Nowości z księgarni TaniaKsiazka.pl: CIĘCIE


 Jeżeli szukacie na jesienny wieczór wstrząsającej książki, która wbija czytelnika w fotel to z pewnością spodoba Wam się "Cięcie" Anne Mette Hancock z TaniaKsiazka.pl. Jest to drugi tom, mrocznej serii "Mroki Kopenhagi". Dawno nie czytałam tak mocnej lektury, która do ostatniej strony zaskakuje i budzi tak wiele emocji. 

Dziennikarka śledcza Heliose Kaldan pracuje nad artykułem o żołnierzach dotkniętych zespołem stresu pourazowego. W tym samym czasie ze szkoły znika dziesięcioletni chłopiec, Lukas. Heloise ma się zająć tą sprawą. Gdy zbiera materiały do artykułu, spotyka na boisku szkolnym swojego przyjaciela- śledczego Erika Schafera, który prowadzi dochodzenie. 

Po Lukasie nie ma śladu, jednak w ręce policji trafia jego telefon. Okazuje się, że chłopiec miał obsesję na punkcie pareidolii: zjawiska polegającego na tym, że w przypadkowych rzeczach widzimy twarze. Ostatnie zdjęcie w jego telefonie przedstawia stare drzwi stodoły z dwoma oknami jak świdrujące oczy i żelazną zasuwą, która przypomina zaciśnięte usta. Na Instagramie Lukas oznaczył tę fotografię hasztagami #monster #śmierć #szatan #zło #zabijęcię.

Czas płynie nieubłagalnie. Dziennikarka i policjant ponownie łączą siły, aby za wszelką cenę odnaleźć chłopca żywego. 

Już po przeczytaniu opisu tej książki, czułam że nie będę mogła się od niej oderwać. Nie myliłam się- to bez wątpienia jedna z najlepszych opowieści psychologicznych jakie miałam okazję czytać. Bardzo podoba mi się styl pisania autorki- jest lekki, nie ma tu zbędnych, przydługawych opisów, dzięki czemu książkę czyta się wyjątkowo dobrze. 

Porusza ona wiele ciężkich tematów-problem alkoholizmu, stresu pourazowego, zdrady, niechcianej ciąży przemocy w rodzinie i wynikające z nich dysfunkcje w życiu dorosłym. Sama fabuła jest wyjątkowo intrygująca i nieprzewidywalna. Strach o chłopca, ale i nadzieja na jego szczęśliwe odnalezienie towarzyszy czytelnikowi do końca. Nie chcę Wam zbyt wiele zdradzać, ale możecie być pewni że autorka ma prawdziwy dar budowania mrocznej atmosfery i zaskakujących zwrotów akcji. Zakończenie książki również było dla mnie szokujące. Po raz kolejny autorce udało się mnie zaskoczyć. Tej historii nie da się zapomnieć. Z niecierpliwością wyczekuję już kolejnej części z Kopenhagą w tle :)


Kolejnych nowości na jesienne wieczory szukajcie w popularnej księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl

Komentarze

  1. Niegdyś sporo kupowałem z Taniej Książki. Pozycje mają bardzo ciekawe, nie powiem :) Cieszę się, że powyższa książka wbiła Cię w fotel :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tą książką. Lubię skandynawskie kryminały
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mocna i wbija w fotel, to tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie książki. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Мне очень нравятся книги с тайнами и загадками.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przeczytam. Zapowiada się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zaskakujące zwroty akcji, chętnie bym przeczytała tą książkę ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że porusza trudne tematy ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka raczej nie jest dla mnie, ale na pewno znajdzie swoich czytelników :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby doba miała więcej czasu pewnie bym się skusiła 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie moje klimaty. Przeczytam bardzo chętnie. Dziękuję za podpowiedź. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam książki, które potrafią zaskoczyć, szczególnie zakończeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie to coś dla Ciebie :) Ja już nie mogę doczekać się kolejnej części :)

      Usuń
  13. Chętnie przeczytam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie, tytuł zapisuję. Choć skoro to drugi tom, to chyba zacznę od początku serii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, bardzo lubię takie mroczne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję, że książka ta może mnie mocno wciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja wciąga bez reszty, także nie można oderwać się od książki :)

      Usuń
  17. Totalnie mój klimat, bardzo zaciekawiła mnie ta książka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Jeżeli lubisz takie klimaty będziesz zachwycona!

      Usuń
  18. Coś dla mnie, ale chciałabym zacząć od 1 tomu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam obie części i naprawdę jest to dobra seria.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mocny tytuł. O książce nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. That book look very interesting and I like your photos. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się taka tematyka, dzięki za ciekawe poleconko! :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Książka przedstawia się bardzo ciekawie. Myślę, że warto poznać tę historię :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. It sounds interesting, but not the kind of book i like to read.

    Hope that your week is going well :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba się skuszę na tą książkę :) Lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for the interesting detailed review. An exciting plot of this book! Please check out my newest post as well: beauty4fem.blogspot.com

    Glad to meet you,
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  27. Niegdyś sporo kupowałem z Taniej Książki. Pozycje mają bardzo ciekawe, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dla każdego coś fajnego się znajdzie :)

      Usuń
  28. Nothing Like A Beautiful Cup Of Tea - Excellent Photos For Sure - Happy November

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  29. Fiquei feliz que tenha curtido a leitura apesar de chocante, eu fico com medo de livros assim e perco o sono por muitas noites e por isso eu evito.
    Mas, gostei de saber que a leitura foi boa.
    Beijos.


    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię tę księgarnię TaniaKsiazka.pl :)
    Ostatnio zamawiałam tam kilka książek :)

    O tej o której piszesz jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak dziennikarka śledcza to ja poproszę

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks, this special edition box is so beautiful <3

    Great post =) This book sounds interesting. Now I want some coffee :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz słyszę o tej książce.muszę po nią sięgnąć. Madziula

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią przeczytam tą książkę 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Tym razem niestety nie mój klimat czytelniczy, nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  36. Brzmi ciekawie. Nie słyszałam wcześniej o tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  37. I chcialabym i juz sie boje :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. To już mam pomysł na prezent mikołajkowy dla cioci, ona uwielbia takie książki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Książka to świetny pomysł na prezent :)

      Usuń

Prześlij komentarz