Baginning.com- torebki na każdą okazję


Torebka to nieodłączny atrybut kobiecej garderoby. Tak naprawdę nigdy nie mamy ich za wiele, bo nawet uniwersalna torebka nie pasuje na każdą okazję. Warto mieć w szafie co najmniej kilka, żeby móc je dobierać do różnych stylizacji, ale też pór roku. Przyznaję, że do torebek mam słabość- uwielbiam je kupować. Ostatnio natrafiłam w sieci na sklep Baginning.com i przepadłam...W ofercie sklepu można znaleźć najmodniejsze damskie torebki. Każdy znajdzie tu coś dla siebie- kopertówki, listonoszki, kubełki, torebki wieczorowe, plecaki. Wybór jest naprawdę ogromny, a wzornictwo oryginalne, nietuzinkowe. 

Przyznaję, że jako mama na co dzień najczęściej towarzyszą mi duże torby- Large Tote Bags, w których bez problemu pomieszczę wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy. Maseczka, płyn do dezynfekcji, bawełniane torby na zakupy, sok dla dziecka, notes, telefon, kosmetyczka zajmują sporo miejsca i niestety w niewielkiej torebce się po prostu nie mieszczę. Do takiej dużej torby można natomiast zapakować naprawdę sporo, czasami nawet podręczne drobne zakupy. Na stronie sklepu Baggining.com znajdziecie rożne modele dużych toreb- od klasycznych po bardziej nowoczesne. Kolorystyka również jest bardzo bogata, więc z pewnością znajdziecie coś ciekawego dla siebie. 





Ostatnio bardzo mi się spodobały holograficzne torebki Holographic Purse Trzeba przyznać, że przyciągają wzrok i sprawiają, że każda stylizacja wygląda bardziej oryginalnie. W ofercie sklepu znajdziecie plecaki, torebki, nerki z tym ciekawym efektem. Moja córka zachwyciła się plecakiem z syrenim ogonem. Taki plecak z pewnością zachwyci niejedną nastolatkę :)




Niedługo wybieramy się na wesele, dlatego zaczęłam się już rozglądać za wieczorowymi torebkami Glitter Clutch. Bardzo spodobały mi się brokatowe torebki, które sprawdzą się także na Sylwestra. Warto mieć w szafie tego typu model na większe wyjścia. Będzie fantastycznym uzupełnieniem wieczorowej stylizacji. 




Wyszukiwanie produktów na stronie jest bardzo wygodne, ponieważ torebki podzielone są na kategorie. Sklep prowadzi także ciekawego bloga z poradami dotyczącymi mody, najnowszymi trendami i artykułami bloggerów. Ucieszył mnie także fakt, że Baginning.com oferuje darmową wysyłkę na całym świecie i bezpłatny zwrot. 

Komentarze

  1. Polecę znajomym Paniom w rodzinie. Tez uwielbiają kupować torebki. Serdecznie pozdrawiam Rodzina Testuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Мне нравятся сумки №3 и №4!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta brązowa mi się najbardziej spodobała <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiema listonoszki. Ostatnio sobie takową kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest z czego wybierać :) Ta brązowa wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No super, zawsze na nowy sezon szukam torebki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się trzecia i druga od końca - śliczne są <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta torebka w kształcie muszelki bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od kiedy urodził się syn raczej z workiem, a nie torebką latam ;-) Ale na jakieś większe wyjścia lubię mieć ładną torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio mam coraz większy problem ze znalezieniem dla siebie odpowiedniej torebki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe torebki, ta brązowa jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne torby i torebki się, mnie zachwyciły wyjściowe, naprawdę każda z nich to prawdziwe perełka.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że te torebki są przepiękne! Bardzo mi się spodobały, no i mają darmową wysyłkę, więc może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh torebki to taki temat MORZE , zawsze jest z nimi problem.

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak!!! Torebek Ci u mnie dostatek (i ciągle mi mało 🤣)!!! Fajny sklep!!! Z pewnością tam zajrzę 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam torebki, zarówno te duże, jak i małe modele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, chociaż ze względu na nadmiar rzeczy najczęściej jestem zmuszona nosić duże modele.

      Usuń
  17. U mnie też tylko i wyłącznie duże torebki- w tym mniejszych, nie pomieszcze wszystkich drobiazgów, które są mi niezbędne :D
    Chociaż po przeczytaniu postu i obejrzeniu zdjęć, muszę przyznać, że ta mała różowa torebka jest prześliczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mi małe torebki też bardzo się podobają, ale jednak funkcjonalność zwycięża :)

      Usuń
  18. Fajne torebki :) każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie torebki bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam torebki ale najbardziej cenię sobie shopperki albo listonoszki :)

    Wybrałaś same świetne modele i fasony :) Każdy znajdzie coś dla siebie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. A moja siostra właśnie w ten weekend idzie na wesele i szukała torebki .... Ja wolę plecaki, mam kilka torebek, ale rzadko je wyciągam z szafy. Lubię duże torebki. Ta w kształcie muszelki ciekawie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze stawiam na duże torby, chociaż na niektóre większe wyjścia przydaje się mała :)

      Usuń
  22. Fajne! Szczególnie zainteresowała mnie ta wielka szara, mogłabym tam pomieścić wszystko, nawet 3-4 książki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Absoluteley great products =)

    Great bags, they look really nice =)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne torebki! Pierwszy raz słyszę o tym sklepie :) chętnie do niego zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ostatnio stawiam na plecaki, ale widzę, że i je można tu znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór ogromny, myślę że wyszukasz coś dla siebie :)

      Usuń
  26. Ta na przedostatnim zdjęciu - piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam jedną dużą torbę i jedną małą - zazwyczaj kupuję jak któraś mi się zepsuje. A że właśnie jedna uległa wypadkowi, to spadłaś mi z nieba. Rozejrzę się w sklepie na pewno, bo już w poście widzę kilka torebek, które wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne torebki. Zajrzę do tego sklepu, może wypatrzę coś dla córki na święta. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór jest bardzo duży, więc z pewnością coś znajdziesz :)

      Usuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne torebki, ale ja mam w domu już chyba zapas do końca życia i nie wiem czy jeszcze coś kupię :D Dostaję od rodziny, bo im się szybko nudzą i kupują nowe, szkoda mi bo nówki sztuki, zresztą nie lubię konsumpcjonizmu, więc daję im dom u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie sie składa, ja właśnie szukam torebki dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi sie druga i trzecia od poczatku. Torebek nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekne torebki! Chociaż ja osobiście preferuje duże torby, ze względu na ich praktyczność.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz