Zadbaj o swoje biurko i zabezpiecz je specjalną matą


Zawsze podobały mi się białe biurka. Dopiero jednak, kiedy kupiliśmy meble w tym kolorze do pokoju mojej córki okazało się, że choć są bardzo ładne szybciej się brudzą. Najgorzej sytuacja wyglądała z biurkiem. Dosyć szybko zaczęły się na nim pojawiać zarysowania, ślady po pisakach, zabrudzenia po sokach itp. Nie mogłam patrzeć jak niszczy się ten mebel i postanowiłam go odpowiednio zabezpieczyć. 


Kupiłam specjalną podkładkę na biurko, ale niestety zakrywała ona tylko jego część, przez co nie chroniła go odpowiednio. Dopiero maty na biurko jakie znalazłam na stronie dywanomat.pl w pełni spełniły moje oczekiwania. Wybrałam z córką nowoczesny wzór z mapą świata. Od razu spodobała mi się stonowana kolorystyka. Zawsze zwracam na to uwagę, ponieważ na biurku ucznia nie powinno być zbyt wiele kolorów i wzorów. Wiem z doświadczenia, że może to działać rozpraszająco. 



 Podkładka jest na tyle duża (90x45 cm), że świetnie zabezpiecza niemal całe biurko. Na stronie dywanomat.pl są także dostępne jeszcze większe podkładki- w rozmiarach 100-50 cm i 120x60 cm. Mata idealnie sprawdzi się nie tylko w pokoju ucznia, ale i w każdym innym miejscu pracy. Co istotne, jest bardzo łatwa w czyszczeniu. Wystarczy wilgotna ściereczka by zmyć z niej zabrudzenia. 


Dzięki tej podkładce biurko będzie nam służyć przez długie lata w idealnym stanie :) Jest jeszcze jedna zaleta- mata sprawia także, że laptop nie będzie się szybko przegrzewać w czasie wielogodzinnej pracy. Pamiętacie o zabezpieczeniu biurka specjalną matą?



Komentarze

  1. Ale super! Rewelacyjnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Your working table look amazing. I like it so much.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowna i praktyczna mata. Chroni i jednocześnie jest świetną ozdobą białego biurka. Muszę zajrzęć do tego sklepu. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na biurku miałam duży kalendarz z miejscem na notatki. Przydawał się przy odrabianiu lekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam biurko w jasnym kolorze( nie białym, ale podobnym- szary kolor) i miałam ten sam problem- wiecznie było ubrudzone
    Teraz mam w ciemniejszym kolorze(ciemny brąz) i jest o wiele lepiej, jeśli chodzi o czystość.
    Ale myślę że i tak, zainwestuje w taką mate:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Dodatkowo ochrona biurka jest mile widziana :)

      Usuń
  6. Bardzo przydatna rzecz.Muszę zainwestować w taką matę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, naprawdę świetna rzecz. Odpisuję dopiero w poniedziałek - coś blogroll pokazuje posty z opóźnieniem. Serdecznie Pozdrawiam :) Moje biurko już leciwe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. taka mata to naprawdę super sprawa :DEkstra zabezpieczenie :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna mata na biurko. Ten wzór jest naprawdę ładny, uniwersalny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, pasuje zarówno na biurko ucznia, jak i dorosłego :)

      Usuń
  10. Świetna mata, bardzo podoba mi się jej wzór. Mój syn ma zamiast maty taką ogromną podkładkę pod myszkę 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żeby pamiętać o odpowiedniej ochronie biurka :)

      Usuń
  11. Idealnie pasuje do całości!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  12. mi by się przydała taka podkładka bo przez mazidła moje biurko się całe fafluni xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego warto zainwestować w tego typu matę :)

      Usuń
  13. Super pomysł :) mata wygląda bardzo ciekawie i na pewno jest praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sposób z tą matą! Też mam takie problemy właśnie z białym biurkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Dzięki tej macie utrzymanie biurka w czystości jest dużo prostsze :)

      Usuń
  15. Fajny wzór maty :). Ja ostatnio kupiłam taką dużą z przezroczystego, elastycznego plastiku. Sprawdza się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tego typu matom biurko dłużej będzie nam służyło :)

      Usuń
  16. Красивый белый стол с Эйфелевой башней!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo praktyczne rozwiązanie i bardzo ładny wzór... Moje dzieci juz "na swoim" ale miło sobie przypomnieć cudne czasy małych dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładna ta mata!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny wzór, idealny dla ucznia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobry pomysł i wzór też ciekawy. Dobrze, że znalazłaś coś, co zabezpieczy biurko. Chociaż biały to ładny kolor, jednak podczas zakupu mebli unikam go jak ognia. Bardziej biorę taki kolor na którym nie widać za bardzo kurzu :D - taki mini cwaniak ze mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kurz widać zarówno na białych, jak i ciemnych meblach. Mata jest bardzo przydatna, szczególnie przy jasnych biurkach :)

      Usuń
  21. Ależ to elegancko wygląda :) Bardzo mi się podoba :) A jeszcze bardziej wieża Eiffla na drzwiczkach biurka :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Mata świetna i faktycznie to bardzo dobry pomysł, aby trochę uchronić to nasze białe biurko przed zniszczeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Taka mapa faktycznie bardzo praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mata fajnie wygląda, ma ciekawy wzór.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam taką matę i rzeczywiście jest bardzo praktyczna. Bardzo łatwo zmyć z niej zabrudzenie za pomocą wilgotnej ściereczki :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ułatwia utrzymanie biurka w czystości i przy tym efektownie wygląda :)

      Usuń
  26. Bardzo fajna i pomysłowa mata ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Very interesting post
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie prezentuje się ta mata :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna mata przyda się na pewno ❤
    Buziaki i pozdrowienia❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne się ta mata prezentuje 🥰

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja także lubię białe meble, i zgodzę się, że niestety szybko się brudzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego wlaśnie takie maty bardzo się przydają :)

      Usuń
  32. Super pomysł, moje córcie też mają biale biurka, muszę rozejrzeć się za taką matą.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo praktyczna taka mata i jak ładnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydowanie przydatna sprawa dla nastolatków :D Pamiętam jak wyglądało moje, za nastoletnich czasów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko dla nastolatków. Taka mata przyda się na każdym biurko. Także w miejscu pracy.

      Usuń
  35. Ale niesamowicie wygląda ta mata! Chciałabym taką na moje biurko :) Nawet z tym samym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wyboru są też inne wzory, ale ten najbardziej mi się spodobał :)

      Usuń
  36. Kiedyś miałam podobną matę

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie maty są naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny pomysł, świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie samej przydałaby się fajna mata, ale jak będę organizować swoje miejsce pracy to na pewno takie coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przydałaby się taka ładna mata, gdybym miała biurko. Tymczasem na ogół pracuje z komputerem na ławie lub na stole.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna jest ta mata! Myślę, że świetnie sprawdziłaby się również na toaletce, bo te potrafią ucierpieć od podkładów, cieni, pomadek :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Hola
    Me mando tu blog una amigo comun y vengo a visitarte
    no es que me maquille mucho mas bien nada
    Si lo deseas te invito a que visites mi blog
    cuidate mucho
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  43. To coś specjalnie dla mnie. Mam nawet jedną u siebie i z konieczności używam by nie brudzić blatu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super ta mata :) Sama bym taka chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie to wygląda. Też lubię motyw mapy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Mata się super prezentuje. I wzór też mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Taka mata na biurko to fajna sprawa. Szczególnie jeśli macie porządny mebel. Ja kupiłem biurko dostępne na stronie https://fly-desk.com/biurko-z-elektryczna-regulacja-wysokosci i chciałbym, żeby wyglądało dobrze jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  48. Odkrywam tajniki tworzenia stylowego domu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz