Winx-szczypta magii na ferie :)

Witajcie w ten leniwy niedzielny poranek :) U nas za oknem szaro, buro, aż z domu nie chce się wychodzić. Ale najważniejsze, że mamy ferie! Tyle, że rodzice muszą się teraz wykazać trochę większą kreatywnością i pomysłowością, żeby urozmaić dziecku każdy dzień :) Dziś przychodzę do Was z gazetką dla dziewczynek- w kioskach jest już nowy numer Winx Wydawnictwa Media Service Zawada.


 Fanki tych czarodziejek na pewno będą zachwycone! W środku jak zwykle długi 24-stronnicowy komiks "Zniknięcie Alfei". Lektura z pewnością wciągnie nieco starsze dziewczynki, które lubią magiczne klimaty, w których ściera się dobro ze złem.


W gazetce jak zwykle są także różne zagadki Winx- labirynt, magiczny test i lekcja stylu z błyszczącymi stylizacjami, które idealnie sprawdzą się w karnawale :)


 Bardzo podoba mi pomysł na dział Dookoła świata, w którym jest opisane jak wyznaje się miłość w różnych krajach. Ciekawostki o różnych krajach zawsze są mile widziane i sprawiają, że łatwiej uczy się... geografii :)



Na koniec dla czytelniczek jak zwykle czeka konkurs z fantastycznymi nagrodami! Koniecznie weźcie w nim udział, bo szczęściu trzeba pomagać. A teraz czas na dodatek. W tym numerze na fanki Winx czeka świetny brokat z pędzelkiem i tatuaże +niespodzianka (w naszym przypadku była to płyta z serialem Winx). Brokat można użyć na różne sposoby: jako dodatek do błyszczyku, lakieru do paznokci, czy po prostu można go nałożyć na powieki, czy odkryte ramiona.



Moja córka wymyśliła jeszcze jedno zastosowanie. Błyszczyk świetnie sprawdza się do prac plastycznych i można go wymieszać z plasteliną:)
My już czekamy z niecierpliwością na nowy numer Winx, który będzie dostępne od 27 lutego. Dodatkiem ma być bransoletka, na której można umieścić dowolny napis z plastikowych literek :)
Gazetkę Winx możecie kupic w kioskach, salonikach prasowych i na stronie  https://ksiazeczkibajeczki.pl/


Komentarze

  1. Ooo :) Jak byłam w podstawówce to miałam album z naklejkami Winx i się wymienialiśmy w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ja chodziłam do podstawówki Winxów jeszcze nie było :)

      Usuń
  2. nie wiedziałam , że winx jeszcze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nas bardziej interesują pozycje dla chłopców :D, choć Winx kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ teraz fajne gazetki są dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi się dzieciństwo przypomniało z komixami Witch! :D Winx też kojarzę, zwłaszcza bajkę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja już chyba taka stara jestem, że nie kojarzę ;)

      Usuń
  6. Una entrada estupenda ! Gracias por la información! 👌👌👌 Me alegro verte por mi blog , espero verte por allí muy pronto! Feliz domingo! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  7. The book looks beautiful and colorful!
    Such a great glitter!

    Happy Sunday

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam ze to pismo ,jeszcze istnieje ☺
    Lubiłam bardzo tą bajkę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. I like and enjoy fairy tales. Happy new week!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby jestem już na to za stara ... a jednak podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak byłam dzieckiem to uwielbiałam Winx, więc myślę,
    że każda dziewczynka będzie zadowolona jak to otrzyma :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, chyba większośc dziewczynek je lubi :)

      Usuń
  12. Pierwszy raz słyszę o Winx, myślę,że sporo dziewczynek je lubi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że tak, chociaż ja też wcześniej ich nie znałam.

      Usuń
  13. Nie wiedziałam, że jeszcze ten magazyn istnieje. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for visiting my blog:) Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dużo osób poleca mi żebym skorzystał z bardzo profesjonalnej firmy https://prusator.pl .Ja na pewno z tej firmy za nie długo skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobrze zrobiłem ,że wpadłem na ten blog. Z tego blogu można się dużo dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz