Tiulowa spódnica ze sklepu Pradlo


Spódnica tiulowa to absolutny hit od kilku sezonów. Lubię mieć w swojej garderobie rzeczy, z których można tworzyć różne stylizacje na niemal każdą porę roku. Wtedy wiem, że dobrze zainwestowałam pieniądze :) Bez wątpienia tiulowa spódnica do takich właśnie ubrań należy. Całkiem przypadkiem natrafiłam na stronę internetową sklepu Pradlo. Można tam znaleźć bogaty wybór przepięknej bielizny dla kobiet-halki, biustonosze, półhalki, piżamy, koszule nocne, bieliznę korygującą mankamenty figury, reformy jedwabne, W ofercie są także swetry, kardigany, spódnice, sukienki, dresy, a nawet czapki. Dostępna jest także bielizna dla mężczyzn i piżamki dla dzieci. 

Produkty są wysokiej jakości, ponieważ sklep współpracuje z najlepszymi producentami polskich marek. Wybór wzorów, kolorów i rozmiarów jest na tyle duży, że każdy znajdzie coś dla siebie. W sklepie internetowym Pradlo znalazłam przepiękną spódnicę z tiulu i zdecydowanie była to miłość od pierwszego wejrzenia ;) Do wyboru są dwie wersje kolorystyczne: mięta i pudrowy róż. Ja zdecydował się na tą drugą, ponieważ stwierdziłam, że mam więcej ubrań, które będę do niej pasować kolorystycznie. 


Przesyłka dotarła do mnie ekspresowo :) Po rozpakowaniu spódnicy okazało się..., że jest jeszcze ładniejsza niż na zdjęciu :) Podszewka przepięknie delikatnie się mieni, dzięki czemu spódnica wygląda jeszcze bardziej zjawiskowo. Gumka jest bardzo elegancka, z delikatnym złotym zdobieniem. Cudo! Widać, że producent zadbał o każdy szczegół. 



Uwielbiam tą spódnicę za jej uniwersalność. Świetnie wygląda zarówna z ramoneską, jak i dżinsową kurtką. Idealnie pasuje zarówno do t-shirtów, jak i bardziej eleganckich bluzek. Można ją komponować zarówno ze szpilkami, jak i bardziej casualowym obuwiem. Dzięki temu możemy ją nosić zarówno na co dzień, jak i od święta. Sprawdzi się do pracy, na zakupy, do kina, na randkę, na imprezę... Jesienią też nie zamierzam jej odpuszczać :) Wtedy zestawię ją ze swetrem z warkoczowym splotem i długimi butami. 








Lubicie tego typu spódnice? Z czym je najczęściej łączycie?

Komentarze

  1. Piękna spódnica. Też lubię kupować ubrania, aby można je było zestawiać z tym co już mam w szafie. Dodatkową zaletą,jest to że praktycznie można ją nosić przez cały rok. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tiulowe spódnice więc z chęcią bym taką przygarneła:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Linda falda , te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Это правда, очень нравится :)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam. Ja z modą taką a taką - raczej na bakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W każdej stylizacji wyglądasz świetnie i to nie tylko dzięki tej zjawiskowej spódnicy.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz w każdym wydaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna. Pasuje idealnie do jeansowej kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna spódnica, delikatna, zwiewna, uniwersalna. Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za takimi spódnicami, ale tu mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama wolę nosić spodnie, ale muszę przyznać, że Twoja spódnica prezentuje się ładnie i delikatnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super spódnica. Świetne stylizacje,mnie najbardziej podoba się zestawienie z granatowym t-shirtem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc właśnie w tej stylizacji najlepiej się czuję :)

      Usuń
  13. Ładna spódnica, myślę, że zachęciłaś wiele dam do jej noszenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz w tej spódnicy, ja lubię takie spódnice właśnie z t-shirtami i z tenisówkami :D Modnie i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Takie stylizacje są najbardziej praktyczne na co dzień :)

      Usuń
  15. Bardzo lubię tiulowe spódnice i mam ich aż dwie :D
    Ślicznie wyglądasz tak świeżo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wygląda ta spódnica, ja jednak wolę chodzić w spodniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień ja też najczęściej chodzę w spodniach, ale jednak spódnicę od czasu do czasu też lubię zakładać. Szczególnie w tak uniwersalnych stylizacjach.

      Usuń
  18. Mam jedną tiulową spódnicę (w granacie) i uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna spódnica i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna i kolor przyjemny😀
    Pozdrawiam serdecznie🧡😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna spódnica :) Dawniej rzadko nosiłam, jednak ostatnio bardzo polubiłam i w lecie chętnie je noszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lecie to absolutny must have, szczególnie w ciepłe dni :)

      Usuń
  23. Bardzo ładnie prezentuje się ta spódnica :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna, delikatna, zwiewna! I pasuje do wielu stylizacji. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tą uniwersalność właśnie szczególnie ją lubię :)

      Usuń
  25. Bardzo ładnie to wszystko zestawiłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna, dziewczęca spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna spódnica i bardzo ładnie w niej wyglądasz:) ja bym pewnie wybrała miętowa bo uwielbiam ten kolor,ale taki krój niestety nie dla mnie;) przy moich gabarytach bym wyglądała jak beza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor miętowy też jest piękny, ale w mojej szafie mało ubrań by do niej pasowało.

      Usuń
  28. Wow ! Po prostu super, bardzo Ci pauje ta stylizacja :) I jaka ładna z Ciebie kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam serdecznie ♡
    Śliczna ta spódnica, do wszystkiego będzie pasować :) Teraz często widuję takie tiulowe spódnice, sama takiej co prawda nie mam ale to tylko kwestia czasu kiedy taka spódnica pojawi się w mojej garderobie. Strasznie mi się podobają! :)
    Wyglądasz cudownie, naprawdę pięknie!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za miłe słowa :) Spódnica tiulowa naprawdę świetnie się sprawdza. Warto mieć ją w szafie :)

      Usuń
  30. Przepiękna spódnica! Pierwszy raz słyszę o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają bardzo dobrą ofertę. Warto zajrzeć na ich stronę :)

      Usuń
  31. Ta spódnica jest przepiękna :) Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oh very cute style darling
    Great photos

    OdpowiedzUsuń
  33. Faktycznie piękna a do tego uwielbam pudrowy róż...od pewnego czasu. Tylko nie wiem czy w tiulu lepiej nie wyglądają osoby szczuplejsze. Ale na pewno zajrzę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę tiul mogą nosić zarówno osoby szczuplejsze, jak i nieco grubsze. Wszystko zależy od fasonu. Najlepiej przymierzyć i ocenić.

      Usuń
  34. Ale piekna jest ta spódnica. Ja najczęściej łączę tiulowe spódnice z t-shirtem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najlepiej czuję się w zestawie z t-shirtem.

      Usuń
  35. uwielbiam takie spódnice, mam kilka w szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie szukam dla siebie takiej lekkiej spódniczki, pięknie się prezentuje na tobie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam ten sklep- spódnica jest naprawdę bardzo dobrej jakości :)

      Usuń
  37. Super stylizacje!Nie wiedziałam,że spódnica tiulowa pasuje do tyłu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Spódnica tiulowa ze sklepu Pradlo jest bardzo odpowiednia do noszenia.
    Kolor spódnicy jest również ładny.

    Niech Twój dzień będzie wypełniony szczęściem.

    OdpowiedzUsuń
  39. I really like this skirt. It fits almost every piece of clothing. :) It's like a princess! ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz, spódnica w zestawie z kurtką wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica jest na tyle uniwersalna, że fajnie można ją zestawiać z różnymi ubraniami :)

      Usuń
  41. Myślałam ostatnio o spódnicy w tym stylu i poszukiwałam jakiegoś fajnego sklepu internetowego z bielizną, tak że myślę, że zerknę na stronę Pradlo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolor cudowny, będzie pasować jak i jej fason do wielu stylizacji. Ja jednak nie lubię tego materiału. Latem wolę bawełnę, len jakoś są dla mnie wygodniejsze podczas upałów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że w upalne dni najlepiej ubierać "oddychające" tkaniny, chociaż muszę przyznać że ubrałam ją wczoraj (a było 26 stopni) i okazała się bardzo przewiewna :)

      Usuń
  43. Śliczna, a kolor przecudowny. Do wszystkiego pasuje i każda stylizacja jest super👌 Tej wiosny jakoś poluję na ubrania w tym kolorze🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzeczywiście, kolor jest bardzo uniwersalny. Ja też ostatnio bardzo się z nim polubiłam :)

      Usuń
  44. Wygląda prześwietnie :) Nie mam takiej w swojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna ta spódnica :) slicznie w niej wyglądasz :) JA właśnie czekam, aż przyjdzie moja tiulowa sukienka na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiul sprawdza się zarówno na co dzień, jak i na większe wyjścia :)

      Usuń

Prześlij komentarz