Świece sojowe- zdrowy klimat w Twoim domu

Nie wyobrażam sobie domu bez świec. Mam je prawie w każdym pomieszczeniu, a latem zabieram je także do ogrodu. Tworzą niesamowity klimat, w ich blasku wszystko wygląda inaczej- subtelniej, nostalgicznie i tajemniczo. W ostatnim czasie zaczęłam sięgać po świece sojowe. Są one całkowicie naturalne, wytwarzane z roślin, a co za tym idzie w pełni bezpieczne dla naszego zdrowia. Świece z wosku sojowego są nietoksyczne i nie zawierają szkodliwych pestycydów i herbicydów. Co istotne, w czasie spalania wytwarza się o wiele mniej dwutlenku węgla i sadzy. 


Moja pierwsza świeca sojowa pochodzi ze sklepu natura-love.pl , gdzie są ręcznie robione, a co za tym idzie unikatowe. Przesyłka przyszła bardzo szybko, starannie zapakowana w bio chrupki, tak aby była bezpieczna w transporcie. Wybrałam zapach jaśmin z pomarańczą (240ml), bo lubię zarówno nuty cytrusowe, jak i delikatną słodycz kwiatów. To był strzał w dziesiątkę! Słodycz kwiatów jaśminu jest przełamana świeżością nut cytrusowych. Pachnie niesamowicie! A do tego jak wygląda! Świeca jest w przezroczystym szkle z wygodnym zamknięciem. Na górze świecy zatopione są... płatki jaśminu :) Trzeba przyznać, że świetny efekt! Tylko teraz kochani uważajcie! Wosk sojowy jest naturalnym produktem, a jego spalanie jest specyficzne...


Jak palić sojowe świece?

Okazuje się, że trzeba pamiętać o kilku podstawowych zasadach, aby służyła nam jak najdłużej. Najważniejsza rzecz- nie zapalajmy święcę na chwilę, by tylko sprawdzić jak pachnie. Nie gasimy świecy dopóki nie roztopi się do ścianek, by nie stworzył się tunel. Dzięki temu będzie ona zużywała się równomiernie, a my wykorzystamy cały potencjał świecy. Utworzenie wąskiego tunelu może prowadzić do często samoistnego gaszenia się świecy. Pamiętajmy zatem, że pierwsze palenie świecy jest najważniejsze i ma wpływ na to jak długo będziemy ją mogli użytkować. 


W sklepie natura-love.pl znajdziecie też inne ciekawe zapachy- grejfrut i wanilia, arbuz, mango, wiśnia, truskawkowa panna cotta... Oj muszą pachnieć niesamowicie :) Używacie świece sojowe? Znacie sklep natura-love.pl


Komentarze

  1. Kiedyś u mnie świece paliły się non stop i zużywałam je w hurtowych ilościach ;) Mam małe, a raczej spore zapasy z tamtych czasów. Ale sojowe to dla mnie nowość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sojowe są tym lepsze, że dużo zdrowsze. Te z natura-love.pl dodatkowo pachną obłędnie :)

      Usuń
  2. Uwielbiam różnego rodzaju świece i świeczki. Sojowe chętnie bym przyjęła pod swój dach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem uzależniona od świec :) Sojowe są wyjątkowe dobre, bo mniej szkodliwe :)

      Usuń
  3. No to coś w 100 % dla mnie,ja ubóstwiam świece od zwykłych po zapachowe choć z naciskiem na te ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem miłośniczką świec, choć ostatnio czytałam , że parafina jest niezdrowa.Trochę mnie to zmartwiło, ale widzę że świece sojowe rozwiązują ten problem. Muszę sobie je kupić.Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, świecie sojowe są zdecydowanie zdrowsze. warto się na nie przestawić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo romantycznej natury nie czuję pociągu do świec, ale podobają mi się u innych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze takich świec. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zdrowszy odpowiednik tradycyjnych świec :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja też jestem nią zachwycona-pięknie wygląda i równie pięknie pachnie :)

      Usuń
  9. This look very beautiful and scent must be amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/ysl-rouge-pur-couture-17-rose-dahlia.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham świecie, a te są wyjątkowe. Świetny post :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak to prawda- te świece są wyjątkowe :)

      Usuń
  11. kocham zapachowe świece w domu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego sklepu, ale takie świece to fajna sprawa :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam właśnie te sojowe, bo są dużo zdrowsze :) Warto jak najczęściej po nie sięgać :)

      Usuń
  13. Witaj! Nie wiedziałem o świecach sojowych :)
    Chcesz nas śledzić na blogu?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie wyobrażam sobie mojego domu bez świec, choć zazwyczaj to jesienią i zimą używam ich najczęściej. Latem sporadycznie na balkonie.

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas też ostatnio świecę zawładnęły cały balkon🙂ale takich jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też bardzo lubimy palić świece na balkonie i w ogrodzie :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Polecam :) Nie dość, że zdrowe, to jeszcze pięknie pachną :)

      Usuń
  17. Uwielbiam świece sojowe :) Ja mam z Yush w małych słoiczkach, ale za to dość kontrowersyjne zapachy ;) Muszę sprawdzić tą stronę i zakupić nowe świeczuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie miałam przyjemności ze świecami sojowymi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezentuje się naprawdę pięknie <3 Ja też uwielbiam świece zapachowe i coś czuje, że ten zapach idealnie wpisuje się w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że też byłabyś z niej zadowolona. Nie dość, że pięknie wygląda, to jeszcze pięknie pachnie :)

      Usuń
  20. Mam nadzieje, że i u nas przyjdzie dzień kiedy będę mogła w spokoju zapalić świece. Niestety obecnie syn i szynszyla to dwa łobuzy. Strach by pomyśleć co by było gdyby do niej się dopadły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, przy dzieciach najbezpieczniej jest palić świece dopiero jak pójdą spać :)

      Usuń
  21. Takie świece cieszą się uznnaiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie tylko pięknie pachną, ale i są dużo zdrowsze :)

      Usuń
  22. Nie słyszałam o świecach sojowych, to dla mnie nowość.
    Piękny zapach zachęca do ich wypróbowania.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Warto po nie jak najczęściej sięgać z korzyścią dla naszego zdrowia. Do tego zapach niesamowity :)

      Usuń
  23. Też uwielbiam świece, masz rację jak się je zapali to jest jakby nagle zupełnie inny klimat. Coś absolutnie niesamowitego! O świecach sojowych nie słyszałam, ale po tym wpisie, chyba się skuszę :D Co do tego sklepu, to nie słyszałam niestety.

    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, będziesz zadowolona. W sklepie nature-love są dostępne różne zapachy. Z pewnością znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  24. Stosuję naturalne kosmetyki, ale do świec jeszcze nie doszłam ;) Na pewno te sojowe świece są świetne i pięknie pachną :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli cenisz sobie ekologiczne rozwiązania to tym bardziej powinnaś spróbować :)

      Usuń
  25. Uwielbiam świeże zapachowe. Jestem ciekawa jak te pachną. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie jaśminu z pomarańczem jest bardzo oryginalne. Piękny zapach. Polecam :)

      Usuń
  26. Jeszcze sojowej świecy nie miałam, ale pewnie zapach jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to naprawdę niezwykłe połączenie :) Dawno nie miałam tak pięknie pachnącej świecy :)

      Usuń
  27. ja świeczki dopiero na jesień niucham:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już latem zaczynam robić zapasy :) Zresztą o tej porze roku chętnie zapalam je gdy siedzimy wieczorem na balkonie, czy w ogrodzie :)

      Usuń
  28. Nie używałam takich świec sojowych i na razie nie planuję, ale może się kiedyś skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo są świetne :) Warto się samemu przekonać :)

      Usuń
  29. Bardzo lubię świece 😍
    Sojowych jeszcze nie miałam ,zresztą o tym sklepie jeszcze nie slyszalam ☺
    Ale myślę że je sprawdzę ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaśmin z pomarańczą - musi pachnieć bosko, a do tego pięknie wygląda:) Nie używałam jeszcze świec sojowych, ale na pewno się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To połączenie zapachów to prawdziwy strzał w dziesiątkę :) Oszałamiający :)

      Usuń
  31. Jeszcze nie miałam takich sojowych świec, ale przymierzam się do zakupy. Jaśmin i pomarańcza jak to musi pięknie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach jest naprawdę trafiony :) Jestem nim zachwycona :)

      Usuń
  32. Z pewnością zapach tej świecy jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolejny bardzo ciekawy post na blogu - gratulacje łączone z pozdrowieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  34. i ja nie wyobrażam sobie domu bez świec :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świece w domu nadają klimat, uspokajającą i wprowadzają we wnętrze pewną magię. Lubię świece, ale o sojowych jeszcze nie słyszałam. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz świece to tym bardziej zachęcam Cię do palenia tych sojowych :) Pięknie pachną i nie wydzielają szkodliwych substancji :)

      Usuń
  36. nie słyszałam o takich świecach, jestem ich mega ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. kurcze nie sądziłam, że trzeba spalać świecę tak, żeby nie tworzył się tunel i żeby spalała się równomiernie! nigdy nie zwracałam na to uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też o tym wcześniej nie wiedziałam. Tymczasem ma to faktycznie ogromne znaczenie dla żywotności świecy :)

      Usuń
  38. Obecnie mało u mnie świec, ale w sezonie jesienno-zimowym na pewno będę palić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też szczyt sezonu jest w okresie jesienno-zimowym, ale latem na balkonie, czy w ogrodzie też lubie je palić gdy siedzimy do późna :)

      Usuń
  39. Ja także lubię otaczać się światłem świec. Zaintrygował mnie bardzo Twój wpis. Pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam świece, choć najczęsciej pale je jesienią i zimą :) Ale bym chciała poczuć jej zapach :) Cenna rada z tym, aby nie gasić świecy zanim nie zaczną się topić się ścianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto tym pamiętać. Dzięki temu świeca będzie nam dłużej służyć :)

      Usuń
  41. Lubię świece, ale jeszcze nigdy nie miałam sojowych, muszę koniecznie je nabyć.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. I'm glad you like it :) I will also be happy to follow your blog :)

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja lubię naturalne świece i czasami o nich piszę na blogu. Z wosku pszczelego dodatkowo wpływają pozytywnie na nasze zdrowie i samopoczucie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam wszelkiego rodzaju świece sojowe.

    OdpowiedzUsuń
  45. Te sojowe świece świece są rewelacyjne. Bardzo je lubię palić szczególnie w jesienne długie wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  46. Super pomysł na prezent świąteczny😊
    Zaraz zamawiam i dziękuję kochana za namiary💖🤗
    Pozdrawiam cieplutko😃❄🌹

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz