Lettro- skórzane produkty w dobrych rękach

 

Skóra to jeden z najstarszych i najlepszych materiałów znanych ludzkości. O jej trwałości może świadczyć fakt, że do dziś w niemal nienaruszonym stanie zachowały się gladiatorki z czasów rzymskich, które możemy zobaczyć w muzeach. Już nasi przodkowie wiedzieli, że skórzane obuwie jest dużo wygodniejsze, stopa dobrze się do niego dopasowuje i mniej się poci. Wiadomo, że skórzane buty, torebki, czy kurtki to inwestycja na lata. Jest jednak jeden warunek- nie możemy zapominać o ich odpowiedniej pielęgnacji. Skórzane produkty są wrażliwe na wilgoć, dlatego wymagają też właściwej impregnacji. Niedawno pokazałam Wam jak dbam o moje torebki, a teraz dowiecie się w jaki sposób obchodzę się z butami i kurtką :) Niezastąpione są w tym przypadku produkty Lettro. W łatwy i niezwykle wydajny sposób dbają one o wygląd i chronią przed przedwczesnym zużyciem skórzanych przedmiotów.


Na początek zajmiemy się obuwiem. W szafie mam dwie pary bardzo wygodnych butów, które idealnie sprawdzają się na co dzień. Pierwsze z nich to typowe baletki, wyjątkowo miękkie i łatwo dopasowujące się do stóp. Pielęgnację zaczynam od nałożenia na noski Lotion Care. Jest to pielęgnacyjne mleczko do skóry gładkiej, buffalo, skóry antycznej, wycieranej i ekoskóry. Zawiera lanolinę, wosk pszczeli, substancję nawilżającą oraz olejek z awokado. Bardzo dobrze odżywia i nawilża skórę, zapobiegając jej pękaniu, delikatnie czyści i uelastycznia skórę. 


Po nałożeniu mleczka czyszczę zamsz specjalną szczotką do zamszu. Należy to oczywiście robić delikatnie, aby nie uszkodzić skóry. 



Na koniec buty impregnuję sprayem Multi Protector. Doskonale zabezpiecza on produkty wykonane z zamszu, nubuku oraz tkaniny. Multi Protector zawiera innowacyjną formułę FLUTON zapobiegającą przenikaniu wody oraz wszelkich zabrudzeń, w tym również oleju w głąb skóry. Wystarczy rozpylić go w odległości 20 cm. Po tych zabiegach obuwie wygląda idealnie.


Drugie buty są w całości wykonane ze skóry gładkiej. Do ich czyszczenia używam Cleaning milk. Przed jego zastosowaniem warto sprawdzić na małym fragmencie, czy nie powoduje przebarwień. Co prawda, nie zdarzyło mi się taka sytuacja, ale są to zalecenia producenta. Mleczko jest przeznaczone do gruntownego czyszczenia skóry gładkiej, Buffalo, skóry antycznej, wycieranej oraz ekoskóry. Skutecznie usuwa nawet głębokie plamy. 


Do pielęgnacji obuwia używam natomiast bezbarwnej Pomade cream. Zawiera ona wosk pszczeli, Carnauba i Montana. Można ją stosować do pielęgnacji butów, kurtek, galanterii skórzanej, siodeł, foteli samochodowych i mebli, wykonanych ze skóry gładkiej, naturalnej i syntetycznej. 

Pomada nadaje intensywny połysk, a zawartość zwiększonej ilości pigmentu doskonale kryje przebarwienia i uszkodzenia znajdujące się na powierzchni skóry. Zostawia ona bardzo przyjemny zapach i skutecznie odświeża obuwie.

Na koniec zostawiłam pielęgnację kurtki. Jest ona znacznie bardziej czasochłonna, ponieważ powierzchnia do czyszczenia jest większa. Zastosowałam do niej Lotion Care, które wygładziło i nawilżyło skórę. Mleczko nakładamy kolistymi ruchami i pozostawiamy do wyschnięcia. 

Następnie użyłam impregnującego sprayu Multi Protector. Odpowiednia pielęgnacja jest bardzo istotna w przypadku kurtek, o czym wiele osób często zapomina. Bez odpowiedniego traktowania wierzchnie okrycie szybko przetrze się przy rękawach, łokciach, czy na ramionach, gdy nosimy torebkę.



A czy Wy kochani pamiętacie o właściwej pielęgnacji skórzanych wyrobów? Jakie są Wasze doświadczenia w tym temacie? 

Komentarze

  1. Bardzo pożyteczny wpis.Niedawno kupiłam sobie zamszowe czółenka i chciałam poszukać jakiś produktów do ich pielęgnacji. Dziękuję za podpowiedź. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zamawiać przez Internet :) Linki są we wpisie :)

      Usuń
  2. Nie znam produktów, ale ładnie się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takimi produktami można był spokojnym o odpowiednie zabezpieczenie skórzanych wyrobów! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dzięki odpowiedniej pielęgnacji posłużą nam na dłużej :)

      Usuń
  4. Jaki świetny zestaw. Na pewno warto się na niego skusić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Keep Shinning My Friend & Smile Often

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie znałem tych produktów. Będę polecać :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Как интересно! Спасибо за рассказ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Рад, что вы заинтересовались :)

      Usuń
  8. Skoro polecasz, to warto zapamiętać:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się zaopatrzyć w takie produkty.Szczególnie Multi Protector mnie zaintetesował.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydalyby mi się takie produkty 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe produkty, aż mi wstyd, bo buty traktuje zwykła pastą, a o kurtki w ogóle nie dbam. Może trzeba to zmienić?
    Pozdrawiam Cię.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto. Już po pierwszym tego typu "zabiegu" zobaczysz różnicę :)

      Usuń
  12. Ja też staram się dbać o tego typu materiał. Dzięki temu służą nam dużo dłużej. :)
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że dobrze się sprawdzają ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto przetestować te preparaty i warto dbać o produkty skórzane, pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przydatne produkty, na pewno warto je mieć w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy skórzanych produktach to naprawdę must have :)

      Usuń
  16. Warto pielęgnować skórę, aby jak najbardziej przedłużyć jej trwałość. Ciekawe produkty. Jeszcze ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie :) Rewelacyjnie się sprawdzają!

      Usuń
  17. Ja się staram dbać o moje wyrobu skórzane. Jaki wybór produktów ma ta firma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo duży! Co najważniejsze fantastycznie się sprawdzają!

      Usuń
  18. Pracując w sklepie obuwniczym nauczyłam się jak pielęgnować każdy rodzaj obuwia i naprawdę warto to robić, ponieważ wtedy buty posłużą nam na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, niestety wiele osób często o tym zapomina.

      Usuń
  19. Elegancja Francja jak nowe! :) też stosuje na buty różne preparaty. Jednak produkują teraz głównie buty sezonowe, p którym zaczynają się psuć. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wybór trwałego obuwia nie zawsze jest prosty. Warto mieć sprawdzone marki.

      Usuń
  20. Uuuu, dzięki za polecenie - przyda mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobry zestaw:) Praktyczny i pomocny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe! Fajnie, że coś takiego pokazujesz.

    Pozdrawiamy
    Katarzyna Planeta Kayah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ważne produkty :) Warto o nich pamiętać.

      Usuń
  23. Też muszę zaopatrzyć się w takie produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dbać o skórzane produkty. Im wcześniej zaczniemy tym lepiej.

      Usuń
  24. Warto mieć taki zestaw pod ręką🙂

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie kosmetyki do pielęgnacji obuwia są u mnie obowiązkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, że pamiętasz o ich pielęgnacji :)

      Usuń
  26. Z wiekiem coraz bardziej zaczęłam doceniać skórzane wyroby i mam ich w domu coraz więcej. Muszę sobie kupić taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztują więcej, ale są bardziej trwałe i wygodne.

      Usuń
  27. Nie słyszałam o tych produktach. Jednak takie do pielęgnacji obuwia zawsze mam pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze. Skóra jest trwała, ale przy tym bardzo wymagająca.

      Usuń
  28. Zdecydowanie przydałyby mi się takie produkty. Mam sporo skórzanych butów i torebek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oczywiscie, ze pamietamy ;) tych akurat produktow nie znam, ale mialam inne pasty do obuwia. szczegolnie do bialego (mam swira na punkcie bialych butow) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, białe obuwie jest szczególnie wymagające...

      Usuń
  30. Mam jedne buty ze skóry, które są pokoleniowe ale no aż szkoda się pozbyć, bo jeszcze się trzymają.Podczas gdy inne często są na jeden sezon ale masz racje o skórę trzeba odpowiednio dbać. tylko tych produktów akurat nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż ma skórzaną kurtkę po tacie. Nie dbał o nią odpowiednio i teraz nie jest w najlepszym stanie, ale po renowacji wygląda o niebo lepiej :)

      Usuń

  31. To prawda trzeba dbać o skórzane buty. Tych produktów nie znam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie ukrywam, że czytając nagłówek oraz widząc zdjęcia myślałam, że to będą kosmetyki do naszej skóry :D
    Ciekawe produkty. Nie znałam ich wcześniej. W mojej kolekcji mam jedne skórzane szpilki. Ale staram się o nie bardzo dbać i uważać:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dbam o każde buty (niezależnie czy są z prawdziwej skóry, czy ze sztucznego tworzywa) by przedłużyć maksymalnie ich żywotność. Regularny zakup odpowiednich środków do czyszczenia i impregnatów to dla mnie coś tak naturalnego, jak kupno na przykład odpowiedniego środka do prania ubrań. Tych produktów, które przedstawiasz nie znam, ale fajnie jest poczytać o nowinkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, że dla Ciebie to takie naturalne. Masz rację, o wszystkie produkty trzeba dbać :)

      Usuń
  34. Dziękuję ❤❤❤ takie to potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znałam tych produktów, ale dobrze o nich wiedzieć :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Produkty do pielęgnacji skóry są atrakcyjne i niezbędne, zwłaszcza w wilgotnych krajach tropikalnych, aby skóra nie spleśniała.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w krajach tropikalnych taka pielęgnacja też jest bardzo ważna :)

      Usuń
  37. Bardzo ciekawe produkty, zainteresowały mnie...

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam marki, ale produkty ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tu muszę się przyznać, że niestety, ale... zdecydowanie nawalam z pielęgnacją skórzanych wyrobów :( Chyba skuszę się na zakupy, żeby mieć ten zestaw pod ręką! Wydaje się przyjemny w użytkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiednia pielęgnacja ma duże znaczenie i faktycznie bardzo wydłuża żywotność użytkową naszych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, często o tym zapominamy, a to podstawowy błąd.

      Usuń
  41. These products seems great. Thank you so much for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/03/filorga-time-filler-night-cream.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe produkty! Nie wiedziałam, że są takie.

    OdpowiedzUsuń
  43. o buty trzeba dbać:) bo inaczej szybko się niszczą...

    OdpowiedzUsuń
  44. Dobrze wiedzieć, że są takie kosmetyki do skóry. Chętnie się zaopatrzę, mam co czyścić i pielęgnować :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dbanie o skórę jest bardzo ważne, dzięki temu buty zachowują dłużej swoją świeżość.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz