LEGO Friends- magazyn pełen niespodzianek :)


Klocki nigdy się nie nudzą. Zgadzacie się ze mną? Ciągle można budować z nich coś nowego i wymyślać nowe zabawy. Ile dzieci tyle pomysłów :) Dziś będzie wpis właśnie o LEGO. Wakacje się skończyły, ale my pozostaniemy jeszcze w gorącym, letnim klimacie. W kioskach jest dostępny magazyn LEGO Friends Wydawnictwa Blue Ocean. Prawdziwy rarytas dla dziewczynek :) 


Dodatkiem w tym numerze jest przesłodki lew morski w szałasie na koralowej wyspie. Zdradzę Wam, że zabawka idealnie pasuje do nowego komiksu, który znajdziecie w gazetce :) Jak zwykle w numerze nie brakuje fajnych pomysłów na zabawę. Dziewczynki nauczą się rysować bohatera tego komiksu- lwa morskiego, a także dowiedzą się czegoś więcej o kilku  morskich ssakach. Nie brakuje też zabawek, łamigłówek.


 Świetnym pomysłem jest także zagranie w grę planszową, którą znajdziecie na stronach LEGO Friends. Na koniec dzieci mogą wykonać piękne muszelkowe wachlarze- szablony znajdziecie na okładce. Magazyn jest dostępny w kioskach i salonikach prasowych w cenie 12,99 zł.





LEGO Friends jest magazynem typowo dziewczęcym, ale Wydawnictwo Blue Ocean ma w swoim portfolio także tytuły dedykowane dla chłopców jak LEGO Jurassic Park, LEGO MARVEL Avengers, LEGO BATMAN, LEGO NINJAGO, LEGO Star Wars. 




Komentarze

  1. Mój chrześniak ma pełno zabawek :) Szaleje za lego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, gdzie gazetka łączy się z tak popularnym wśród dzieci LEGO.Poczytają i jeszcze pozbawiają się 👍. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czytanie jest wtedy jeszcze przyjemniejsze :)

      Usuń
  3. Widziałam kiedyś kilka odcinków bajki LEGO Friends - sympatyczna seria dla dziewczynek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bajka jest bardzo ładnie zrobiona. Moje dziewczyny tez bardzo ją lubią :)

      Usuń
  4. Fajne czasopismo, podejrzewam, że nawet mój chłopiec w wieku przedszkolnym, również by się zainteresował ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) Dla chłopców wydawnictwo Blue Ocean ma specjalne serie :)

      Usuń
  5. Super opcja, lubię gdy firmy tworzą coś dobrego dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, pomysł na połączenie klocków z gazetką z komiksem i zadaniami jest naprawdę trafiony. Dzieci je uwielbiają :)

      Usuń
  6. Superaśne czasopismo dla dzieci :) jak byłam mała też takie gazetki lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja byłam mała takich fajnych gazetek nie było :)

      Usuń
  7. Urocze :) Dzieciaki kochają komiksy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna gazetka, na pewno dzieci z chęcią ją przeglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fenomen Lego chyba nigdy się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aż mi się przypomniały czasy dzieciństwa... może nie było gazetek Lego Friends ale Kaczory Donaldy to było coś!

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak, nie sposób się nudzić z klockami LEGO. Tyle jest przecież różnych wersji, projektów, że każdy znajdzie coś dla siebie. Myślę, że moja córeczka bardzo by polubiła te gazetki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Myślę, że nie będzie mogła się od niej oderwać :)

      Usuń
  12. U mnie rośnie mała maniaczka lego

    OdpowiedzUsuń
  13. moje dzieci szaleją za tym magazynem. kupujemy każdy numer :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super magazyn. Lego zawsze na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje dziewczynki uwielbiają bawić się Lego Friends!!! Wciąż marzą o nowych zestawach !!! Gazetka z pewnością też im się spodoba :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Jeżeli uwielbiają LEGO Friends to na pewno będą zachwycone i jeszcze wzbogacą swoją kolekcję klocków.

      Usuń
  16. Razem z siostrzeńcami czytaliśmy kilka razy magazyny lego i układaliśmy klocki.
    Tak, lego dobrze wyostrza wyobraźnię dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. LEGO to jedna z najbardziej kreatywnych zabawek :)

      Usuń
  17. Fajne czasopismo- dzieciaki będą zadowolone 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę kupić ją dla siostrzeniec :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajny dodatek!Coś dla mojej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak sobie myślę, że z roku na rok te ceny tych magazynów są coraz większe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem. Kupujemy gazetki dla dzieci od lat i ceny nadal oscylują wokół 10-12 zł. Za mały zestaw LEGO zapłacisz dużo więcej.

      Usuń
  21. Tydzień temu kupiłam ten magazyn mojej Kalince- sama wybrała, bo lubi klocki. Namówiłam ją jeszcze na to czasopismo o koniach, które wcześniej widziałam na Twoim blogu.Radość wielka i pełne zadowolenie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Tak myślałam, że skoro tak lubi konie, to ta gazetka będzie dla niej idealna :)

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz