałam :)
    Ale takie produkty się zawsze przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj przydałyby mi się takie produkty. Na pewno chetniej by mi się sprzątało :)
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gadżety do sprzątania zawsze potrzebne, warto znać nowości😉
    Serdeczności zostawiam kochana🧡🤗

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaciekawiły mnie te magiczne ściereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przydatny zestaw. Na mnie jeszcze te porządki czekają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ściereczki bardzo ułatwiają sprzątanie :)

      Usuń
  31. Nie mieliśmy jeszcze tych ściereczek.musimy się za nimi rozejrzec

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny wpis, bardzo praktyczne i przydatne wskazówki zawarłaś w artykule. Warto tutaj zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz