Bransoletka- sprawdzony dodatek kobiecych stylizacji

Biżuteria towarzyszy człowiekowi od zarania dziejów. Najstarsze znaleziska pochodzą sprzed około 100 tysięcy lat. Początkowo wykonywano je z muszli, kłów, kości zwierzęcych, piór i kamieni. W starożytnej Grecji i Rzymie  zaczęto wyrabiać bogato zdobione bransoletki, naszyjniki i spinki włosów. Tworzono je najczęściej ze złota, brązu i drogocennych kamieni.


Stulecia mijają, a biżuteria nadal nie traci na popularności. Większość z nas uwielbia wszelkiego rodzaju kolczyki, naszyjniki, bransoletki. Jeżeli o mnie chodzi to najwięcej mam kolczyków i bransoletek, chociaż nie gardzę też innymi ozdobami. Dziś chcę Wam zaprezentować mój najnowszy nabytek- delikatną bransoletkę ze sklepu promki24.pl. Ostatnio zauważyłam, że ten model biżuterii, którzy trochę kojarzy mi się z historycznymi bransoletami, często pojawia się w modowych stylizacjach. Kiedyś miałam podobną bransoletkę, ale niestety zsuwała mi się z nadgarstka i ostatecznie wylądowała na dnie szuflady. 


Ta jest o tyle wygodna, że pasuje nawet do szczupłego nadgarstka. Spodobała mi się, bo jest subtelna, delikatna, idealna do kobiecych zestawów. Ten typ bransoletki jest według mnie bardziej "wyjściowy". Jej ozdobą są dwa drobne serduszka, jedno złote, a drugie z kryształem górskim. 


W sklepie promki24.pl dostępna jest bransoletka złota, lub srebrna. Obecnie na stronie promki24.pl trwa promocja i bransoletkę można kupić w cenie 29,99 zł. Na pewno sprawdzi się także na prezent.
Znacie sklep promki24.pl? Lubicie nosić bransoletki? Jakie modele najbardziej Wam odpowiadają? 

Komentarze

  1. Biżuteria dodaje nam kobietom więcej kobiecości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Zawsze lepiej się czuję, gdy mam na sobie jakąś biżuterię :)

      Usuń
  2. Ja mam taką ukochaną, po babci (to znaczy nie taką, jak ta) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham biżuterię, a te bransoletki są bardzo kobiece i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy fason bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja bransoletka przepięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzieś o tym sklepie czytałam 😊
    Przepiękna jest ta bransoletka,choć ja bransoletki noszę rzadko aby nie przedobrzyc- wolę zegarki ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarki też mają w ofercie ;) Powiem Ci, że ja lubię też łączyć na jednej ręce zegarek i bransoletki- np. z kamienia. Chociaż wiadomo nie do każdego zegarka pasuje takie połączenie.

      Usuń
  7. Zdecydowanie wolę nosić bransoletki niż kolczyki, a ta z Twoich zdjęć jest śliczna i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też jestem z niej zadowolona :) Biżuterii nigdy za wiele ;)

      Usuń
  8. Śliczna i w dodatku bardzo elegancka i subtelna

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladna ta bransoletka choc ja nie przepadam za ich noszeniem ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każda z nas ma inne preferencje. Ja do bransoletek przekonałam się najpóźniej. Wcześniej tylko kolczyki :)

      Usuń
  10. Bardzo ładna bransoletka. Szczególnie na takie wiosenne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna bransoletka, aczkolwiek ja takiej biżuterii nie noszę. Lubię tylko kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też nosiłam tylko kolczyki :) Potem mi się zmieniło ;)

      Usuń
  12. Od dłuższego czasu nie noszę biżuterii. Zapominam nawet zakładać pierścionka zaręczynowego. Nie wiem jak to się stało. Mam tyle pięknych bransoletek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zawsze biżuterię na stoliczku nocnym, wtedy o niczym nie zapominam :)

      Usuń
  13. Bardzo ładna, subtelna bransoletka. Ja jestem miłośniczką pierścionków, które zawsze są uzupełnieniem mojej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierścionki też bardzo lubię :) Generalnie uwielbiam biżuterię!

      Usuń
  14. Jaka cudna, taka delikatna i chodź lubuje się w kolczykach, to bardzo chętnie taką bransoletkę bym kupiła😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś identyczną bransoletkę. Bardzo ją lubiłam, niestety ją zgubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna, delikatna i elegancka bransoletka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Very nice and pretty bracelet. Happy day.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wygląda, bardzo elegancko i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i pasuje do różnych stylizacji, chociaż raczej bardziej eleganckich :)

      Usuń
  19. Bardzo ładna bransoletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie prezentuje się na twojej ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat nie noszę bransoletek, ale ta prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz