Zabawa i nauka z LEGO Friends i LEGO Disney

LEGO to jedna z najlepszych zabawek. Zgadzacie się? Podobno co sekundę sprzedaje się na świecie 7 zestawów LEGO. Układanie klocków daje dzieciom dużo radości, a przy tym rozwija wyobraźnię, sprawność manualną i koordynację wzrokową. Same zalety! W klockach fajne jest też to, że tak naprawdę nigdy się nie nudzą, bo ciągle można budować coś innego i dzięki temu wymyślać nowe zabawy. Zauważyłam, że choć wiele zabawek po pierwszym etapie fascynacji ląduje gdzieś w kącie, to do klocków dziewczyny wciąż wracają. Tworzymy z nich sklepy, szkołę, zoo, dom... Pomysłów jest mnóstwo. Szczególnie lubimy zestawy LEGO dedykowane dla dziewczynek- LEGO Friends i LEGO Disney. Małe miłośniczki tych klocków na pewno nie przejdą obojętnie obok magazynów LEGO, do których dodatkowo dołączane są zabawki.
Czas na przegląd obu magazynów LEGO Wydawnictwa Blue Ocean



W magazynie LEGO Friends czeka na dziewczynki wspaniały prezent- piękna toaletka. Umili zabawę każdej dziewczynce. W magazynie znaleźć można szczegółową, czytelną instrukcję krok po kroku wyjaśniającą jak ją zbudować.



W środku gazetki jak zwykle czeka bardzo fajny komiks, tym razem "Supergwiazdy z Heartlake City".


Nie brakuje także różnych ciekawych zadań- kolorowanek,ciekawych quizów, labiryntów i łamigłówek. Na okładce jest natomiast do wycięcia bardzo ładne różowe pudełko na skarby. Powiem Wam, że gazetki są tak ładnie wydane, na dobrym papierze, że każdy numer po przeczytaniu moja córa chowa do szafki i chętnie do nich wraca :)



 Magazyn jest dostępny w cenie 12,99 zł. To bardzo korzystna cena, tym bardziej że gazetka zawiera oryginalne klocki LEGO.


W magazynie LEGO Disney dodatkiem jest figurka Kopciuszka ze szczotką do włosów.


W gazetce oprócz komiksu znajdziecie także opowiadanie "Kolczasta niespodzianka". Od razu zwróciłam uwagę, że czcionka w gazetce jest duża, czytelna, idealna dla młodego czytelnika, który szkoli się w technice czytania. Zresztą, lektura tak ładnej, kolorowej gazetki z księżniczkami jest prawdziwą przyjemnością. Piszę o tym, bo wiadomo że nie wszystkie dzieci rwą się do czytania, więc warto podsuwać im tego typu magazyny, które zachęcają do bliższego poznania i nie są nużące.



W magazynie znajdą również coś dla siebie miłośnicy łamigłówek. Z okładki natomiast można wyciąć bardzo fajne zawieszki na drzwi :) LEGO Disney szukajcie w kioskach i salonikach prasowych w cenie 14,99 zł.


Komentarze

  1. Moje wnuczki bedą zachwycone! Musze koniecznie kupić im te gazetki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dziecię już wyrosło z tych zabawek, ale swego czasu było tego dużo w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może te gazetki przydadzą się jako upominek dla dzieci kogoś z rodziny, czy znajomych? :)

      Usuń
  3. Jaka piękna toaletka. Moja córcia jak podrośnie będzie się zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  4. W dzieciństwie bawiłam się trochę klockami LEGO, acz częściej jednak lalkami. Jako osoba dorosła, miałam z kolei okazję sięgnąć po gry komputerowe LEGO i zamierzam kontynuować z nimi swoją przygodę. Widziałam też trochę bajek, które wykorzystują tę markę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślę, że LEGO bawi już kilka pokoleń i jak widać jest ponadczasowe :) To jedna z tych zabawek, które nigdy się nie starzeją :)

      Usuń
  5. mój chłopak ma chrześnice co ubóstwia te lego friends! urocze są te zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córka bardzo je lubi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Very interesting post! 👏👏👏 Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że teraz tyle ciekawych rzeczy jest dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tylko malutkiego Wnusia, a w rodzinie nie ma małych dziewczynek jeszcze.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla chłopców też mają gazetki- np. Najsłynniejsze dinozaury, LEGO City, LEGO NINJAGO. Za jakiś czas będą jak znalazł :)

      Usuń
  10. w sumie fajny pomysł na prezent ;)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful!
    The gift "Spike Surprise" sounds a nice story!

    Happy Sunday!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój synuś bardzo lubi klocki lego, ale kupujemy też zamienniki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. "za moich czasów" dla dziewczynek było lego believe :D pamiętam, że bardzo je lubiłam :D fajnie, że nadal są zestawy przeznaczone dla dziewczynek, bo nie każda lubi bawić się samochodami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulubione magazyny moich dziewczynek. Muszą mieć każdy numer :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że moje dziewczyny mają podobne zainteresowania :)

      Usuń
  15. Fajna nauka poprzez zabawę ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieci mega lubią LEGO :D W sumie sama je lubiłam jak byłam mała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna gazetka dla dzieci, fajna ta figurka kopciuszka ze szczotką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje dzieci również uwielbiały klocki Lego. Potrafiły się nimi bawić godzinami; i nigdy się nie nudziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klocki Lego to jedne z tych zabawek, które bawią różne pokolenia :)

      Usuń
  19. Nie wiedziałam że Lego posiada swoje czasopismo 🙂
    Pozdrawiam
    Lilo

    OdpowiedzUsuń
  20. O proszę, atrakcja dla maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze, zwłaszcza te komiksy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak pracowałam w kiosku to zawsze ta gazetka Lego Friends się sprzedawała w całości ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. W dzieciństwie uwielbiałam lego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super jest to lego. Kupiłabym... sama dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiałam w dzieciństwie klocki lego, chyba jedna z najfajniejszych zabawek, które jednocześnie rozwijają wyobraźnię przestrzenną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą! Rozwijają przy tym kreatywność :)

      Usuń
  26. Ta toaletka jest przecudna ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz