Zakupy w sklepie Bee.pl

Pandemia wiele namieszała w naszej świadomości. Dopiero w czasie lockdownu przekonałam się do zakupów internetowych i wyszło mi to na dobre. Jest to dużo wygodniejsze, bezpieczniejsze i przy tym często oszczędniejsze. Sporo dobrych opinii czytałam o sklepie internetowym Bee.pl i postanowiłam sprawdzić, czy rzeczywiście są prawdziwe. I wiecie co? To teraz jeden z moich ulubionych sklepów :) Znajdziemy tam zdrową żywność, ekologiczne kosmetyki, chemię gospodarczą, suplementy, zabawki, książki, ale też produkty dla mamy i dziecka, np. kosmetyki dla dzieci Wybór jest naprawdę ogromny, a przy tym nie brakuje bardzo atrakcyjnych promocji. Jesteście ciekawi, co pojawiło się w moim pierwszym zamówieniu? W takim razie zapraszam do dalszej lektury J



Moje zakupy w sklepie Bee.pl:

Be Bio Ewa Chodakowska- Naturalny żel pod prysznic- Granat i jagody goji- Jeżeli szukacie bezpiecznego, naturalnego żelu pod prysznic to jest to produkt dla Was. Kosmetyk ma neutralne pH, co sprawia że jest łagodny i delikatny dla skóry. Zawiera on aż 99,4 % składników pochodzenia naturalnego. To kompleks łagodnych substancji myjących pozyskiwanych między innymi z oleju kokosowego i nasion rzepaku. Minerały z morskiej soli, dodatkowo wspierają funkcjonowanie skóry dzięki obecności kompleksu mikroelementów i soli mineralnych sodu, magnezu i wapnia. W jego składzie znajdziecie także:
-ekstrakt z owoców goji, który wspomaga właściwości ochronne skóry, wzmacnia i witalizuje.
-ekstrakt z granatu- który łagodzi podrażnienia i tonizuje skórę
-sok z liści aloesu- który doskonale nawilża, łagodzi podrażnienia, pielęgnuje skórę i pomaga zachować jej naturalną równowagę.



Jakie są moje odczucia? Bardzo pozytywne. Żel świetnie się pieni i dobrze rozprowadza. Niedawno czytałam artykuł o właściwościach jagód goji i postanowiłam wprowadzić je do diety, ale także do mojej kosmetyczki. Naturalne ekstrakty tych owoców działają bardzo korzystnie na skórę. Wyczuwa się to po kąpieli, ponieważ skóra jest delikatna, przyjemnie nawilżona i miła w dotyku. W naturze siła! Trudno przejść obojętnie obok zapachu tego żelu. Jest delikatny, słodki, powiedziałabym, że wręcz relaksujący. Co ważne, kosmetyk zawiera wyłącznie substancje zapachowe pochodzenia naturalnego.



be BIO Ewa Chodakowska Naturalny deo roll- Skoro już zamówiłam żel be BIO, postanowiłam iść za ciosem i wypróbować naturalny dezodorant roll-on na bazie naturalnego ałunu z ekstraktem z owoców goji i granatu. On także zawiera 99,4 % składników pochodzenia naturalnego. Ałun jest bardzo skutecznie działającym minerałem znanym od stuleci. Zapobiega powstawaniu nieprzyjemnego zapachu i jest polecany dla osób o wrażliwej skórze, ponieważ ma właściwości łagodzące. Dawniej mężczyźni stosowali ałun po goleniu twarzy, aby zatamować drobne krwawienia. Z pewnością ten dezodorant możemy także stosować po depilacji, ponieważ nie podrażni skóry. Dodatkowo ekstrakt z goji wspomaga właściwości ochronne skóry, detoksykuje ją, wzmacnia i witalizuje. Ekstrakt z granatu łagodzi podrażnienia i tonizuje skórę. Sok z liści aloesu koi podrażnienia, pielęgnuje skórę oraz pomaga zachować jej naturalną równowagę.


Dezodorant bardzo dobrze się u mnie sprawdził. Zapewnił mi kilkugodzinną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem. Co istotne, nie zostawił na ciemnych ubraniach żadnych śladów. Zastosowałam go po depilacji pach, bo dla dezodorantu jest to najtrudniejszy egzamin. Tym razem jednak nie czułam żadnego dyskomfortu, ani podrażnienia skóry. Naturalne składniki zadziałały na delikatną skórę pach jak łagodzący kompres.



LaQ Hands & body gel- Już samo opakowanie tego żelu przyciąga wzrok i kusi do zakupu. Rysunek zająca od razu skojarzył mi się z Wielkanocą :) Łagodna receptura oparta na substancjach myjących pochodzenia roślinnego, wzbogacona ekstraktem z kiwi i winogron zapewnia doskonałe oczyszczenie skóry bez jej przesuszania. Dodatek ekstraktu z zielonej kawy, kory cynamonowca, korzenia imbiru i papryki zapewnia efekt gładkiej i ujędrnionej skóry.



Żel fantastycznie się pieni i jest bardzo wydajny. Przy tym pachnie po prostu obłędnie- jak sok winogronowy. Prawdziwa uczta dla ciała i zmysłów. Skóra po umyciu pachnie słodko i jest przyjemnie wygładzona. To dla mnie bardzo ważne, bo niestety przy mojej suchej skórze, często po kąpieli odczuwam dyskomfort. Po umyciu tym żelem nie znam tego problemu.

LaQ Gel 8 in 1- ekstremalnie dziki żel pod prysznic z ekstraktem dębu- Gdy tylko zobaczyłam opakowanie tego kosmetyku z dzikusem z lasu od razu pomyślałam, że mój mąż będzie nim zachwycony. Nie myliłam się! Od razu spodobał mu się zabawny rysunek dzika w okularach i napis 100% zadowolonych mężczyzn (Badanie przeprowadzone na celowo do tego wybranej grupie 2 mężczyzn. Obydwaj oświadczyli, że Ekstremalnie Dziki Żel myje) J 


Moja druga połówka nie lubi specjalnie testować żadnych nowości, ale obok kosmetyku, który potrafi rozbawić trudno przejść obojętnie. Na opakowaniu możemy też przeczytać, że wszystkie loszki zgodnie twierdzą, że żel dziko pachnie. A jak się sprawdza? Tak jak napisał producent- myje i to bardzo dobrze, bo łatwo się pieni. Zapach ma naprawdę niesamowity- przywodzący na myśl męskie perfumy. Pierwszy ulubiony żel mojego M.

Eco denta- czarna pasta do zębów- Już sam kolor pasty może zdziwić-jest ona czarna jak węgiel. I to dosłownie, bo zawiera ona właśnie czarny węgiel. Pasta skutecznie wybiela zęby i usuwa osad, pozostawiając długotrwałe uczucie świeżości. 

To fantastyczna alternatywa dla past z fluorem, który niestety nie jest obojętny dla zdrowia. W przypadku użycia Eco denta mamy pewność, że produkt jest w pełni naturalny i na pewno nam nie zaszkodzi. Jeżeli chodzi o efekt wybielenia, to rzeczywiście po kilku umyciach zęby stają się nieco bielsze.

Neobio Pasta (żel) do mycia zębów dla dzieci Jabłko i papaja Eco- Jest to naturalna, w pełni bezpieczna dla dzieci pasta, bez fluoru. Maluszki potrzebują czasu, żeby opanować sztukę wypluwania pasty, więc ważne jest, aby była ona zdrowa i nieszkodliwa w razie połknięcia. Pasta Neobio dokładnie oczyszcza płytkę nazębną i zabezpiecza przed próchnicą. 

Zawiera surowce z kontrolowanych upraw. Pasta w smaku jest nieco słodka, daje mocne uczucie odświeżenia. Moja córcia chętnie myje nią zęby. Dzięki żelowej konsystencji łatwo się ją rozprowadza. 50 ml opakowanie jest wydajne i wystarcza na długo.

Zakupy w sklepie Bee.pl okazały się bardzo udane. Niedługo pojawi się u mnie wpis o produktach spożywczych z tego sklepu. Znacie Bee.pl? 

Komentarze

  1. Gdzieś mi się obiła nazwa tego sklepu o uszy :)
    Super zakupy ale jestem mega ciekawa tych spożywczych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment sklepu jest naprawdę bardzo duży- zarówno jeżeli chodzi o produkty kosmetyczne, jak i spożywcze :)

      Usuń
  2. Wszedłem na ich stronę i wygląda OK. Istnieje już Biedronka czy Mrówka, więc może czas na kolejnego owada 😜.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tego sklepu, ale fajne produkty, szczególnie zaciekawiły nie żele pod prysznic LaQ:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze ze bardzo fajne produkty maja. Chetnie zajrze na ich strone, koze cos znajde dla siebie. Ten zel dla dzieci bardzo mi przypadl do gustu. Ja przez ta pandemie tez czesto korzystam z zakupow internet, glownie ksiazki plyty cd. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie myślałam, że tak polubię zakupy przez Internet. Okazuje się, że nawet spożywkę, czy kosmetyki dobrze się kupuje w wirtualnej przestrzeni :)

      Usuń
  5. Nigdy nie kupowałam w tym sklepie, ale może kiedyś się tam zaopatrzę w różne dobra. Co do kulek, sama stosuję Garniera i jestem z niego zadowolona, więc zostanę przy nim. Ten żel do ciała w "wielkanocnym" opakowaniu bardzo mnie zaciekawił. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, sklep ma ogromny asortyment i wiele świetnych promocji!

      Usuń
  6. ekstremalnie dziki żel pod prysznic skradł moje serduszko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego sklepu, ale z chęcią sprawdzę go:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko raz robiłam tam zakupy, ale faktycznie można szybko koszyk wypełnić, bo asortyment jest bogaty. Ceny przyzwoite, ale mogliby częściej robić promocje na darmową przesyłkę:) Używam pasty Eco denta i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę - czytam, że mają świetne produkty. Ja raczej kupuję w sklepach stacjonarnych, ale będę mieć na uwadze powyższy sklep :) Pozdrawiam Rodzinatestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pandemia wymusiła na mnie zakupy internetowe i okazuje się, że wyszło mi to na dobre :) Ja również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Отличные покупки! Спасибо, что рассказали.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakuly. Widzę tu wiele fajnych i dobrych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sam bardzo interesujące produkty, naprawdę świetny przegląd :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jasne, że znam ten sklep. Bardzo lubię robić tam zakupy, bo mają ogromny asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkty Chodakowskiej jakoś mnie nie kuszą ale czarna pasta czy żel to już tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po raz pierwszy sięgnęłam po produkty Chodakowskiej, ale faktycznie są dobre. Skład krótki, naturalny i skutecznie działają- szczególnie jeżeli chodzi o antyperspirant :)

      Usuń
  16. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znalam tego sklepu, ale po takiej recenzji chetnie tam zajrze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiłaś mnie produktami be BIO od Ewy Chodakowskiej. Jeszcze nigdy nie miałam okazji ich używać. Widziałam je, ale jakoś nigdy nie zdecydowałam się na zakup. Teraz spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dopiero teraz pierwszy raz ich użyłam. Bardzo dobrze się sprawdzają. Jestem z nich zadowolona.

      Usuń
  19. I like bee products. Thanks for introducing me a trustworthy online store.

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam sklep Bee. i często korzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, chętnie sięgnęłabym po dezodorant i żel z zającem!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, oba kosmetyki są super. Żel zostawiłam sobie na Wielkanoc :)

      Usuń
  22. Lubię ten sklep,bo ma naprawdę duży asortyment

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiele słyszałam o tym sklepie, ale nigdy z niego nic nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Wybór asortymentu jest bardzo duży, a zamówienia bardzo szybko i sprawnie dochodzą :)

      Usuń
  24. Nie znałam sklepu. Moja siostra stosuje szampon od Ewy Chodakowskiej, jest zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne produkty :) A o sklepie wcześniej nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. W tym sklepie jakiś czas temu robiłam zakupy ;) Miałam tą pastę eco denta i była super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem z niej bardzo zadowolona. Ma naturalny skład i dobrze czyści- a to podstawa :)

      Usuń
  27. Planuję zrobić zakupy w tym sklepie, bo dużo dobrego o nim czytam:) ten żel do ciała zaciekawił mnie najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep ma dużo dobrych opinii i faktycznie nie są wyssane z palca. Jestem bardzo zadowolona z zakupów w tym miejscu :)

      Usuń
  28. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Ten żel z dzikiem to coś zdecydowanie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie..
    Niestety ale żaden kosmetyk nie wpadł mi w oko ,czekam więc na post o produktach spożywczych ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak :) Może coś ze spożywki wpadnie Ci w oko ;)

      Usuń
  30. Miałam kiedyś pastę z węglem i krem do twarzy, super dodatek do kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda- skuteczne i co najważniejsze naturalne :)

      Usuń
  31. Testowałam balsam do ciała od Chodakowskiej i bardzo dobrze mi się sprawdził ;) Super skład

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamu nie miałam jeszcze, ale też chętnie wypróbuję :)

      Usuń
  32. Ciekawe odkrycie. Totalnie nie słyszałam o tym sklepie, a widzę, że mają tam same perełki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, sklep jest godny polecenia. Zajrzyj na stronę Bee.pl to się sama przekonasz :)

      Usuń
  33. Nie znam tej marki, zatem nie mam zdania.
    Wiedzieć warto i słuchać dobrych rad-także
    Pozdrawiam cieplutko, zdrówka życząc🌷😃💖

    OdpowiedzUsuń
  34. Lovely post! Unique products!

    Pozdrawiamy
    Caitlin'nMegan

    OdpowiedzUsuń
  35. Great products!
    Have a nice day

    softcutieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę, że warto odwiedzić sklep Bee.pl.Staram się używać naturalnych kosmetyków i takie właśnie są w jego ofercie. Moją uwagę zwrócił naturalny dezodorant i czarną pasta do zębów.Dziękuję za podpowiedź.Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro cenisz sobie zdrowe, ekologiczne produkty, to z pewnością będziesz zachwycona ofertą tego sklepu :)

      Usuń
  37. The black toothpaste looks very interesting. Sounds like all good products. Thanks for your visit to me and stay well..xxoJudy

    OdpowiedzUsuń
  38. Może w końcu zerknę na ofertę tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Great new things! It's fun to try black toothpaste. And the cool design of the boar gel))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy sklep. Nie słyszałam o nim wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  41. \nie słyszałam o tym sklepie, ale w wolnej chwili z pewnością zajrzę na ich stronę.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam sklepu Bee.pl, ale z czystej ciekawości chętnie obejrzę, co mają dobrego w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Też nie znam tego sklepu a aloes miał zawsze zdrowotne zastosowanie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aloes to niezwykła roślina, z której dobroczynnych właściwości warto korzystać :)

      Usuń
  44. All of these products seems great. Enjoy using them.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/03/face-cleansers-exfoliators.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię takie czarne pasty do zębów ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ciekawy wpis, zaciekawiłaś nie i muszę koniecznie odwiedzić ten sklep. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌸🌷

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubie naturalne kosmetyki choć nie wszystkie mi si sprawdzają. Tych nie znam ale wyglądają ciekawie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja też wypróbowałam je po raz pierwszy i jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń
  48. Ja przez pandemię wszystkie zakupy oprócz spożywczych robię przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że nawet spożywkę można z powodzeniem kupować przez Internet :)

      Usuń
  49. So many great goodies to try-out.
    I just followed your lovely blog!❤

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  50. fajne zakupy, jeszcze nie robiłam tak zakupów, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Rzeczy bardzo ciekawe. Zakupy w tym sklepie też bardzo lubię robić :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Es cierto que son increíbles! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz