Femme Luxe- nowości na jesień


 Znacie to powiedzenie: "Każdy dzień jest pokazem mody, a świat wybiegiem"? W ostatnim czasie, z wiadomych powodów, naszym wybiegiem jest najczęściej dom. Warto więc postawić na wygodę. Ze sklepu Femme Luxe po raz kolejny trafiły do mnie bardzo fajne ubrania- praktyczne, komfortowe i trwałe. Sklep ten oferuje naprawdę duży wybór sukienek, spodni, dresów. Wzory są bardzo kobiece, z pewnością każda z nas znajdzie coś dla siebie. Po raz kolejny paczuszka dotarła do mnie bardzo sprawnie i szybko- w zaledwie 5 dni! Dodam, że sklep jest w Anglii, więc czas przesyłki jest naprawdę wyjątkowo szybki. Zakupy przez Internet to prawdziwa przyjemność :) Jest bezpieczniej i wygodniej.Do tego ceny są bardzo przystępne.

 Co wybrałam? Przyznaję, że teraz najczęściej stawiam na dresy. Wygodnie mi się w nich pracuje w domu i na ogrodzie, a także siedzi przy telewizorze, czy bawi się na dywanie z dziećmi. Nie krępują ruchów, luźne, wygodne, a przy tym bardzo ciepłe. Zobaczcie same o jakie ubrania wzbogaciłam tym razem moją garderobę...


Ze sklepu Femme Luxe zamówiłam dwie pary spodni dresowych Trousers w różnych kolorach: czarne i szare. Te pierwsze, idealnie sprawdzają się w czasie prac na ogrodzie. Są ciemne, więc łatwo się nie brudzą, a przy tym bardzo ciepłe. Do tego wystarczy założyć dowolną bluzę i mamy gotowy ciepły zestaw na jesień.

 Czerń jest bardzo fajna, bo można ją łączyć z różnymi kolorami, jest bardzo uniwersalna. Spodnie mają ściągacze przy nogawkach, co jest bardzo wygodne. Dresy są dosyć luźne, dzięki czemu nic nie ciśnie w brzuch, ale mają też ściągacz, który umożliwia dopasowanie do obwodu naszej talii. 


Drugie dresy, które wybrałam są szare. Uwielbiam w nich chodzić po domu. Są bardzo ciepłe, w środku wyścielane miłym meszkiem. Nie krępują ruchów, bardzo wygodne, luźne. 


Wybrałam spodnie w rozmiarze M, ale wypadają całkiem spore, także śmiało mogłabym także zamówić S. Myślę, że takie wygodne sportowe spodnie to absolutny must have sezonu :) Nie znajdziemy wygodniejszej rzeczy do chodzenia po domu. 




I na koniec mój ulubieniec, czyli karmelowy zestaw, który możemy nosić w domu, ale sprawdzi się też w wersji bardziej eleganckiej na wyjście. Znajdziecie go w dziale Loungewear Składa się on ze spodni, przypominających leginsy i bluzki z efektownym wiązaniem w pasie. 


Materiał nie jest gładki, ma wytłaczane prążki. Ciekawie prezentują się rozcięcia po bokach bluzki i przy rękawach. Nie lubię zbyt dużych dekoltów, dlatego założyłam pod niego czarną koszulkę. Zestaw bardzo wygodny, praktyczny, co istotne nic nie dzieje się z nim po praniu, więc materiał jest dobrej jakości. 





Więcej modowych perełek znajdziecie na stronie Femme Luxe w działach: TrousersCorset Dress, bodysuitsJeans. Znacie sklep Femme Luxe? Robiłyście już w nim zakupy? Jakie perełki w nim upolowaliście? 

Komentarze

  1. Widzę, że warto zajrzeć do sklepu Femme Luxe. Karmelowy zestaw jest cudny. Spodnie dresowe jak dla mnie to najwygodniejsza część garderoby do domu. Godne pochwały jest to, że tak szybko dochodzi przesyłka. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tej sportowej odzieży.
    Jesienią odzież sportowa może być wielofunkcyjna. Może być używany w domu, w ogrodzie i jednocześnie do ogrzania ciała, a ważne jest to, aby był wygodny w noszeniu.
    Dziękuję za podzielenie się tą interesującą informacją.
    Miłego dnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wygodna sportowa odzież jest niezastąpiona. Warto mieć w szafie kilka zestawów.

      Usuń
  3. Świetny zestaw wybrałaś, lubię czuć się dobrze i na luzie , a ten zestaw karmelowy jest cudny. Słyszałam o sklepie, ale sama jeszcze nie robiłam w nim zakupów, bo się bałam o przesyłkę. Jak widać zupełnie nie potrzebnie, 5 dni to jeszcze możliwie i dość szybko jak na wysyłkę z Anglii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało można zamawiać :) Przesyłka przychodzi bardzo szybko, możliwy jest też zwrot gdyby coś nie pasowało.

      Usuń
  4. Chyba skuszę się na jakiś dres z tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobała mi się ta brązowa stylizacja. Jesienią zawsze mam ochotę na fiolety, burgundy i brązy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to idealne kolory na jesień. Ja jeszcze bardzo lubię musztardowy :)

      Usuń
  6. Najlepsza wygoda! Szczególnie zimna jesienią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, te spodnie dresowe są wyjątkowo ciepłe! Niezastąpione o tej porze roku :)

      Usuń
  7. Dresy to ostatnio również mój nr1 w garderobie :) Ślicznie Ci w karmelowym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very nice and comfortable clothes. Have a great day.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super bo też od nich zamawiam :) wzięłam dokładnie te same rzeczy pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  10. Dresy to teraz podstawa każdej szafy, mi w tym roku przybyły trzy nowe sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawy! Fajny sklep.Szkoda,że nie mają też męskich ubrań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, ale zawsze możesz tam poszukać czegoś fajnego na prezent dla żony :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. W Femme Luxe każdy znajdzie coś fajnego dla siebie :)

      Usuń
  13. Swietne ubrania. Dresy to teraz najlepszy ciuch ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zważywszy na to ile czasu teraz spędzamy w domu to na pewno :) Nie ma wygodniejszego ubrania :)

      Usuń
  14. jaką Ty masz zarąbistą figurę:) we wszystkim wyglądasz mega kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się zarumieniłam ;) Dziękuję za komplement :)

      Usuń
  15. Those outfits look very pretty and very comfortable at the same time! Love them all Rodzina :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Your Book End Photos Are Fabulous - Another Wonderful Post - Thanx For Being You

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  17. Często nazwa tego sklepu przewija się na blogach. Ja raczej nic nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może akurat kiedyś się przekonasz? Ja też jeszcze nie dawno mówiłam, że z zagranicy na pewno nic nie zamówię ;)

      Usuń
  18. Nie znam sklepu Femme Luxe, ale chętnie zapoznam się z jego asortymentem, tym bardziej, że szukam dla siebie jakiegoś ciepłego dresu na zimę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, mają naprawdę duży wybór fajnych ubrań, dobrej jakości, a paczki przychodzą wyjątkowo szybko :)

      Usuń
  19. Sklep dobrze znam, lubię ich wygodne zestawy. Stylizacja z żółtymi gumowcami to prawdziwy sztos!

    OdpowiedzUsuń
  20. Patrząc na to, co się dzieje dokoła, chyba rzeczywiście najlepiej zaopatrzyć się w dresy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto mieć je szafie. Ja po domu zawsze chodzę w dresach.

      Usuń
  21. Wszystkie zestawy bardzo dobrze się na Tobie prezentują. Szczególnie podobają mi się natomiast karmelowy i szary - sama bym chętnie sprawiła sobie takie ciuszki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ubrania są dobrej jakości. Warto tylko wcześniej dobrze się zmierzyć i porównać z ich rozmiarówką, bo wypada trochę inaczej niż nasza.

      Usuń
  22. pierwsza stylizacja jest boska, zwłaszcza kalosze haha.
    Sklep znam, jednak nic z niego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, sklep ma bardzo fajną ofertę i zamówione rzeczy szybko przychodzą :)

      Usuń
  23. Sklep ma ciekawy asortyment. Wygodny dres, to podstawa w ostatnim czasie 🙃... jednak ja lubię się stroić, dlatego ostatni zestaw najbardziej mi się spodobał 😊!!!
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten trzeci zestaw jest właśnie fajny, bo można go nosić zarówno na sportowo, jak i ze szpilkami w wersji bardziej eleganckiej :)

      Usuń
  24. Bardzo udane zakupy, komplet karmelowy wygląda fantastycznie :) dresy też fajne, żółte kalosze bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten karmelowy zestaw za wygodę i uniwersalność :)

      Usuń
  25. Lubie ten sklep i aktualnie czekam na paczkę od nich.
    Mam taki sam zestaw co ty brązowy, jednak w czarnych kolorkach
    Pozdrawiam, MAda

    https://maaddami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten sklep :) Zawsze znajduję w nim coś fajnego :)

      Usuń
  26. oOOoo dresy super sprawa. Właśnie poszukuję coś dla siebie na domowo-podwórkowe przechadzki :)
    Dziękuję za tak zwanego cynka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam coś fajnego zaproponować :)

      Usuń
  27. super Kochana wyglądasz :* Uwielbiam ciuchy od nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Tak, femme Luxe jest świetny! Mój ulubiony :)

      Usuń
  28. dresy są cudowne, też mam te spodnie, a w ostatnim komplecie ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten ostatni komplet bardzo lubię, bo nadaje się zarówno do chodzenia po domu, jak i na miasto :)

      Usuń
  29. Spodnie dresowe też by mi się przydały. Wygodne, ciepłe, praktyczne. Muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie dresowe zawsze warto mieć w szafie. Ja w domu nie rozstaję się z nimi :)

      Usuń
  30. Fajnie wygladaja te spodnie dresowe. :D super wybrałaś rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tego powiedzenia, ja za to lubię te " życie jest za krótkie by nosić nudne ubrania" przyznam, że motywuje mnie do eksperymentów modowych i odważnych stylizacji :) Femme luxe to jeden z moich ulubionych sklepów, mają świetny asortyment :) Dresy uwielbiam! Mam już małą kolekcję w domu i ciągle ją powiększam :) a zestaw piękny! Mam taki w kolorze czerni :)
    Super zamówienie! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że to moje drugie zamówienie z Femme Luxe, ale już wiem że na tym się skończy. Mają naprawdę super ciuchy, dobrej jakości i o ciekawym wzornictwie. Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  32. Świetne stylizacje!Mnie też najbardziej podoba ten karmwłosy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O powiedzeniu nie słyszałam...😁
    Za to podoba mi się Twoje zamówienie, szczególnie ten karmelowy zestaw -pięknie wyglądasz 😍
    Fajny jest też ten czarny, ale tu chyba ze względu na kalosze 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj tak- kalosze od razu przyciągają wzrok ;)

      Usuń
  34. Fajne te dresy, nosiłabym takie. ;) Podobają mi się zarówno czarne jak i szare. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. A mi się najbardziej podoba ta szara bluza z kwiatami :D Śliczna, ale to chyba nie fl

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna przesyłka :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba :) Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  37. Fajne zakupy, dresy wyglądają na bardzo przytulne, teraz jesienią idealne jest takie mięciutkie otulenie. Ja do pracy w ogrodzie zakładam zawsze jasne dresy, może to mniej praktyczne, ale na jasnym łatwiej dostrzec ewentualne robactwo np. kleszcze, których niestety coraz więcej. Takie moje BHP w ogrodzie:))) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że na jasnych lepiej widać kleszcze, chociaż o tej porze na szczęście jest ich mniej. Latem też ubieram jasne ubrania.

      Usuń

Prześlij komentarz