HEXAFLEX Urea 30- sposób na gładką skórę


O odpowiedniej pielęgnacji stóp często przypominamy sobie dopiero latem, kiedy zaczynamy nosić sandały. To błąd, bo tylko regularne zabiegi są skuteczne i pozwalają naszej skórze zachować dobrą kondycję. Niedawno zaczęłam stosować krem Hexaflex Urea30 i powiem Wam, że był to strzał w dziesiątkę. Mam problem nie tylko z suchą skórą stóp, ale i łokci, a także kolan. Mam wrażenie, że zrogowacenia robią się bardziej widoczne właśnie jesienią i zimą, kiedy noszę rajstopy i długie rękawy. Zapewne nie bez znaczenia jest brak słońca. Zwykłe balsamy w tym przypadku są niestety za mało skuteczne. 



W przypadku bardzo suchej, zrogowaciałej skóry należy sięgnąć po mocniejsze środki- takie jak krem Hexaflex. Zawiera on aż 30% stężenie mocznika wykazując działanie keratoliczne, intensywnie nawilżające i regenerujące naskórek. Likwiduje nadmierne rogowacenie oraz łuszczenie skóry. Jest zalecany m.in. w przebiegu łuszczycy, przy pękających piętach, modzelach, rybiej łusce, cukrzycy, atopowym zapaleniu skóry. Krem bardzo dobrze się wchłania i nie pozostawia tłustego filtru. Skóra po aplikacji tego produktu staje się delikatniejsza, chociaż na widoczne efekty musicie poczekać około 3 tygodnie regularnego stosowania. Cierpliwość jednak popłaca, bo skóra staje się bardziej miękka, nawilżona. Znacie krem Hexafles Urea 30?




Komentarze

  1. Świetny post Rodzina Testuje. Chyba będę mieć na uwadze - bo ze zrogowaciałym naskórkiem też mam do czynienia :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kosmetyk. Chętnie wypróbuję ten krem.Podrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  3. I like products with Urea and use it all the time!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kosmetyk. Na pewno warto wiedzieć, że takowy jest dostępny na rynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, tym bardziej że jest taki skuteczny :)

      Usuń
  5. Do stóp używałam ostatnio Garniera i był ok. Może ten też wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale dobrze o nim wiedzieć :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze polecam Dernilan, nic tak nie wygładza pięt!
    Ale i Ziaja ma dobre kremy do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego produktu ale do stóp zawsze używam kremów z mocznikiem. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfect hand cream for this time of the year.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie sluszalam wcześniej o tym kosmetyku :)
    Polecę siostrze :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Отличное средство для ухода за ногами! За ногами как-то люди редко ухаживают. Больше ухаживают за руками.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Точно, но ступням нужен регулярный уход :)

      Usuń
  13. Mam podobne problemy, więc chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam gładkie stopy, i ciągle jakiś nowy krem kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Amei conhecer esse produto que ajuda na prevenção do ressecamento de pés e joelhos e cotovelos, acho ótimo produtos assim.
    Beijos.

    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety najczęściej przypominam sobie o pielęgnacji stóp latem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Póki co używam swojego sprawdzonego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze otym produkcie nie czytałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pięty może mi się przydać. Masz rację zwykle o nogach myślimy dopiero latem a trzeba dbać o nie nawet kiedy ich nie pokazujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tymczasem lepiej zapobiegać niż leczyć ;)

      Usuń
  20. Pierwszy raz o nim słyszę.Ciekawy produkt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you so much for sharing review of that cream.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja żona na pewno będzie zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś sama sobie zrobiłam maść z mocznikiem. Warto śledzić jaka jest zawartość danego składnika,bo mocznik w stężeniu do 10% działa inaczej, a w wyższym inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesting post
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja dbam o stopy przez cały rok- raz w tygodniu peeling, a codziennie je kremuje, choć rzeczywiście, zwykłe kremy do stóp mi średnio pomagają.
    Wypróbuję ten produkt o którym piszesz, nie miałam go wcześniej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, że pamiętasz i regularnej pielęgnacji stóp :)

      Usuń
  26. Ja o stopach często przypominam sobie dopiero latem...Muszę zainwestować w ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie! Takie kremy są bardzo użyteczne w zimie.

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znałam tego kremu ale przyznam, że trochę zaniedbuję pielęgnację stóp :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wydaje mi się że kiedyś kupiłam ten krem mojemu synowi. Osobiście niestety nie dbam o stopy, tak jak powinnam 😔

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz