3,2,1... Jest! Czas powitać wiosnę!


"Wiosna nie zna różnic wieku- każdy wydaje się młody i radosny. Troski idą na chwilę w zapomnienie, a serca pulsują przeczuciem nieśmiertelności" pisała Lucy Maud Montgromery. Na szczęście doczekaliśmy się tej  najpiękniejszej pory roku- pełnej nadziei i radości. Tego nam było trzeba. Co prawda, w tym roku zimy specjalnie nie doświadczaliśmy, a pąki rozkwitały już w styczniu, jednak najważniejsza że ta prawdziwa, kalendarzowa wiosna już jest :) To napawa optymizmem. Szczególnie teraz... Po za tym za nieco ponad 3 tygodnie czeka na nas Wielkanoc! Trochę na przekór panującej aurze zaczęłam już do niej przygotowania. Dla mnie obok wielkanocnych dań równie ważne są odpowiednie dekoracje. To one tworzą przecież w domu klimat, a ja lubię gdy w każdym pomieszczeniu goszczą ozdobne kurczaczki, zające i baranki. Od razu robi się weselej i cieplej w serduchu :)


Najbardziej cenię naturalne materiały, dlatego gdy zobaczyłam dekoracje pracowni artystycznej GRAWNET wiedziałam, że muszę je mieć :) Firma produkuje laserowo wycinane i grawerowane ozdoby na różne okazje: Wielkanoc, Boże Narodzenie, Walentynki, ale także na śluby, wesela, czy zakończenia szkoły.


Paczuszka od Grawnet przyszła wyjątkowo szybko i sprawnie. Powiem, że na żywo dekoracje wydały mi się jeszcze ładniejsze. Efekt naprawdę super! Jeżeli chodzi o wzory dekoracji wielkanocnych to są to: pisanki, zajączki, baranki, kurka, a nawet wiosenne gałązki. Pełną ofertę znajdziecie na stronie: https://grawnet.pl/kategoria/wielkanoc/ Ceny są bardzo atrakcyjne, bo zaczynają się już od 0,90 zł. Właśnie tyle kosztuje uroczy serwetnik  w kształcie zajączka. To wspaniała ozdoba wielkanocnego stołu.


Dekoracje możemy wykorzystać na naprawdę wiele sposobów, co tylko podpowie nam wyobraźnia. Możemy ich użyć do dekoracji wielkanocnego stołu, zawiesić na wiosennych gałązkach,czy umieścić w szklanym naczyniu. To już zależy od nas.


Produkty są wykonane ze sklejki. Dodatkowo można zamówić jeszcze szlifowanie produktu, który ma na celu usunięcie przypalonych miejsc powstałych w wyniku cięcia i grawerowania laserem. Usługa jest skierowana głównie do osób, które zajmują się decoupage i potrzebują gładkiego, jasnego podłoża. Cena usługi nie jest droga- wynosi 1,50 zł za sztukę. Ja z moimi ozdobami już nic nie robiłam, podobają mi się w tej surowej postaci, chociaż można je także przemalować na dowolny kolor.



Aby być na bieżąco z ofertą Grawnet warto także obserwować ich ona Facebooku i Instagramie:
https://www.facebook.com/grawnet.krakow
https://www.instagram.com/grawnet

Komentarze

  1. Bardzo ładne dekoracje. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you so much for sharing!
    very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne te dekoracje :) Pozdrawaim z NYC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się bardzo podobają :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Poczułam wiosnę patrząc na te cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie poprawia się humor od samego patrzenia na nie :)

      Usuń
  5. Kocham wiosnę - najpiękniejsza pora roku i wielkanoce dekoracje są przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam wiosnę :) Najbardziej wyczekiwana pora roku :)

      Usuń
  6. Jak ja lubię te wszystkie wiosenne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i urocze <3 nie wiem dlaczego, ale zawsze miałam sentyment do dekoracji z drewna - jest tego u mnie w domu mnóstwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam takie naturalne dekoracje, tym bardzie że nie tylko ładnie wyglądają, ale też są ekologiczne. W czasach wszechobecnego plastiku to wielki atut :)

      Usuń
  8. Świetne dekoracje, a ja akurat bardzo lubię te, wycinane w drewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękne są te dekoracje!!! Do świąt jeszcze sporo czasu... myślę, że i na moim drzewku wielkanocnym zawisną te śliczne jajeczka :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze wyszukuję dekoracje wcześniej.Zresztą w niektórych sklepach pojawiły się już 2 miesiące temu ;) A teraz najlepiej zamawiac przez Internet. Bezpieczniej :)

      Usuń
  10. Piękne dekoracje, nareszcie wiosna ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham wiosne i też niedługo przyozdobie sobie dom! Śliczne dekoracje, aż chce się żyć w tym kiepskim okresie!
    Życzę wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wiosna chociaż trochę poprawia humor. Ja też życzę Ci wszystkiego co najlepsze, zwłaszcza zdrówka :)

      Usuń
  12. Dość ciekawe są te dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe jak to z tą Wielkanocą w tym roku będzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeraża mnie to :( Nawet z koszyczkiem nie będzie można pójśc.

      Usuń
  14. Ale śliczne dekoracje!
    Oby wiosna przyniosła Nam wiele nadziei i radości na te ponure obecnie dni...
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to liczę. Musimy się jakoś odnaleźc w tej trudnej sytuacji i myślec z optymizmem. Ja też życzę Ci wszystkiego dobrego! Przede wszystkim zdrówka! :)

      Usuń
  15. Mi się bardzo podobają dekoracje wycinane laserowo<3
    Na pewno zajrzę na stronę i zobaczę co takiego cudownego tam jeszcze mają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo przypadły do gustu. Na stronie mają naprawdę duży wybór :)

      Usuń
  16. So lovely!
    These are very fantastic Easter artworks and the photos as well!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale sliczne są te ozdoby <3 Uwielbiam takie dekoracje i chętnie je sobie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  18. jak cudownie ! też musze zadbać o tkie dodtaki wk ońcu :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci te z Grafnet. Co najważniejsze można je zamówic bez wychodzenia z domu :)

      Usuń
  19. Wow, dekoracje robią wrażenie, są naprawdę prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne dekoracje, czuć wiosnę.. i dobrze! Sytuacja nie jest wesoła, więc warto tak drobnymi rzeczami sprawiać szczęście ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you for visiting my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dokładnie, przynajmniej takie dekoracje trochę humor poprawiają w tym trudnym dla nas wszystkich czasie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz