Pufa XXXL- najwygodniejszy mebel w domu :)

Home sweet home... W domu najlepiej wypoczywamy, ładujemy akumulatory i wyciszamy się. Nie ukrywam, że jestem domatorką i chętnie zaszywam się z najbliższymi w domowych pieleszach. Zyję w ciągłym pędzie, a teraz mam chwilę na nadrobienie różnych zaległości, ale też błogie lenistwo. W końcu mam więcej czasu na przeczytanie książek, które kurzyły się na półce, czy zrelaksować się z ulubionym magazynem w jednej ręce i kubkiem cappuccino w drugiej. Dziś chciałam Wam przedstawić nasz najnowszy i najwygodniejszy nabytek- pufę XXXL z podnóżkiem.


Pufa trafiła do pokoju mojej starszej córki, bo uznaliśmy że będzie idealnym uzupełnieniem młodzieżowego pokoju. Skończyło się na tym, że do pufy ciągnie cała rodzina :) Powiem Wam szczerze, że nie myślałam że będzie ona aż tak wygodna! To wyjątkowo ergonomiczny fotel, który dopasowuje się do pozycji ciała siedzącego. To dlatego siedzenie na pufie to prawdziwy relaks. Pufa pod nogi (o wartości 38 zł dodawana jest jako prezent) to także genialny wynalazek. Zapewniam Was, że jak usiądziecie, albo raczej zatopicie się w tej pufie, to na pewno nie będzie Wam się chciało z niej wstawać :) Nie dziwię się, że to najpopularniejszy model w Polsce. Pufa wykonana jest ze sztucznej skóry i wypełniona granulowanym styropianem.



My wybraliśmy fioletową pufę, ale na stronie https://www.emag.pl/fotele/brand/extra-pufy/c?ref=bc znajdziecie różne warianty kolorystyczne. Dostępne są pufy czarne, szare, zielone, białe, żółte, różowe, a także modele wyglądające jak piłki, które idealnie sprawdzą się do pokoju chłopca.
Pufę łatwo utrzymać w czystości, ponieważ w razie zabrudzenia wystarczy ją przetrzeć wilgotną gąbką z płynem. Dodam, że jest to naprawdę łatwy w utrzymaniu materiał, który nie wymaga impregnacji, ani prania.



U nas pufa jest tak oblegana, że będziemy musieli dokupić co najmniej jeszcze jedną :) Zakupy możecie zrobić na wyżej podanej stronie bez wychodzenia z domu, a potem już tylko czekać na przesyłkę. Dodam, że pufa jest zapakowana w tak duży karton, że później można go przerobić na domek dla dzieci. U nas ten pomysł wyjątkowo się sprawdził :)

Komentarze

  1. Fajna ta pufa. Podnóżek też na plus, bo można sobie położyć na niej nogi (a tak jest przecież zdrowiej niż ciągle ze zgiętymi nogami).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pufa jest super. Super wygodna, polecam każdemu :) Dzięki podnóżkowi siedzi się jeszcze lepiej.

      Usuń
  2. Genialnie! Dzięki za tę cenną podpowiedź. Już od jakiegoś czasu zbieram się do pufy, jak tylko piekło minie, to kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest ten plus, że możesz ją sobie zamówic do domu i nie chodzic nigdzie po sklepach :)

      Usuń
  3. Wcale się nie dziwię że jest oblegana 😊
    Chyba ja sobie też taką sprawie 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach taką kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetna. Podoba mi się też, że jest taki duży wybór kolorów. Każdy może wybrac sobie model pasujący kolorystycznie do wnętrza :)

      Usuń
  5. Wyglada na bardzo wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic tylko się w niej zanurzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak identyczną, tylko w kolorze grafitu sobie właśnie przywiozłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka pufa jest idealna na relaks :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak ciężko wydostać się z takiej pufy 😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. To naprawdę najwygodniejszy mebel w naszym domu :)

      Usuń
  11. Taka by mi się teraz przydała na moje maratony filmowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabym się przyzwyczaić do takiej pufy, a na stoliku książka i kubek z kawą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno byłabyś zadowolona :) Teraz akurat jest promocja, więc warto skorzystac :)

      Usuń
  13. Piękna ta pufa i kolorek cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba. Ciekawe uzupełnienie wnętrza. A jaka przy tym wygodna! :)

      Usuń
  14. Na mojej uczelni w bibliotece mamy takie fotele i kocham na nich siedziec i sie uczyc w orzerwach miedzy zajeciami, sa idealne!

    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! To macie faktycznie super bibliotekę! U nas takich cudeniek nie ma.

      Usuń

Prześlij komentarz