Nowości wydawnictwa Blue Ocean


Aż trudno mi uwierzyć, że mamy już październik... Mam wrażenie, że ten rok biegnie wyjątkowo szybko. Też tak macie?  Wraz z jesienią zaczął się u nas sezon chorobowy. Przez ponad tydzień rodzinnie chorowaliśmy i skazani byliśmy na siedzenie w domu. Gazetki dla dzieci sprawdzają się u nas o każdej porze roku, ale teraz wyjątkowo :) Dziś przychodzę do Was z przeglądem najnowszych magazynów Wydawnictwa Blue Ocen- Playmobil Pink i Mia and Me. Jak zwykle gazetki dostarczyły dzieciom wiele radości- nie dość że dostały nową zabawkę, to jeszcze miały co czytać leżąc w łóżku. Zajrzyjmy co czeka na nas w środku :)

Dziewczyny zawsze czekają na nowy numer Playmobil Pink, bo dzięki temu wzbogacają swoją kolekcję Playmobil o nowe figurki. W tym numerze dodatkiem jest piękny kucyk z uzdą i siodłem. Każda miłośniczka koni z pewnością będzie zachwycona, bo cały aktualny numer Playmobil Pink poświęcony jest właśnie tym mądrym zwierzętom. W środku znajdziecie bardzo fajny komiks o przygotowaniach do wielkiego turnieju w stadninie Słoneczny Dwór. Bohaterem jest ten sam konik, którego mamy figurkę. Takie czytanie daje jeszcze więcej radości. 



W magazynie jest też dużo różnych łamigłówek, w tym test czy dziecko uważnie słuchało/czytało komiks. Nie zabrakło także kolorowanki, a także lekcji jak krok po kroku narysować naszego pięknego konia w cętki. Świetnym dodatkiem jest także gra planszowa, która na pewno przyda się w jesienne wieczory. 


Nie zapomnijcie także wziąć udział w nowym konkursie. Jak zwykle do wygrania są cenne nagrody- różne zestawy Playmobil. Warto pomóc szczęściu :) Magazyn jest dostępny w kioskach i salonikach prasowych w cenie 12,99 zł.

Magazyn Mia and Me ucieszy wszystkie dziewczynki, które lubią magiczny świat elfów i jednorożców. Dodatkiem jest piękny pierścionek z motylem w uroczym opakowaniu w kształcie muszli. W środku magazynu jak zwykle jest bardzo ciekawy komiks z ładnymi ilustracjami. A gdy już dziecko przeczyta go może zabrać się za rozwiązywanie łamigłówek. 


Znajdziecie tu wyszukiwanie różnic, labirynty, kolorowankę. Nam bardzo spodobał się dział "Zrób to sam", z instrukcją jak krok po kroku z kubeczków po jogurtach możemy stworzyć Pałac Elfów. Nie zabrakło także ciekawego przepisu na piękne wypieki w kształcie kwiatków. Na okładce jest z kolei gra karciana, która także pozwoli przegonić nudę :) Gazetkę możecie kupić w kioskach i salonikach prasowych w cenie 10,99 zł.





Komentarze

  1. Bardzo ciekawe :) Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę dużo zdrówka :) W dobie koronawirusa bezcenne :)

      Usuń
  2. U mnie podobnie, czas pędzi niesamowicie. Dosłownie przecieka mi przez palce. U mojej córeczki Lego Friends teraz króluje. Nie kupujemy żadnych gazetek, choć myślę, że ta z pewnością by się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawnictwo Blue Ocean ma też świetne gazetki LEGO Friends :) Polecam! Moje dziewczyny je uwielbiają.

      Usuń
  3. Mi tez ten czas leci zdecydowanie za szybko. Co się zacznie miesiąc to już zaraz się kończy. Świetne gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda dziewczynka chciałaby konika, także dobry wybór! Ja miałam takiego fajnego z tworzywa innego niż plastik ale teraz to tylko takie o robią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pamiętam podobną zabawkę u siebie :) Niestety nie przetrwała próby czasu. Tworzywo, z którego wykonane są figurki Playmobile wydaje się bardziej trwałe.

      Usuń
  5. super są, bardzo fajne! Pozdrawiam, codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba przyznać,że obie gazetki bardzo ładne.Playmobil muszę kupić dla córa :) Lubie te figurki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, kolorowe magazyny :) Idealne na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się przydadzą. Lubimy wracać do przeczytanych komiksów :)

      Usuń
  8. Mi wyjątkowo ten rok mija w miarę wolno :) Mnie także jakieś przeziębienie bierze, no ale sezon grypowy się niestety zaczyna :) Gazetki super, jak byłam mała uwielbiałam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też czas szybko leci. Co do gazetek, obie fajne, a szczególnie spodobał mi się dodatek do Playmobil - śliczna figurka konia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję też, że czas szybko biegnie i nie czuję, że wszedł w październik. Dzięki Bogu ty i twoja rodzina jesteście teraz zdrowi.
    Te książki są świetne i interesujące dla dzieci. Kolory są urocze i wesołe. Fajne.
    Miłego dnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. The books sound great, the kids will like them!

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kupić Mia. Moja córka ją uwielbia. Nie wiedziałam, że jest taka gazetka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro lubi tą bajkę, to tym bardziej będzie zachwycona :)

      Usuń
  13. Dużo zabawy, figurek, łamigłówek. Dzieci bardzo to lubią, chyba zwłaszcza figurki.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda zabawki, które są dodatkiem zawsze są bardzo fajne, a gazetka dodatkowo umila czas :) Są tak ładnie wydane, że przyjemnie się je ogląda i czyta :)

      Usuń
  14. Moja córcia byłaby zachwycona. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezentują się te gazetki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Na dodatki dzieci zawsze szczególnie czekają :) Chociaż same gazetki też są bardzo ładne.

      Usuń
  17. Wow super post and beautiful covers

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne gazetki, fajnie, że jest w nich dużo łamigłówek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdy byłam mała uwielbiałam takie gazetki :D Pamiętam, że dawniej były figurki takich misiów w każdym numerze, a do tego jeden pokój z papieru, bo można było zbudować dom dla tych misiów. To było coś świetnego!
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak misie też pamiętam :) Kupowaliśmy w księgarni stare numery tej gazetki dla córki :)

      Usuń
  20. Mi też czas bardzo pędzi, nim się obejrzymy, a już będzie koniec roku.
    Świetnie wyglądają te gazetki i dodatki też super. Książka o konikach jest bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czas zdecydowanie za szybko pędzi :) Cieszę się, że gazetki Ci się podobają.

      Usuń
  21. Moja córka bardzo by się ucieszyła z takiego zestawu, lubi wszystko co związane ze zwierzakami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książeczki typowo przygotowane pod dziewczynki. Z pewnością by się jej spodobały :)

      Usuń
  22. Piękne gazetki i jakie śliczne dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten konik jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak ,ten rok mija wyjątkowo szybko 😁
    Piękne są te gazetki ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli widzę, że nie tylko ja tak mam z tym pędzącym czasem :) Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  25. Powiem krótko - ,, Nic tylko brać i kupić". Gazetki są świetne, a na długie jesienne wieczory będą doskonałe! Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne gazetki :) Też mam wrażenie, że ten rok przelatuje mi przez palce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne te gazetki, dla małych księżniczek, ale myślę, że mój mały książe też by się zadowolił ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla chłopców mają też bardzo fajne tytuły :) Na pewno znajdziecie coś fajnego :)

      Usuń

Prześlij komentarz