Plakaty Poster Store- mała zmiana, duży efekt


 Lato kojarzy mi się z wakacyjnymi wyjazdami, ale też remontami. Co roku część urlopu przeznaczamy właśnie na zmianę aranżacji domu. Nie zawsze jednak potrzeba dużego remontu, żeby poczuć w naszych czterech ścianach powiew świeżości. Czasami wystarczy drobna zmiana dekoracji, przestawienie kilku mebli, by wnętrze nabrało nowego wyglądu. W moim domu pojawiły się właśnie plakaty od Poster Store i powiem Wam, że jestem bardzo zadowolona z efektu. 5 nowych plakatów i aż 3 pomieszczenia zmieniły się na plus. Mała zmiana- duży efekt :) Wybór plakatów na stronie Poster Store jest tak ogromny, że z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. 

Tyle, że musicie się uzbroić w cierpliwość, bo ich przeglądanie zajmuje trochę czasu. Dodam, że co wtorek firma prezentuje nową kolekcję plakatów pod zmieniającym się tematem. Znajdziecie tu zarówno obrazy do salonu, plakaty dla dzieci, obrazy do kuchni- w różnej tematyce i kolorystyce. Możecie udekorować nimi dowolne pomieszczenie- inspiracji na pewno Wam nie zabraknie. Cała oferta jest pogrupowana w kategorie, co ułatwia poszukiwania. Kiedy już wybierzecie odpowiednie plakaty możecie też od razu dopasować ramki. Są one dostępne w rożnych rozmiarach i kolorach- białe, srebrne, złote, miedziane, czarne, dębowe, orzechowe... 


Przesyłka doszła do mnie w ekspresowym tempie, starannie zapakowana i zabezpieczona przed uszkodzeniem. Dodatkowo plastikowe szybki są pokryte z obu stron specjalną folią, która skutecznie chroni je przed zarysowaniem. Wszystkie plakaty są naprawdę bardzo dobrej jakości-wydrukowane na ekologicznym papierze, który jest wyprodukowany z drewna pochodzącego tylko z certyfikowanych lasów. 


Do pokoju dziecięcego, w którym rządzą jednorożce wybrałam duży plakat z tym właśnie motywem. Fantastycznie wypełnił on przestrzeń nad półką. W tym miejscu brakowało właśnie takiego plakatu! Biel ramki ładnie prezentuje się na różowej ścianie. Motyw jednorożca nie jest zbyt duży, przez co całość wygląda subtelnie. 



Urocza balerina, plakat z piwoniami i napisem "Take me to Paris" trafił z kolei do pokoju starszej córki. Idealne motywy dla nastolatki, które także sprawdzą się w innych pomieszczeniach. Tematyka jest na tyle uniwersalna i ponadczasowa, że na pewno plakaty długo będą modne :) 


Na koniec chciałam Wam zaprezentować mój salon. Miejsce nad kominkiem było niewykorzystane i miałam wrażenie, że czegoś brakuje w tym miejscu. Cały pokój jest w filmowych klimatach, z dodatkami w kinowym stylu, więc postawiłam na czarno-biały plakat ze słynnym zdjęciem brytyjskiej aktorki Audrey Hepburn, grającej główną rolę w kultowym filmie Śniadanie u Tiffany'ego z 1961 roku. 

Jeżeli chcecie w szybki sposób odświeżyć wnętrze, to z pewnością plakaty ze sklepu Poster Store są idealnym rozwiązaniem. Mam dla Was wspaniałą niespodziankę- 40% rabatu na plakaty z wyłączeniem kategorii Selection, ważny do 2 sierpnia do północy.

Kod rabatowy:

 rodzina40

Zapraszam Was również do obejrzenia moich wcześniejszych aranżacji z plakatami Poster Store:

Odmienione wnętrza z Poster Store

Komentarze

  1. Piękne plakaty i aranżacje. Też lubię zmiany w domu, a plakaty to świetny sposób aby nasze wnętrza nabyły nowego charakteru. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś piekne plakaty. Super ociepliły wnętrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki nim wnętrza nabrały zupełnie nowego charakteru :)

      Usuń
  3. Wspaniałe aranżacja Rodzina Testuje. Znalazłem tutaj też coś dla siebie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robimy podobnie, tez zawiesiłam nowe obrazki i zrobiliśmy lifting łazienki:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, takie małe zmiany mogą mogą w szybki i niedrogi sposób odmienić wnętrze :)

      Usuń
  5. Plakaty, obrazy czy zdjęcia w ramkach, choć niepozorne, potrafią zrobić ogromną robotę :D Sama zawiesiłam u siebie w domu plakaty od Poster Store, tyle że w odcieniach różu w złotych ramkach i efekt WOW był (i jest nadal) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne plakaty zamówiłaś. Ja teraz zamówiłam plakaty od nich rodzicom. Są przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba oferta tego sklepu :) Obecnie mam na ścianie trzy ich plakaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt ;) Ile to mogą zmienić w mieszkaniu zwykłe plakaty

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie plakaty potrafią odmienić wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne plakaty wybrałaś. Pięknie odmieniają wnętrze. Kominek też robi wrażenie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie jestem na etapie składania kolejnego zamówienia. Kocham te plakaty :) Potrafią odmienić każde wnętrze

    Pozdrawiamy
    Do Połowy Pełna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam- świetna jakość i bardzo bogate wzornictwo :)

      Usuń
  12. To prawda, niewielkim kosztem można odmienić wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie Ci to wyszło :) kilka plakatów i całe wnętrze wygląda zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. These posters look very beautiful and I like how you include them in your interior.

    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie! Poster Store ma cudowne plakaty, nie dawno kupiłam jeden do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Amo mudar alguns cantinhos da casa, acho lindo e concordo que pequenas mudanças acabam mudando toda a decoração e deixando o ambiente de cara nova.
    beijos.


    https://www.parafraseandocomvanessa.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie zdobią, ja bym pewnie szła w motywy górskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię plakaty. W bardzo szybki sposób można zmienić sobie aranżacje pokoju. Ten jednorożec cudownie słodki. Już skradł moje serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jednorożec jest super :) My też lubimy te motywy :)

      Usuń
  19. Fajne ^^ sama wolę zdjęcia i inne ramki trzech na pułkach;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Robią robotę te plakaty. Ten z baleriną mi się najbardziej podoba. Bardzo fajne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne te plakaty! Naprawdę robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne plakaty :) to świetny pomysł na odświeżenie wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są te plakaty :-)Muszę pomyśleć o małej zmianie z dużym efektem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) Plakaty Poster Store ułatwią Ci to zadanie :)

      Usuń
  24. WOW. Pasują idealnie. Zdjęcia aranżacji, jak z okładki <3. Pokój w filmowych klimatach - ale czad! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Very Wise Use Of Space - Practical And Functional - Well Done

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, świetne! Mam prawie 25 lat, ale chętnie zamówiłabym sobie tego jednorożca :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Plakaty świetnie prezentują się w Twoich domowych wnętrzach.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prezentują się świetnie, muszę zajrzeć do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Posters are a quick and easy way to transform a space. I remember doing that in my daughter's room when she was a teenager. Your salon looks so pretty and Audrey is a very nice touch..Happy Summer..xxoJudy

    Pozdrawiamy
    Judy
    http://judyatgoldcountrycottage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz pięknie w domku :)
    Bardzo mi się podobają te plakaty i aranżacje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też miałam na nie ochotę, ale póki co zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow!Ale pięknie!��

    OdpowiedzUsuń
  33. ..jestem zachwycona! ..świetne aranżacje, kilka plakatów i jak uroczo wygląda wnętrze - wyszło Ci to pięknie! ❤

    - pozdrawiam najserdeczniej, uroczego weekendu życzę ❤

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie urządzone wnętrza. Plakaty robią ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem miłośniczką plakatów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę przyznać, że bardzo ładnie prezentują się takie plakaty :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są rewelacyjne-polecam bo pasują do różnych wnętrz :)

      Usuń
  37. Cudownie to udekorowałaś! *;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny pomysł na szybką zmianę w domu, super dekoracje i tak ślicznie macie w pokojach👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- plakaty to najprotszy sposób na zmianę we wnętrzach :)

      Usuń
  39. Jak pieknie i nastrojowo wyglada wnetrze z takimi plakatami, duza zmiana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plakaty potrafią zmienić wnętrze nie do poznania :)

      Usuń
  40. Idealnie wpasowały się we wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne plakaty i wnętrze. Uwielbiam takie inspirację, zwłaszcza, że sama uwielbiam dbać o porządek w moich pomieszczeniach. Świetnie sprawdzają się przy tym woreczki strunowe.

    OdpowiedzUsuń
  42. W ogóle powieszenie na ścianach plakatów potrafi praktycznie całkowicie odmienić pomieszczenie. A przy tym nie jest zbytnio kosztowne, bo plakaty drogie nie sa.

    Sama ostatnio postanowilam powiesić w swoim domu na scianch plakaty w salonie oraz w sypialni.

    Zamawiałam przez internet. Na początku szukałam w większych marketach, ale jest tam ograniczony wybór wzorów. W sieci można znaleźć o wiele ciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
  43. Mojej najmłodszej córce chciałabym na dniach zamówić jakiś solidny kocyk. Ogólnie mam już w sumie na oku świetną ofertę gdzie wybór jest faktycznie wielki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz